حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گواه تداوم انقلاب اسلامی است.


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908374

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گواه تداوم انقلاب اسلامی و این است که مردم ما در مسیر انقلاب اسلامی استوار گام برمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهمن امیری مقدم در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 آبان در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با گرامیداشت 22 آبان اظهار داشت: امروز مردم کرمانشاه بار دیگر ثابت کردند که ولایتمدار، بصیر هستند. مردم انقلابی، ارزشی، مثل گذشته امروز هم روز پاداش دادن به شعار دادن است، مردم ما آمدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حضور پرشور، یکپارچه و بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 آبان پیام مهمی درباره استکبار و دشمنان این مرز و بوم دارد، افزود: حضور همه نسل های انقلاب در کنار هم. روز به روز برگ های درخت کاپشن را نشان داد انقلاب اسلامی در حال افزایش است.

وی بیان کرد: امروز مردم بار دیگر نشان دادند که با وجود همه ناآرامی‌ها، سنگ‌باران و اغتشاش‌های برنامه‌ریزی شده دشمن، همچنان بر راه خود ایستاده‌اند و همچنان بر همان آرمان‌های انقلاب که خون شهدای عزیز برای آن ریخته شد، ایستادگی می‌کنند. . وفادار هستند

مدیرکل استانداری کرمانشاه گفت: از حضور پرشور مردم دوراندیش و انقلابی کرمانشاه در راهپیمایی امسال قدردانی می کنم و امیدوارم همچنان در مسیر انقلاب اسلامی استوار گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید