جشن مجازی بیست و دوم بخمن در خراسان جنوبی


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807482

جشن مجازی بیست و دومین باخمن با مراجعه به سایت www.bahman1400.ir برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در گفتگو با कاورستان اعلام شد: امسال مردم جشن ملی و بزرگ ملی 1400 را با خودرو، موتور سیکلت و به صورت مجازی جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام احمد ملایی با اشاره به شیوع ویروس آمیکرون و لزوم حفظ سلامت جامعه گفت: علاوه بر راهپیمایی خودرو و موتور سیکلت با همکاری شورای هماهنگی اسلامی تبلیغات، صدا و سیما و جشن سایبری جشن بیست و دومین باخمن در www.bahman1400. “ir به گونه ای طراحی شده است که بتوانیم در رویداد امسال از طریق فضای مجازی برای همه اقشار مردم حضور داشته باشیم.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با دعوت از مردم گفت: در حضور یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت و جشن ملی دهه 1400 با خودروهای مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس های ائمه انقلاب و شهدا؛ با حضور در آدرس فوق الذکر در فضای مجازی که هم اکنون در دسترس همگان است، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق خواهند کرد.

وی افزود: مراسم رژه هزار و 400 خودرو و جشن ملی در بیرجند از میدان قدس آغاز شد و پس از گذر از بلوار پاسداران و بلوار پیامبر اکرم (ص) در محل مصلی المهدی(عج) جلسه پایانی با حضور امام جمعه برگزار شد. سخنرانی آقای کنات فرماندار و سپس دشمن نماز را نقض می کند. روز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید