مردم رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران بودند/ حضور پرشور مردم بیست و دوم بخمن ضامن تداوم نظام بود.


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807529

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه ملت ایران پشتیبان نظام است و امام (ره) از ابتدا مردم را ارکان اصلی انقلاب نامیدند، گفت: هر سال شاهد بودیم که جمعیت سالگرد انقلاب بیشتر می شود. نسبت به سال های گذشته برای عمر انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام معصومی امام جمعه گزی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در مانه و سملقان گفت: .

وی ادامه داد: لحظه قابل توجه در هر دولتی حمایت ملت و مردم از این نظام است که نقش و حضور مردم در این مسیر پس از 43 سال رعب و وحشت را برای دشمنان نظام به ارمغان آورد.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه بنده (ره) از ابتدای نهضت به این مولفه قدرت و نقش مردم اعتقاد داشته ام، ادامه داد: امام راحل از ابتدا مردم را با نهضت آشنا کردند و با آنها پیروزی انقلاب را رقم زدند. انقلاب و سپس بیشترین بهره را از حمایت مردم می برد.

وی خاطرنشان کرد: ایران در ابتدای انقلاب اسلامی قدرت نظامی، توان علمی، اقتصاد و ارتشی منسجم و پایدار نداشت و در واقع کشوری وابسته به غرب بود و پس از انقلاب برای از بین بردن نظام دشمن متلاشی شد. سال ها و بارها مردم نگذاشتند نظام و انقلاب با حضور آنها آسیب ببیند.

امام جمعه غزه با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله عراق ظاهرا شروع کننده جنگ بوده است، گفت: این در حالی بود که عراق با حمایت 80 کشور دیگر این جنگ را با این تصور آغاز کرد که در مدت کوتاهی این جنگ را آغاز کرد. توانست نظام و انقلاب را سرنگون کند، اما پس از هشت سال این جنگ نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را به دست آورد.

وی یادآور شد: مردم ایران پشتیبان نظام بوده اند و امام (ره) از همان ابتدا مردم را ارکان اصلی انقلاب خواند و فرمود که نظام و انقلاب بخشی از مردم است.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی ایران بعد از 43 سال به برکت انقلاب ختم نشد، گفت: دشمن با شروع قیام 88 سعی در نابودی نظام و انقلاب داشت و این جنگ داخلی تا پایان عمر ادامه داشت. اما آنچه همه قیام ها و نقشه های دشمن را خنثی کرد و نگذاشت خواب هایی که دشمنان ما از این نظام و انقلاب دیدند تعبیر شود قطعا حضور مردم در صحنه بود.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها فرموده اند برای ادامه راه انقلاب باید مردم روی صحنه بمانند و برای بزرگداشت 22 باخمن باید میلیون ها نفر باشند که همین بوده است. تا اینجا.» این بود.

حجت الاسلام معصومی گفت: هر ساله شاهد این هستیم که جمعیت سالگرد و جشن انقلاب بیش از سال های گذشته بوده و این به معنای تضمین حیات انقلاب و تا زمانی که حضور مردم در صحنه را داریم. ، این انقلاب در عرصه. .

وی گفت: امام خمینی (ره) از مردم خواستند تا برای رفع مشکلات کشور در کنار دولت باشند چرا که نظام ما با حمایت مردم و با تکیه بر حمایت مردم کارآمد است، این نظام و این انقلاب تداوم داشته است. تا اینجای کار و این زمان ادامه خواهد داشت. .

انتهای پیام/ صدیقی

دیدگاهتان را بنویسید