طائب: گروهی از توده های دستگیر شده گفتند در سال 1954 KAGB گفت شاه سقوط می کند و غربی ها می روند / KAGB می گوید باید مردم آلمان شرقی را آموزش دهید تا بعد از رفتن آمریکایی ها جای آنها را بگیرند.

طائب: گروهی از توده های دستگیر شده گفتند در سال 1954 KAGB گفت شاه سقوط می کند و غربی ها می روند / KAGB می گوید باید مردم آلمان شرقی را آموزش دهید تا بعد از رفتن آمریکایی ها جای آنها را بگیرند.

حجت الاسلام حسین طیب، مشاور ارشد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروهی از بازداشت شدگان آنجا اعتراف کردند که در سال 54 کا.گ.ب با ما تماس گرفتند و گفتند که از نظر اطلاعاتی ارزیابی ما این است که حکومت شاه سقوط می کند و هر دولتی کار می کند.» بیا غربی ها می روند، برای نفوذ باید بچه های محله ها را شناسایی کنی و از مناطق حزبی ات بیرون کنی، در تخصص هایی که آمریکایی ها در آلمان شرقی حضور دارند تا بتوانند پس از آمریکایی ها جای خود را بگیرند.

یکی از مشاوران ارشد فرمانده ارتش گفت: «دولت مکانیزم عملکردی را برای نظارت بر هر سه قوه ایجاد کرده است. قصد دولت از این طرح فروش، تغییر کاربری یا کمک به اموال غیرمولد، گران و زائد است.»

حجت الاسلام حسین طیب در برنامه «بدون توقف» که از شبکه سه سیما پخش شد، با بیان اینکه ما در مولفه های قوت قوی هستیم، اما در برخی مواقع باید بپذیریم که نقاط ضعفی وجود دارد و باید تغییر کنیم. گفت: نظر ما این است که در یکپارچگی این تغییر در حال انجام است، در حوزه اقتصاد واقعاً کارها در حال انجام است، استراتژی آمریکا این بوده است که صادرات نفت خام از ایران با واردات مواد غذایی برابری کند. پزشکی در مواجهه با فشار، فکر می کردند که این مشکلات پیش می آید، اما تغییر ریل انجام شد.

وی ادامه داد: در آن یک سال ارتباط داخل و خارج قطع شد، ارز 4200 تومانی قطع شد و دولت این روند را تغییر داد و گندم را به سه برابر قیمت از کشاورز خرید و مابه التفاوت ارز را نصف کرد. و ماهیانه 4200 تومان. به مردم به صورت یارانه می دهد، به این ترتیب از واردات صرفه جویی کرده ایم که این پول صرف زیرساخت ها می شود، این دولت تا سال 1404 برنامه دارد، زیرساخت ها کشور را می سازد و نتیجه این است که وابستگی به آب و غذا را کم می کنیم. از نفت

طیب با اشاره به اینکه هجمه ها قبل از اینکه دولت بحث بهره وری را مطرح کند شروع شد، گفت: درآمد دولت از کجا باید تامین شود یا صادراتی غیر از نفت داشته باشد یا نفت خام بفروشد یا مالیات و عوارض بگیرد. و برای فروش اموال دولتی، دولت سازوکار تولید را راه اندازی کرده است، سیستمی که هر سه قوه نمایندگان داشته باشند و همه آن را کنترل کنند، به طوری که اموال گران قیمت فروخته شود، قصد دولت در این طرح فروش، تغییر کاربری یا مشارکت است. اموال غیرمولد گران و زائد است.

طیب در خصوص اینکه جنگ هیبریدی علیه ما از کجا شروع شد، تصریح کرد: جنگ هیبریدی از سال 2015 آغاز شد، جنگ ترکیبی یک استراتژی دفاعی آمیخته با جنگ سیاسی و کلاسیک، نامنظم و مجازی، اخبار جعلی، دیپلماسی، جنگ حقوقی، دخالت در انتخابات، اخلال است. ساختار جمعیتی، مهاجرت، ایجاد درگیری های مذهبی و حملات فرهنگی که آمریکایی ها از قبل به دنبال آن بودند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در یک جنگ قضایی در این مدت دو دادگاه علیه ما برگزار شد و برای افکار عمومی و دهه 80 ما بحث اعدام در دهه 60 را با تصویر و روایت خود نشان دادند. دهه 80 که نمیدانند این افراد در تجزیه طلبی و قتل چه جنایاتی کردند و ما درگیر منافقین تروریست و مارکسیستهای مسلح و انواع مشکلات بودیم، جنگ حقوقی میکنند تا جایی که مجبور شدند پرویز ثابتی را این آخری افشا کنند. مارس . ثابت که تا الان مخفی بود و می دانستیم چه می کند و در کارهای امنیتی با آمریکایی ها همکاری می کند، این همان روندی بود که آنها دنبالش بودند.

طائب ادامه داد: برنامه آنها این بود که اعتراضات را از دانش آموزان شروع کنند و به لایه های دیگر معلمان، دانش آموزان، اقوام و مذاهب سرایت کنند، اما بازی آنها به خطا رفت، حتی باز کردن درب یک زندان هم جزو برنامه آنها بود. قرار بود آخرین مرحله باشد اما چون نظم به هم ریخته بود هرکس کار خودش را می کرد و در نهایت شکست خورد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پاسخ به این سوال که عنصر نفوذ تا چه اندازه در فتنه های اخیر نقش دارد، گفت: معتقدم این نفوذ به اندازه تاریخ انقلاب ما قدمت دارد، اما قوت و ضعف آن متفاوت است. زمان ویژه این زمان جنگ هوشمند، شبکه سازی بود. بعد از اوباما تقویت شد. مثلاً قبل از انقلاب غربی ها به دلیل اینکه در همه عرصه ها بودند، شبکه نفوذ نمی خواستند، لذا شرقی ها شبکه جذب نیرو ایجاد کردند.

طیب گفت: به عنوان مثال گروهی از دستگیرشدگان اعتراف کردند که در سال 1954 «کا.گ.ب» با ما تماس گرفتند و گفتند طبق اطلاعات ما ارزیابی ما این است که حکومت شاه سقوط می کند و وقتی دولت بر سر کار بیاید غربی ها سقوط می کنند. ترک کردن. بچه های محله ها را شناسایی کنید و آنها را از مناطق مهمانی خود حذف کنید، آنها را در تخصص هایی که آمریکایی ها در آلمان شرقی دارند آموزش دهید تا بعد از آمریکایی ها جای آنها را بگیرند».

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما اغلب آنها را شناسایی می کردیم، اما زمانی که می خواستیم وارد حوزه برق شویم، مسئولان صنعت برق ما اجازه ندادند و گفتند اگر این فرد را دستگیر کنید، صنعت برق مختل می شود تا جایی که ما مجبور بود، یکی از عناصر مرکزی حزب. میز را از بالای سر بلند کنید تا به شما هشدار دهد که شناسایی شده اید و قول دهید تا زمانی که سیستم صنعت انرژی جایگزین آدام شود همکاری کنید. بعد از انقلاب شبکه ساواکی از بین رفت اما جنازه تخلیه نشد، در زمان جنگ هم افرادی داشتیم که به دشمن وفادار بودند.

وی با بیان اینکه در سال 1350 که جنگ تمام شد، معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات شدم، گفت: در آن زمان یکی از راهبردهای دشمن و اکثر غربی ها این بود که ایران جنگ را تمام کرده و می خواستند. شروع ساخت و ساز، توسعه پول و متخصصان و فناوری می خواهد و خدمات اطلاعاتی آنها پیوستی برای آن ساخته است.

طیب در پایان با تاکید بر اینکه اگر امروز مفاسد اقتصادی ظاهر می شود، اساس آن در زمان پورسانت شکل گرفت، اظهار داشت: به عنوان مثال سرویس های انگلیسی ماموریت داشتند نحوه دور زدن ایران از تحریم ها را پیگیری کنند و همچنین وارد شوند و دست دوم و سوم بخرند. پروژه های دستی مثلاً میدان نفتی ما را پاکسازی کردند، اما غربی‌ها بعداً آمدند و شروع کردند به آلوده‌کردن یک کشور واسطه، آمدند و با یک کشور واسطه تماس گرفتند و دوره‌های آموزشی و حلقه‌های مردمی گذاشتند تا افراد نفوذی را جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید