حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث شکست نقشه های رژیم صهیونیستی می شود.


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835043

صباگیان رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس دلیل بر شکست تمامی نقشه های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا صباغیان در گفت و گو با یزدرسا با بیان اینکه وجود جنبش های مردمی در کشورهای اسلامی یکی از عوامل فشار بر رژیم صهیونیستی بود، گفت: مخفیگاه صهیونیست ها مجبور به اقدامات سخت گیرانه تری شدند.

وی ادامه داد: به دلیل این رفتارهای خشونت آمیز که هر روز در حال گسترش است، موج نفرت و انزجار از این رژیم گسترش یافته و امروز در بین مردم کشورهای اسلامی و حتی در غرب این رژیم جایی ندارد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش برخی حاکمان عرب به هیچ وجه برای رژیم صهیونیستی امنیت ایجاد نمی کند، گفت: امروز موج مبارزه با رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی غزه کشیده شده است. جوانان کرانه باختری، مسجد القصه و شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی قیام کرده و موفق به سرنگونی این رژیم شده اند.

صباغیان با امید به اینکه موج بیداری اسلامی به زودی گسترش یابد تا هر چه زودتر به عاملی برای نابودی این سرطان تبدیل شود، گفت: صحبت از سازش و مذاکره به این معناست که چه زمانی طرف مقابل حقوق شما را رعایت کند و چه زمانی رعایت نکند. نتیجه چنین مذاکراتی است: «از قبل معلوم است و حوادث گذشته نشان داده است که تنها راه کنترل رژیم صهیونیستی مقاومت است.

وی ادامه داد: در تمام سال های تشکیل رژیم صهیونیستی تنها عاملی که توانست اهداف این رژیم را که با شعار از نیل تا فرات تشکیل شده و قصد دارد چندین کشور اسلامی را اشغال کند، تحت کنترل درآورد. مقاومتی که توانست این رژیم را محدود و تبعید کند. «خود دیوار، هرچند این دیوارها این روزها توسط جوانان فلسطینی در حال فرو ریختن است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پایان گفت: یکی از دلایل شکست نقشه های رژیم صهیونیستی، اتحاد مردم جهان اسلام بود. دلیل این اتحاد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است و قطعا حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال تمام نقشه های این نظام را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید