امروز جوانه های انقلاب در راه پاسداری از ارزش ها گام برمی دارند/ سنگ تمام ایرانیان در بیست و دوم بخمن


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808072

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه امروز بذر انقلاب در راه پاسداری از ارزش ها گام برمی دارد، گفت: ملت ایران تا انقلاب حضرت مهدی(عج) اساس انقلاب بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حبیب خاتمی در گفتگو با سفیرافلاک گفت: ملت بزرگ ایران پایبند به انقلاب هستند و دیروز برای مراسم 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند، بنابراین با وجود هوا و تاج به دلیل پایبندی به نظام و انقلاب به میدان رفتند. “

وی افزود: مردم ایران در 22 بهمن ماه با ماشین مراسمی برگزار کردند تا بگویند همچنان با نظام و انقلاب سرسخت هستند و با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم، در این راه بیشتر خواهیم رفت. مسیر. . با نسل های جوان تر.”

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از آنجایی که ملت ایران در سال 57 برای پیروزی انقلاب روی صحنه رفتند، در 22 امسال نیز با همین شور و شوق به صحنه آمدند و نشان دادند که در مسیر انقلاب هستند. .

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش جشن‌های 22 بچمن گفت: تلاش برای برگزاری این مراسم است، اما دیروز پیر و جوان، زن و مرد همه به میدان آمدند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولی فقیه و حمایت مردم به سرعت در حال حرکت است و در زمان انقلاب مهدی (عج) مردم ایران در آستانه انقلاب قرار گرفته اند و نشان می دهد که الگوبرداری از انقلاب سردار سلیمانی و اسلام: بس کنید، امروز جوانه های انقلاب در همین مسیر حرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید