طائب: آمریکایی‌ها از ماه مه برای شورش برنامه‌ریزی کردند/رئیس موساد آمریکا را متقاعد کرد که موافقت نکند و شورش در ایران ایجاد خواهد شد/ حمله به مراکز حساس یکی از سناریوهای آنها بود.

طائب: آمریکایی‌ها از ماه مه برای شورش برنامه‌ریزی کردند/رئیس موساد آمریکا را متقاعد کرد که موافقت نکند و شورش در ایران ایجاد خواهد شد/ حمله به مراکز حساس یکی از سناریوهای آنها بود.

روز جدید حجت الاسلام حسین طیب مشاور فرمانده سپاه گفت: برنامه دشمن این بود که از مهرماه به دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی در دانشگاه ها آشوب های صنفی برگزار کند. تماس با مدارس و معلمان و سپس مسائل قومیتی و مذهبی و در صورت موفقیت آمیز بودن حمله به مراکز حساس فیلمنامه دشمن بود.

حجت الاسلام حسین طیب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در اجتماع بسیجیان اصفهان برای تجدید بیعت با شهدا اظهار داشت: امام (ره) بسیج را تشکیل دادند تا جان و مال خود را فدا کنند تا راه انقلاب را تا ظهور رسول اکرم (ص) هموار کنند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه امروز جهاد امنیتی علیه اغتشاشات انجام شد اما هنوز پرونده این حادثه مختومه نشده است، افزود: زمانی پرونده بسته می شود که جهاد تبیین کار خود را انجام داده و بستر خون را فراهم کند. شهدای امنیت و بردباری بگذار سختی های جانبازان و مجروحان حوادث و تلاش مجاهدین در جهاد تبیین اثر بگذارد و تاریکی ایجاد شده توسط دشمن روشن شود.

طیب در تشریح علت این ناآرامی در مقطع کنونی گفت: بر اساس اجماع نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اردیبهشت 1401، آمریکایی ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیسی ها می خواستند سال 1401 را سال ناآرامی در ایران قرار دهند. و این ارزیابی به مراجع و رهبری گزارش شد. انقلاب نیز در سالگرد رحلت امام (ره) نسبت به این اتفاقات هشدار داد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جزئیات سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم در سالگرد رحلت امام (ره)، گفت: نقشه دشمن این بود. راه اندازی جنبش اعتراضی از مهرماه در دانشگاه ها و مدارس به دو بهانه حجاب و مشکلات معیشتی، اجراکننده و پیاده این جنبش، جنبش چپ مارکسیست، جنبش غرب و گروه های غربی بودند که فکر می کردند این سرزمین است. آماده برای ابراز وجود

طیب با اشاره به مراحل برنامه ریزی دشمن در ناآرامی های اخیر گفت: از دانشگاه های تهران با مسائل صنفی شروع شد و سپس به دانشگاه های کشور گسترش یافت، تماس با مدارس و معلمان، بعد مسائل قومیتی و مذهبی و در صورت موفقیت در این زمینه. ، حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: نیروی انتظامی به دلیل دست داشتن در امنیت اربعین اولین گزارش فوت خانم امینی را ارائه نکرد و دشمن حسابی جعلی ایجاد کرد و سپس کار خود را مبنی بر ایجاد اخلال آغاز کرد. ایجاد ظلم و خشم و خشم وی گفت: طرح با موضوع قومی آغاز شد و پس از حوادثی که در قبایل لر، بلوچ و ترک رخ داد، حرکت آنها را دنبال کردند.

وی با اشاره به تجربه قبلی دشمن در پروژه ترور گفت: در فتنه 88 آمریکایی ها ندا آقا سلطان را شناسایی کردند و از قبل فیلم و مجسمه تهیه شده بود و بعد در میدان فتنه یک حادثه رخ داد سپس فیلم ها. به سرعت آزاد شدند و خیابان های خارج از کشور مملو از نام او شد.

طیب خاطرنشان کرد: در سال 1391 زنی دوتابعیتی را پیدا کردند که در کشورهای همسایه زندگی می کرد و قصد داشتند این فرد را به بهانه ملاقات با خانواده خود در آستانه انتخابات وارد کشور کنند و سپس با انجام انتخابات خنثی کنند. برنامه ریزی برای C به فضل خدا هم تیم قتل دستگیر شدند و هم فیلم هایی که قبلا فیلمبرداری کرده بودند کشف شد.

مشاور فرمانده سپاه تصریح کرد: امسال دشمنان با مسائل قومیتی آشوب ها را شروع کردند و سپس به دانشگاه ها و مدارس سرایت کردند اما با حضور به موقع نیروی انتظامی مشکل حل شد و مجبور به اجرای آخرین مرحله شدند. پروژه زندان، برای آزادی زندانیان. آشفتگی ایجاد کنید زیرا آنها در این پروژه نیز شکست خوردند.

وی با تاکید بر اینکه در قیام اخیر دشمنان تمام توان خود را وارد صحنه کرده بودند، گفت: البته تسلیم نخواهند شد زیرا علت اغتشاش همچنان ادامه دارد و اگر بتوانند این حرکت را ادامه خواهند داد.

کنترل قدرت جمهوری اسلامی هدف اصلی دشمن است

طیب تصریح کرد: هدف دشمن محدود کردن قدرت جمهوری اسلامی است و می گویند جمهوری اسلامی در روند جهانی قدرت می گیرد و این قدرت الگوی جدیدی از حکومت داری را در دنیا ایجاد کرده و دموکراسی غربی را به چالش کشیده است. ، پس باید تضعیف شود

مشاور فرمانده سپاه در ادامه به تشریح سند راهبرد امنیت ملی آمریکا پرداخت و افزود: آمریکایی ها گفته اند آمریکا باید تا سال 2025 رهبر دهکده جهانی شود و اگر این اتفاق نیفتد آمریکا به سمت فروپاشی می رود. استراتژی آن برای امنیت ملی

وی افزود: آمریکایی ها در سند جدید نوشتند: جهان در حال تغییر است و ما در مرحله حساسی در تعیین رقابت برای آینده جهان هستیم. ما در بحبوحه یک رقابت استراتژیک برای شکل دادن به آینده نظم بین‌الملل هستیم، اکنون در سال‌های اولیه یک دهه سرنوشت‌ساز.» ما طرفدار آمریکا و جهان هستیم، اقداماتی که انجام می‌دهیم تأیید می‌کند که این دوره، دوران است. درگیری و نزاع یا آغاز یک آینده موفق و باثبات به رهبری آمریکا، جهان در حال تقسیم شدن و بی ثباتی بیشتر است و در این دهه سرنوشت آمریکا و جهان رقم خواهد خورد».

طیب با بیان اینکه آمریکا دو سال پیش سه رقیب ارائه کرد، افزود: قدرت‌های رویزیونیست مانند چین و روسیه به عنوان تهدید اول، قدرت‌هایی مانند ایران و کره شمالی به عنوان تهدید دوم و گروه‌های فراملی مانند انصارالله و جهاد اسلامی سه تهدیدی بودند که آمریکایی‌ها نیز به آن اشاره کردند. عنوان و پیامدهای این تهدیدات در این سند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عدم احترام رقبا به آمریکا، بی اعتمادی همپیمانان آمریکا و تقویت نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود. سه پیامد تهدیداتی که آمریکایی ها اعلام کردند.

3 چالش پیش روی آمریکایی ها در دهه جدید چیست؟

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در استراتژی امنیت ملی که هفته گذشته ارائه کردند گفتند ما با 3 چالش مواجه هستیم، گفت: گفتند چین رقیب جدی ما در رهبری جهان است چرا که هم از نظر فناوری رشد کرده است و هم از نظر فناوری. اقتصاد، دومین رقیب روسیه جنگ در اوکراین جنگی است که صلح در اروپا را به خطر انداخت و بی‌ثباتی را در مناطق دیگر گسترش داد و سومین تهدید اساسی توسط دولت‌هایی مطرح شد که دموکراسی غربی را به چالش می‌کشند و مدل جدیدی از حکمرانی جهانی ارائه می‌کنند. ایران در راس این کشورها قرار دارد.

طیب با بیان اینکه آمریکایی ها برای مقابله با 3 تهدید در دهه جدید گام برداشتند، گفت: برای چین، تایوان، روسیه، اوکراین و ایران، آمریکایی ها با دادن امتیازات کم و کنترل از طریق برجام، بازگشت به برجام را مهندسی کردند.

مشاور فرمانده سپاه تصریح کرد: اغتشاشات را طوری طراحی کردند که کمی به برجام امتیاز بدهند، آمریکایی ها قضاوت کردند که برجام نقش موثری در انتخابات آمریکا در آذرماه خواهد داشت و اگر آمریکا مشکل خود را با ایران در برجام حل کند. این به نفع دموکرات ها و بایدن خواهد بود. اولین ارزیابی آمریکایی ها در جنگ روسیه با اوکراین این بود که اولاً وابستگی اروپا به آمریکا افزایش می یابد و دوم اینکه قدرت روسیه کاهش می یابد. آمریکا موضع گرفت، روسیه مخالفت کرد و نقشه به هم خورد و حتی به تایوان هم نرفتند.

وی افزود: برای ایران به این نتیجه رسیدند که کار برجام قبل از هازارد به پایان می رسد، اما همه چیز خراب شد و دلیل آن به هم ریختگی مشکلات درون رژیم غاصب صهیونیستی بود، دولت بنت جایگزین نتانیاهو شد و ناگهان شرایط داخل رژیم غاصب شد. رژیم غاصب صهیونیستی نابود شد، اختلافات سیاسی و اجتماعی به اوج رسید و دولت بنت سقوط کرد و دولت موقت تشکیل شد.

طیب در این خصوص افزود: رئیس موساد به آمریکا سفر کرد و گفت اگر در برجام به ایران امتیاز بدهید و با ایران موافقت کنید، این موضوع بر انتخابات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا تاثیر منفی خواهد گذاشت. و باعث می شود که نتانیاهو در این رژیم قدرت بگیرد و جمهوری خواهان در آمریکا آن را داشته باشند، بنابراین آمریکایی ها را متقاعد کردند که توافقی حاصل نمی شود و هرج و مرج در ایران ایجاد می شود، مذاکرات را به تعویق انداختند و گفتند تا زمان انتخابات ایران باید تضعیف شود. و بعد از انتخاب رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا مشخص خواهد شد که وضعیت منطقه چگونه است.

سوزاندن سناریوی هویت دشمن در جنگ خیالی

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: دشمنان در ایران آشوب ایجاد کردند و سپس سعی در ادامه آن دارند. می گویند برای این کار ابتدا باید هویت را بسوزانیم و سپس هویت بسازیم».

طیب بیان کرد: نمایش تصویر منفی از بسیج و نیروی انتظامی به صورت تصویری و جنگ شناختی، هدف دشمن از این است که چهره نیروهایی مانند بسیج و نیروی انتظامی که جان خود را فدای مردم می کنند، منفی جلوه دهد و ظالم را به تصویر بکشد. کانت ادامه داد: ایجاد پرسش در ذهن نوجوان، تکرار پرسش و پاسخ اشتباه، تردید در صداقت، بی تفاوتی و ترس، نفاق، تقابل و دو قطبی شدن مراحل طراحی دشمن در جنگ شناختی با جوانان است. .

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: در تجسم اول زیرساخت های ارتباط با مردم را فراهم می کند، اینترنت را گسترش می دهد و سپس به تبلیغ و ترویج لذت گرایی و سبک زندگی غربی می پردازد، سپس شبکه سازی می کند و سپس مرحله ایجاد نشاط. E.

وی با اشاره به اینکه 65 درصد از دستگیرشدگان انگیزه اول خود را هیجان عنوان کردند، گفت: پس از هیجان، ایجاد خشونت و سپس ریختن آن در میدان می آید.

طیب با اشاره به نقش گروه های مختلف در جهاد تبیینی گفت: باید تصویر مطلوبی ایجاد کنیم که میل مردم به بسیج را افزایش دهد، ابتدا شبهات را برای خود حل کرده و با جهاد تبیین شده شبهات را برای افراد روشن کند.

مشاور فرمانده سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی بر دشمن چیره شد و از گسترش الگوی اصلانی انقلاب هراس دارد، نگران تحقق حیات طیبه با تشکیل دولت و مجلس و نهادهای انقلابی است، بنابراین در کنار جهاد امنیتی، تبیین جهاد ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید