مردم ایران روزی دیگر برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب 9 روز 22 بخمن خلق کردند.

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796395

گربانعلی دری نجف آبادی گفت: مردم ما در نهم دی ماه سال 1367 یوم الله بسیار بزرگی را خلق کردند و 22 بچمن، 12 بچمن و 15 هورد جدید را برای پاسداری از حریم ولایت و انقلاب و ناامید ساختن دشمنان خلق کردند. انقلاب.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در حسینیه ثارالله کرمان با بیان اینکه خدا را شاکریم که در این روزهای بسیار پر نور و پر برکت توفیق عبادت مردم شریف استان کرمان، خانواده های معظم شهدا را داشته باشیم. و شهدا و خادمان ولایت مرا مورد عنایت خود قرار داده اند، یکدلند، از این ذلت حقیر برای زیارت مزار این شهید بزرگوار خوار شدم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در این ایام سه حادثه بسیار بزرگ داریم، گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ولی امر ولایت و ولایت هستیم. امام؛ او حافظ تبیین معارف عالی اهل بیت علیهم السلام و پاسدار تبلیغ فدکیه است.

امام جمعه اراک گفت: حضرت علی (ع) در خطبه 93 نهج البلاغه به اغتشاشات، نقشه اغتشاشات و اقدامات آنها و سوابق یاغیان از جمله قیام کفار، کاستین، اشاره کرد. مارکین و سایر شورشیان

وی با تاکید بر اینکه واقعه فاطمیه تا قیام مرید نباید با تکیه بر او اشتباه کنیم، گفت: در طول تاریخ 200 سال اخیر در برابر بزرگانی چون شیخ فضل الله و مدرس و میرزای شیرازی برخی دجال و رجال برای هر جریانی را که وکلای بزرگ دانشگاه اهل بیت می خواستند جذب کنند، اما مزدوران خودفروش، خود ویرانگر و شهوتران بودند، به راه انداختند و جذب کردند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: در دوران انقلاب هر روز ده ها جریان فاسد قارچ گونه در کشور ما ایجاد می شد. اما یک جریان قابل توجهی از دامان حضرت زهرا سلام الله علیها جاری بود و همیشه پرچم به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه در دوران مشروطه آسیب دیدیم چون جریان اصیل اسلام به فراموشی سپرده شد، گفت: در انتخابات 88 یکی از پنج نفری بودم که باید صندوق ها را می شمردم. و عده ای دجال و مزدور و فریب خورده در ستاد انتخابات تجمع کردند و به مقدسات اهانت کردند.

امام جمعه اراک افزود: 30 سال با همان اصول قانون اساسی کار کردند و الان که به صلاح آقایان نبود تا روز عاشورا در خیابان ها اردو زدند و به کربلا و ارزش ها و امام توهین کردند. که مورد قبول ملت نبود.»

او گفت: «خارجی‌ها فکر می‌کردند ایران مانند بسیاری از کشورهای دیگر عمل خواهد کرد. در حالی که در 18 آذر 1367 زمین را به سلیمانی ها و شهدای بسیار و مردم ما دادند، روز بسیار بزرگی را خلق کردند و 22 بخمن، 12 بچمن و 15 خرداد جدید را برای دفاع از حریم ولایت و ولایت خلق کردند. انقلاب کردند و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم ما در 18 دی، خط ملت، خط مستقیم ولایت، خط اسلام و خط حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را نشان دادند و تسلیم نمی شوند. فریب خورده و تسلیم نمی شود.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب سلیمانی، مکتب امام علی(ع)، حضرت فاطمه زهرا(س)، عاشورا و کربلا، مکتب سلیمانی مبلغ ولایت و فقاهت است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: 18 دی ماه مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها بود و زهرایی ها، فاطمیون و حسینی به صحنه آمدند و ملت ایران شکوه و اقتدار و امنیت آفریدند و در صورت نیاز در این زمینه اقدام خواهند کرد. این رابطه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید