حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، انقلاب را فعال و پویاتر می کند.


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908272

رئیس هیئت حاکمه دانشگاه فرهنگیان لرستان:

حجت الاسلام مویدی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 آبان باعث می شود که انقلاب فعالانه و پویاتر به حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجید مویدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: 22 آبان یادآور سه واقعه مهم تبعید امام (ره) در ترکیه، حضور دانشجویان در دانشگاه تهران و دستگیری جاسوسی آمریکاست. لانه اما در هر انقلاب موفقی شاهد سه مولفه مهم هستیم که یکی از این مولفه ها رهبری است، تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر جنبش ها رهبری است.

وی افزود: اگر رهبری مقتدر و توانمند در کشوری انقلاب را رهبری کند قطعاً موفقیت آن انقلاب تضمین شده است، یکی از دلایل موفقیت انقلاب اسلامی ایران حضور رهبری است که حضور داشتند و حمایت کردند. ملت ایران که انقلاب را از سایر قیام ها متمایز کرد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان تصریح کرد: یکی دیگر از مؤلفه های موفقیت یک انقلاب، ایدئولوژی است که در یک انقلاب مورد نیاز است و ماندگاری آن را می توان شاهد بود چنانکه در 22 آبان شاهد این مؤلفه ها بودیم.

حجت الاسلام مویدی گفت: امام (ره) پرچم پیروزی انقلاب را برافراشت و در مراحل بعدی با حمایت مردم و با حضور همه اقشار مختلف این انقلاب را در مسیری قرار داد که پیروزی و در 22 آبان 57 در حضور دانشجویان تبلور و تبلیغ شد، دیدیم که قشر فعال و پویا بودند، ایدئولوژی مورد نظر همان ایدئولوژی استکبارستیزی بود که نمونه آن را دیدیم. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان خاطرنشان کرد: در این سال‌ها شاهد حضور پرشور مردم در همه صحنه‌ها از جمله راهپیمایی‌ها بوده‌ایم و حضور مردم باعث می‌شود این انقلاب فعالانه و پویاتر به حرکت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید