مردم فردا با حضور پرشور در مراسم 22 آبان شکست توطئه آمریکایی – صهیونیستی را اعلام می کنند.


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908208

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان، تظاهرات سراسری فردا را صحنه استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست توطئه اخیر آمریکایی-صهیونیستی در جنگ ترکیبی دانست. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، 22 آبان را عرصه مقاومت و استکبار ستیزی برای ملت ایران و میدان ننگ و ناامیدی رژیم تروریستی آمریکا دانسته است. آمریکا.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

خدای بزرگ را شاکریم که انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران پس از هفت دهه رویارویی راهبردی با نظام جنایتکار، شیطانی و تروریستی ایالات متحده آمریکا. کاخ سفید پرچم مبارزه با استکبار و افشای جنایات علیه بشریت علیه ملت های جهان را برافراشته است.

این بیانیه می افزاید: وقایع سه گانه 13 آبان، از تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 به دستور شاه تا کشتار وحشیانه دانشجویان انقلابی توسط حامیان رژیم پهلوی و سپس تسخیر حماسی و انقلابی لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که منجر به ثبت یوم الله 22 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم تاریخی کشور عزیزمان، درس ها و درس های بزرگ آن شد. مرکز بیداری جوامع و ملل دیگر تحت سلطه آمریکا و سیاستها و راهبردهای شیطانی آن شد و ضد بشریت استکبار به گونه ای در تاریخ معاصر جای گرفت که هر روز شاهد رهایی مردم از زیر یوغ است. از سلطه و استکبار آمریکا و کوچک شدن جغرافیای سلطه بر جهان.

بالاخره این بیانیه سر تعظیم به شهدای سرافراز میدان های مبارزه با استکبار ملت ایران به ویژه شهدای 13 آبان 57 دارد و به لیست بلند و متنوع دشمنی های سران کاخ سفید با مردم ایران اشاره می کند. نظام اسلامی و ملت ایران که به فضل الهی و درایت و هوشمندی مردم این سرزمین در معادله معکوس شکست خفت‌باری را برای آنان به ارمغان آورد. در این روز بزرگ خداوند شکست توطئه صهیونیست های آمریکایی و تحولات اخیر در جنگ همه جانبه را اعلام و بار دیگر مقاومت، موضع گیری و استکبارستیزی ایرانیان را به جهانیان به ویژه حاکمان منحوس و بی خرد نشان دهیم. از کاخ سفید خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید