آمریکایی ها علیه مقاومت ملت ها توطئه می کنند، شورش می کنند و قیام می کنند


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854842

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها هر وقت ملتی را در حال مقاومت می بینند با توطئه و آشوب و آشوب وارد می شوند. آگاهی مردم ایران بالاست و انسجام و همکاری با مسئولان می تواند به حل مشکلات کمک کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره شهدای بختیاری در لدجان و یاد و خاطره سردار محمدیار هدادی با بیان اینکه خرداد ماه اتفاقات بزرگ برای ملت ایران بود، گفت: این مراسم یادبود همه ایرانیان است. ملت

وی گفت: ملت ایران مفتخر است که در این عصر عاشورا را بار دیگر به مردم جهان نشان می دهد و در 43 سال گذشته در برابر همه فشارهای دشمنان عاشورا و فرزندان دلیر و دلیر ظاهر شده است. میدان شد تا عظمت ایران را حفظ کند و پرچم ایران را در جهان برافراشته نگه دارد و امروز نیز توانست این افتخار را حفظ کند.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه امروز پرچم افتخار ملت ایران در بین ملت های جهان می درخشد، ادامه داد: خون هزاران شهید پای پرچم سرافراز ریخته شد و جان بسیاری از مردم فولادشهر بود. برای آن قربانی کرد.

سلیمانی با بیان اینکه امروز دشمن در جبهه های سیاسی و اقتصادی می جنگد، گفت: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال پر کردن خلأ دوران ستم شاهی بوده است، اما دشمنان این ملت می دانستند. اگر ملتی در بین ملت‌های جهان و در بین ملت‌های مسلمان به‌ویژه ملت ایران می‌تواند الگوی کامل حکومت‌داری بر اساس شرع و دموکراسی ارائه کند. همه نسخه‌ها و نقشه‌های نظام سلطه نابود می‌شود، لذا با ما جنگیدند. ملت


تضییع حقوق ملت ایران مورد قبول هیچ ملتی نیست

وی با تاکید بر اینکه روزی متجاوزان نظام سلطه حتما از محاکم قضایی خواهند پرسید که ملت ایران به چه جنایتی مورد تجاوز قرار گرفت، گفت: تمام نشدنی شده اند اما تضییع حقوق ملت ایران مورد قبول هیچ ملتی قرار نخواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دوران استبداد پهلوی اول و دوم و قاجاریه، اروپایی‌ها به‌ویژه انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی در داخل کشور می‌خواستند و می‌کردند. در زمان رضاخان و پهلوی دوم ابرویی نداشتند و کاملاً تابع دشمنان ملت ایران بودند و اینجا ملت ایران گرفتار تنهایی عجیبی شد و با این ظلم روبرو شد.

سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی آمده و ملت ایران را متحد کرده و ملت ایران را به نیرویی تبدیل کرده که امید بشریت است تا ملت های مسلمان با پیروی از آن ملت راه رهایی را هموار کنند. این مدل سازی و تولید نرم افزار مقاومت و گفتمان دموکراتیک دستاورد بزرگی است.» و از این سیستم پشتیبانی می کند.


خون شهدا نقشه های دشمن را خنثی کرد

وی افزود: خون پاک شهدا امروز شرایطی را ایجاد کرد که نقشه های دشمن برای ملت ایران با شکست مواجه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دنیا علاقه زیادی به عدم نشان دادن الگوی موفق در بین ملت‌های مسلمان دارد، افزود: در برنامه خود همه ملت‌ها باید بازیگر باشند و هیچ ملتی حق کارگردانی ندارد. ملت ایران در انقلاب اسلامی این قاعده را زیر پا گذاشت و در تمام مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی به عنوان دوره ای جداگانه ثبت شده است.


بختیاری ها در حوادث بزرگ دفاع مقدس نقش اساسی داشتند

سلیمانی با بیان اینکه مردم دلیر بختیاری در طول تاریخ کشورمان جان، فداکاری و مقاومت خود را فدا کرده اند، گفت:

وی با بیان اینکه بختیاری ها ده ها هزار شهید در استان های خوزستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال، فارس، کوکیلویه و بویراحمد و همدان تقدیم کرده اند، گفت: هر یک از مردم بختیاری هستند.

رهبر بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با استفاده از فضای مجازی و رسانه های بیگانه با دلارهای رژیم صهیونیستی و آمریکا و عربستان، ملت ایران را از انقلاب اسلامی ناامید کرده و آن را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند. برنامه‌های نظام سلطه مانند دوران پهلوی و قاجار در منطقه غرب آسیا و در کشوری که دارای موقعیت استراتژیک در جهان است، دوباره ظاهر شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر دشمن به ریشه ها نگاه کند می بیند که این ملت ریشه محکمی دارد و بختیاری ها در دفاع از تشیع، ولایت فقیه و مراجع ریشه محکمی دارند.

وی با بیان اینکه بختیاری ها از ابتدا مذهب تشیع را پذیرفته اند و این افتخار بزرگی است، گفت: بختیاری ها این افتخار را دارند که وقتی علما و مراجع به قیام دعوت می کنند داوطلبانه در جهاد شرکت می کنند و قیام افتخارات بزرگی ایجاد می کند. .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه یکی از اقشار مخالف رضاخان عشایر بختیاری بودند، گفت: علی مردان خان بختیاری یکی از ممتازهای ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی یا الگوی دختر مریم بختیاری برای زنان و دختران ماست. در دوره جدید در برابر دشمنان باشید.

سلیمانی گفت: اکنون جهاد تغییر کرده و جهاد نظامی به جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی و جهاد تبیینی تبدیل شده است. جهاد را صرف تبیین کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد تحریف حقایق و تغییر جایگاه شهید و جلاد است، افزود: منافقین در مدتی که صدام به کشور ما حمله کرد، 17 هزار فرزند این ملت را در عملیات تروریستی به شهادت رساندند. و فرزندان این ملت در مقابل متجاوز دشمن ایستادند و در کنار صدام قرار گرفتند و با دادن اطلاعات نادرست به اروپایی ها و آمریکایی ها و صهیونیست ها پرونده هسته ای برای ملت ایران درست کردند و هنوز هم ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران توانسته این دوران سخت و پر از ظلم و ستم را پشت سر بگذارد و آگاهی عزت و کرامت را در جهان بالا ببرد، افزود: این کار توسط امامی انجام شد که یکی از نادرترین امامان در جهان است. تاریخ بشریت و تشیع و اسلام و سخت است که چنین شخصیتی را در جهان به عنوان رهبری قاطعانه از حقوق ملت ایران و آینده ملت ایران بشناسند. دست و پای رهبران جهان باقی نمی ماند.


آینده برای ملت ایران بسیار امیدوار کننده است

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های تبیین این است که همه باید جهادگر تبیین باشند و افرادی که سوال و ابهام دارند با صبر و حوصله به سوالات آنها پاسخ دادند و گفت: راه روشن است و آینده برای ایرانیان بسیار امیدوار کننده است. ملت

وی با اشاره به اینکه فشارهای دشمن در سال‌های اخیر اقتصادی بوده و همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین عملیات‌های گسترده روانی و رسانه‌ای بر ناامید کردن جوانان و ملت بزرگ ایران متمرکز شده است تا انسجام، وحدت و همدلی ملت حفظ شود. بیرون بردن.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه راه پیش رو داریم که باید دست در دست هم بگیریم و در مقابل مسئولان و دولت بایستیم، خاطرنشان کرد: تلاش دولت برای رفع مشکلات و رفع نیازهای جوانان و شرایط اقتصادی، تولید و رونق است. بهبود کسب و کار.

سلیمانی گفت: دشمن تلاش می کند جامعه را ملتهب کند تا این برنامه ها اجرا نشود و این می تواند کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید