تقویت «بصیرت» علاج اغتشاشات است/ در حماسه 9 دی، انقلاب بیمه شده مردم است.

ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796373

محمد فرامرزی گفت: در حماسه 9 دی انقلاب توسط مردم بیمه شد و دشمنان عقب رانده شدند زیرا انقلابی که با پشتوانه مردمی خلق شده است توسط مردم حفظ می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: حماسه 18 دی به برکت بصیرت و حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار شد.

محمد فرامرزی ادامه داد: بصیرت به شناخت راه حق می انجامد تا با پیروی از او به خدا نزدیک شد و هرگز در سختی ها و طغیان ها گم نشد.

وی افزود: از دیدگاه قرآن کریم سعادت مردم با بصیرت حاصل می شود.

این کارشناس گفت: ایمان یکی از مهم ترین مولفه های بصیرت است، ایمانی که با اخلاص همراه است، بنابراین هر چه کمال ایمان بیشتر شود، بصیرت بیشتر می شود.

فرامرزی گفت: وسوسه های گوشتی مانند ویروس است که هر چه ایمنی کمتر باشد احتمال ابتلا کمتر می شود.

وی ادامه داد: یاد خدا به انسان بصیرت می دهد و راه شناخت حقایق را به او می دهد که نتیجه آن رهایی از وسوسه های نفسانی است.

این کارشناس گفت: دعای مستمر و مستمر یکی از ویژگی های بصیرت است تا در دام شیطان نیفتد، زیرا روح انسان بسیار هوشمندانه عمل می کند و اگر مدام به آن رسیدگی نشود این سهل انگاری به گره می انجامد.

فرامرزی تاکید کرد: بسیاری از دعاها راه وسوسه های شیطانی را می بندد و موجب نورانیت دل و رهایی از غفلت و انحراف می شود.

وی افزود: کنتیه 1988 نقشه دشمنان داخلی و خارجی برای سرنگونی رژیم شکست خورده بود و رژیم صهیونیستی و آل سعود در این قیام استکباری دست داشتند.

این کارشناس گفت: دشمنان با دامن زدن به تقلب در انتخابات سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم داشتند اما بصیرت ایران را در برابر هرگونه آشوب بیمه کرد.

فرامرزی گفت: مردم وقتی واقعیت ها را از مقام معظم رهبری شنیدند به صحنه آمدند و همه جانبه از نظام حمایت کردند و هرمشهر دیگری را تشکیل دادند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی انقلاب توسط مردم بیمه می شود و دشمنان دفع می شوند زیرا انقلابی که با حمایت مردم ایجاد شده است توسط مردم حفظ می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید