حضور پرشور در راهپیمایی 22 آبان تضمین کننده اقتدار، امنیت و شکست جنگ ایدئولوژیک آمریکا علیه ایران است.


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908276

گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه 22 آبان آغاز انزوای سیاسی آمریکا بود، گفت: شرکت پرشور در راهپیمایی ضامن اقتدار، امنیت و شکست جنگ ایدئولوژیک آمریکا علیه ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: 22 آبان یادآور فسق و ذلت آمریکاست. شرارت به خاطر جنایاتی که در آن روز در حق ملت انجام شد از جمله در 22 آبان 1343 که امام (ره) به دلیل اعتراض امام (ره) به مصوبه ننگین مجلس آن 13 سال تبعید شد. زمان و این اقدام به معنای اصرار آمریکاست، این تفکر استکباری آنها بود.

وی افزود: در 22 آبان 57 جمعی از دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران کشته شدند و در 21 آبان 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، حجاب کینه توزی آمریکا برداشته شد و همراه با آن. کار مهم دانشجویان، در واقع جاسوسی و دخالت آمریکا در امور ایران فاش شد و اسنادی که در حجم بیش از 70 جلد کتاب است، عمق جنایت آمریکا علیه منافع ملت را نشان می داد.

نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر در 22 آبان ثابت شد که آمریکا شکننده است و می توان آن را شکست داد و این آغاز انزوای سیاسی آمریکا بود. آمریکا نه تنها در انقلاب بلکه سالها پیش با ملت ایران و منافع آن دشمنی داشت. دشمنی آمریکا با ملت ایران به کودتای 28 مرداد 1391 برمی گردد که بحث نفت مطرح شد و آمریکا دوباره خیانت کرد تا اینکه مصدق حجت الاسلام والمسلمین مصدق بود و به دنبال اسلام نبود بلکه دنبال اسلام بود. به آمریکا خوشبین بود و به آن اعتماد و علاقه داشت، اما آمریکا از پشت به او خنجر زد و منافع کشور را زیر پا گذاشت.

گدرزی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ضامن اقتدار و امنیت و شکست جنگ عقیدتی آمریکا علیه ایران است، گفت: آمریکا در صدد ارتقای چهره خود است و به عنوان حامی ملت شناخته می شود. اما کارنامه آمریکا، پرونده ها و وکالت در مقابل او این را با ایران نمی پذیرد، بلکه با مراجعه به تاریخ آنها دشمنی آنها با ملت ایران آشکار می شود.

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی گفت: آمریکا امروز همان آمریکایی است که در جنگ هشت ساله از صدام حمایت کرد، از منافقین در کشتار جوانان این کشور حمایت کرد، از اسرائیل در کشتار دانشمندان هسته ای حمایت کرد و از ظالم حمایت کرد. تحریم ملت ایران و با کشتن حاج قاسم و ابومهدی المهندس و با تشویق و اعطای مدال شجاعت به مردی که هواپیمای ایرانی را ساقط کرد و 300 مسافر بی گناه را به شهادت رساند، نشان داده که هرگز حامی نبوده است. از ملت ایران

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکای امروز همان آمریکا است و فقط یک لحظه دستکش مخملی می پوشد، لحظه بعد لبخند می زند یا مذاکره را آغاز می کند اما همیشه از پشت خنجر می زند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت و جایگاه ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری همواره توطئه ها را خنثی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید