د دی; نماد هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران / روزی که عاشقان ولایت انقلاب مخملی را طرد کردند.

ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796292

روزی که محاسبات غرب و توطئه های شورشیان سرکوب شد.

حماسه روز نهم روزی است که مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در خط ولایت و رهبری و در مسیری که سردار دلها شهید سلیمانی در پیش گرفت، برای سرکوب توطئه های معاندان به پا خاستند. محاسبات غرب و رد انقلاب مخملی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ حماسه روز نهم یکی از حوادث بزرگی است که در تقویم پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و بی شک در صفحات آن جاودان خواهد ماند، روزی که اوج بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری، اقتدار و غیرت دینی مردم ایران بزرگ او در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی افشاگری کرد.

بله، در 8 دی 88 عده ای به بهانه تقلب در انتخابات برای ایجاد اغتشاش برخاستند، اما عمدتاً به این دلیل که از قدرت خارج شده بودند و صدای بلند مردم را نمی دیدند، اما مردم ایران اسلامی با بصیرت و همیشگی خود. هوشیاری به طور خودجوش و در حضور میلیونی با این شورش ها و توطئه ها مخالفت و سرکوب کرد.

ملت ایران با درایت و تیزهوشی و شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و با عنایت الهی و رهنمودهای دقیق حضرت عالی بر دهان یاغیان و یاوه گویان بویژه شیطان بزرگ زدند. رهبر و آرمان های من خمینی.) او از این مصیبت بزرگ، سربلند و استکباری بیرون آمد و با عشق و صمیمیت به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران این راه را ادامه خواهد داد.

حضور و بیداری خودجوش ملت ایران در برابر توطئه های پنهان غرب

مجتبی میر کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نهم دی ماه سال 92 یکی از روزهای سرنوشت ساز و تاریخی ایران اسلامی است که با حضور مردم ایران در نتیجه توطئه های پنهان در ایران رقم خورد. غرب.

وی افزود: در انتخابات سال 88 برخورد برخی کاندیداها به حاشیه رانده شد تا جایی که شاهد تحرکات خارج از کنترل بودیم به طوری که برخی نمادهای مراسم عزاداری عاشورا و محرم مورد توهین ضدانقلاب و مزدوران آنها قرار گرفت. که ثابت کرد جریانات ضد دین در پشت صحنه هستند.

این کارشناس گفت: اما حضور آگاهانه مردم با هوشیاری و بصیرت در این روز برای مقابله با این جریانات انحرافی بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران اسلامی با جان و دل در دفاع از انقلاب اسلامی و مشت محکمی در برابر دشمنان ایستادگی کردند. سیستم. “آنها می جنگند.

وی افزود: در این روز عاشقان ولایت و رهبری انقلاب مخملی را باطل کردند، روزی تاریخی که تاثیر آن برای همیشه ماندگار است.

f928c0bd c12c 434d 97db c42c781a3ed6 خبر خاکستری

نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم ایران است

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره همه مجاهدان راه حق، حماسه 18 دی را به فدائیان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت و گفت: دی ماه سال 88 روز کلیدی است. در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری به افتخار ایرانیان.

وی افزود: حماسه روز نهم نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای دفاع از مبانی اسلام و آرمان های انقلاب به پا خاستند و با صدای بلند گفتند اگر دشمن در مقابل دینشان ایستاد، آنها با تمام دنیا روبرو خواهند شد.”

شهریاری گفت: معتقدم این روز به حق و با ظرافت در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز روشنگری، با حضور خودجوش ده ها میلیونی در تهران بار دیگر به روز ماندگاری و مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران تبدیل شده است. و همه شهرها زاهدان پایتخت وحدت اسلامی به جهانیان اعلام شد.

وی افزود: 18 دی به این معناست که تا بر اساس اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه متحد نشویم، هرگز راه خود را گم نخواهیم کرد.

پاسخ بیگانه

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با گرامیداشت روز بصیرتی و تبریک روز بصیرتی به همه مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی گفت: بویژه برای مردم در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیگانگان.

وی افزود: خلق این حماسه و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران متعلق به شخصیت ملت زیرک و مبارز ایران اسلامی است که حضور و بصیرت آن همه توطئه ها و حمایت آشکار از استکبار جهانی را رد کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید