در اختیار داشتن بیش از 30 عنوان به مناسبت دهه بصیرت در روستا/حضور حماسی مردم در 18 دی انقلاب و نظام را بیمه می کند.


وی از برگزاری نشست های توجیهی و تحلیلی در مساجد و مدارس به مناسبت دهه ی انس در قزوین خبر داد و افزود: شهدای قزوین برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اجرای بیش از 30 برنامه به مناسبت دهه بصیرت و پاسداشت نهمین روز در استان گفت: پیش بینی کرد.

مراسم دفاع 20 دی ماه در 20 نقطه استان قزوین برگزار می شود

این مقام مسئول گفت: در قیام سال 1367 دشمنان داخلی و خارجی تمام توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند، اما با بصیرت و شعور ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، توطئه و قیام آنان خنثی شد. “

وی گفت: ملت بصیر ایران اسلامی در 9 دی ماه 93 دوباره در میدان ظهور کردند و با حضور آگاهانه خود فتنه را خدشه دار کردند و با این اقدام آگاهانه دوباره انقلاب و نظام را بیمه کردند.


شهسواری گفت: مردم ایران هر ساله در سالروز حماسه تاریخی با حضور باشکوه خود در مراسم و مجالس یاد حماسه آفرینی و وحدت و انسجام ملی را زنده نگه می دارند.

وی گفت: با توجه به بیماری های عروق کرونر اولویت اول ما در تمامی مراسم ها و مناسبت ها حول محور سلامت انسان است و برای این منظور برخی از برنامه های مناسب به شیوه سال های قبل از تاج گذاری انجام نمی شود.

از محافل فاطمیه باید برای روشنگری و روشنگری استفاده کرد


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: تمامی برنامه ها و مراسم تدارک دیده شده برای 18 دی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. همچنین برنامه محوری این روز چیدمان صندلی ها و رعایت فاصله اجتماعی خواهد بود.


وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده مراسم تامین امنیت در نهمین روز و دهه کرامت در تمامی شهرستان ها و در بیش از 20 نقطه استان برگزار می شود.


شهسواری همچنین خواستار حضور باشکوه مردم استان قزوین در مراسم دیه نهم شد و گفت: با توجه به شرایط حساس سیاسی و لزوم برگزاری جشن نهم دی، همه دستگاه ها و تشکل های مردمی باید در این مراسم حضور فعال داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به تقارن دهه بعثت با ایام فاطمیه و شهادت بزرگ پرچمدار بصیرت و مبارزه با اغتشاشات، حضرت زهرا(س) باید از محافل فاطمیه برای تهذیب و بصیرت بیشتر استفاده کند. روشنگری

این مسئول در پایان گفت: برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اولین سالگرد درگذشت علامه مصباح یزدی نیز بسیار حائز اهمیت است و تمامی تشکل ها و تشکل های مردمی به ویژه مساجد، پایگاه های بسیج، مجامع و گروه های مذهبی در این مناسبت ها باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید