پیام روشن حضور حماسی مردم در 22 آبان به دشمنان انقلاب/آخرین اغتشاشات جنگ ترکیبی و توطئه خرابکارانه.


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908386

حجت الاسلام میرتاج الدین با بیان اینکه این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی پیامی روشن به دشمنان انقلاب اسلامی داد. وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر صرفاً شورش خیابانی نیست، بلکه ترکیبی از جنگ و توطئه خرابکارانه است که آمریکا و همپیمانانش سالهاست در حال انجام آن و برنامه ریزی آن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در مراسم راهپیمایی 22 آبان با اشاره به 31 هزار شهید دانش آموز انقلاب اسلامی ایران گفت: این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی پیام روشنی به ملت ایران داد. دشمنان انقلاب اسلامی

وی با برشمردن افتخارات لشکر 25 کربلا و بزرگان علمی و دینی مازندران گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است که بر دوش مسئولان، فرهیختگان و دلسوزان مردم نهادینه شده است. سیستم. “

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی با بیان اینکه چند بار در تاریخ گروه اقلیت به اذن خدا اکثریت را شکست دادند؛ وی خاطرنشان کرد: یکی از این مصادیق در زمان نسل ما اتفاق افتاد و به زودی وارد چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهیم شد، این انقلاب 44 سال با استکبار مواجه شد، دشمنان برای شکست و تضعیف کشور ما از همه ترفندها و روش ها استفاده کردند و این امر باعث شد تا کشور ما را شکست دهد. به کوچکترین نتیجه رسید و آن ثمره مقاومت و ایستادگی است.

میرتاج الدین با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: این اغتشاشات فقط خیابانی نیست، بلکه جنگ و توطئه خرابکارانه ترکیبی است که سال هاست آمریکا و متحدانش آن را تمرین و برنامه ریزی می کنند. البته نباید از تهاجم فرهنگی، نانوفرهنگی که رهبر انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده اند غفلت کرد که برخی از مسئولان در این زمینه غفلت کرده اند و آسیب این بی توجهی را در این گونه اتفاقات می توان دید.

وی در خصوص حضور افراد مشهور و تحریک آنها به اغتشاشات گفت: این افراد مشهور که با پول این مملکت به شهرت و ثروت رسیده اند و اکنون به آرمان های مردم پشت می کنند، این افراد خائن به مردم هستند. مردم و انقلاب و ملت ایران خائن است. او هرگز این افراد را فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی با اشاره به روند زیرساختی این قیام ها، یادآور شد: اینکه آمریکا در حالی که مشغول رایزنی در موضوع برجام است، زمینه ساز این امر باشد، جای تردید دارد. راز آشفتگی در این است که آمریکا سه چالش و شکست را پشت سر گذاشته است، اول اینکه رقبا به آن توجهی نمی کنند، دوم اینکه هژمونی قدرت این کشور سقوط کرده است و سوم اینکه قدرت دروغین آمریکا شکست خورده است.

وی ادامه داد: دوستان آمریکا دیگر به این کشور اعتماد ندارند و آمریکا می خواست جلوی نفوذ ایران را در منطقه بگیرد اما اکنون اعتراف کرده اند که نمی توانند و برعکس ایران محور مقاومت در منطقه و همسایه ایران شده است. کشورها جبهه مقاومت تشکیل می دهند و نقشه های آمریکا در منطقه شکست می خورد.

میرتاج الدین با اشاره به قدرت اقتصادی کشورهای رقیب آمریکا افزود: ایران به ضلع ثابت هندسه اقتصادی جهان تبدیل شده است و با حضور ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای، جهان از حالت تک قطبی خارج شده است. آمریکایی ها در تحقیقات آسیب شناسی داخلی خود به این مشکلات پی برده اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی گفت: ایران نیرویی شکست ناپذیر در مقابل آمریکاست و نیروهای تسلیم ناپذیری در دنیا با محوریت ایران شکل گرفته است و آمریکا تلاش می کند این نیروی شکل گرفته را بشکند. بر خلاف آن، اما او کورکورانه خواند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید