حضور حماسی مردم کهگیلویه در راهپیمایی 22 بهمن نماد ولایتمداری و بصیرت است.


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808148

مردم کهگیلویه در جشن چهل و سومین انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود نشان دادند که با بصیرت و ولایتمداری به فرامین رهبری و انقلاب خود عمل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مردم در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در صحنه حماسه کهگیلویه حضور یافته و به دلیل محدودیت های ولیعهد همچنان پای انقلاب خود مانده و تجدید بیعت می کنند. به آرمان های نظام

یکی از شهروندان دهدشتی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بدون شک دشمنان با توجه به شرایط کنونی، تهدیدات و کارشکنی های زیادی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند. اول مارس باخمن استواری و استواری خود را بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی نشان می دهد.


2de983a5 555a 4a59 b169 0d91073a40ba خبر خاکستری

وی افزود: این حضور گسترده مردم گواهی بر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و نشان دهنده عشق مردم به اصل نظام اسلامی است.

این شهروند گفت: بر اساس تمام نقشه های دشمنان، اما باز هم مردم ما ثابت کردند که گوش به فرمان رهبری هستند و دشمنان مانند چهار دهه بعد از انقلاب شکست خوردند.


9db9129e 6b12 464e a802 afca59306cc5 خبر خاکستری

یکی از نوجوانان دهه 90 گفت: ما جوانان و نوجوانان با جان و دل پذیرای مبانی انقلاب و رهبر انقلاب بوده ایم و با حضور پرشور در راهپیمایی دهان همه یاوه گویی ها و دشمنان را زده ایم. مخصوصاً تکبر».

وی افزود: ما در زمان انقلاب نبودیم و نسل چهارم انقلاب هستیم اما ثابت کرده ایم که مانند مردم سال 57 در کنار انقلاب ایستاده ایم.

پیام حضور حماسی مردم کوگیلویه در کنار سایر شهرهای ایران در 31 اسفند باخمن وحدت و همبستگی ملت ایران به رهبری امام خامنه ای را به جهانیان نشان داد و نشان داد که همچنان در مسیر انقلاب به فرامین رهبر خود عمل می کنند. از هیچ تهدیدی نمی ترسند و به رهبری امام خامنه ای انقلاب را دنبال می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید