واکنش این نماینده مجلس به سخنان روحانی مبنی بر اینکه مردم برای رفتن به بهشت ​​باید کمتر غذا بخورند؛ مردم وقتی این کلمات را باور می کنند که گوینده آنها به آنها عمل کند!

واکنش این نماینده مجلس به سخنان روحانی مبنی بر اینکه مردم برای رفتن به بهشت ​​باید کمتر غذا بخورند؛  مردم وقتی این کلمات را باور می کنند که گوینده آنها به آنها عمل کند!

روز جدید : ناصر قوامی نماینده مجلس به سخنان روحانی مبنی بر اینکه مردم برای رفتن به بهشت ​​باید کمتر غذا بخورند واکنش نشان داد و نوشت: مردم وقتی این سخنان را عمل می کنند باور می کنند. در جامعه ای زندگی نکنید که در آن Helis Bastille از نیویورک گران تر است. آیا جرأت دارید چنین درخواستی را از شهروندان شمال تهران که به نظر می رسد از این موضوع مطلع هستند بکنید؟

ناصر قوامی نماینده مجلس در خصوص انتشار ویدئویی از توصیه یک روحانی به مردم به کم خوردن و رفتن به بهشت ​​در صفحه شخصی خود نوشت: خداوند به پیامبر می فرماید: چه کسی این زینت ها و فضایل را برای شما حرام کرده است؟ دنیا؟» آنها برای بندگان خدا هستند.

برخی صحبت های این روزها با لباس مذهبی که اقدامات سیاسی جامعه را توجیه می کند، جامعه را عصبی تر می کند و این حرف ها را کم کار می کند. مسئله اصلی جامعه با وجود شرایط ایده آل، نقش مسئولیت پذیری است. این طیف معتقدند شهروندان باید با کمترین کیفیت زندگی کنند و با غذا و لنگ زندگی کنند تا در مقابل آمریکا و دشمن بایستند. سوال این است که اگر مردم می خواستند این سبک زندگی را در پیش بگیرند چه نیازی به پرداخت پول به مسئولان بود؟ در جامعه ای زندگی نکنید که باستیل هلیس گرانتر از نیویورک باشد. آیا جرأت دارید چنین درخواستی را از شهروندان شمال تهران که به نظر می رسد از این موضوع مطلع هستند بکنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصر کاوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب در ترویج فرهنگ فقر توسط برخی از مسئولان می گوید: «وقتی آقای ولایتی می آید مردم را به فقر دعوت می کند و می گوید مردم باید از یمنی ها یاد بگیرند که لنگ هستند و نان خشک می خورند و برای آن مبارزه می کنند. و رسانه های دولتی که با هم می جنگند باید الگو باشند. روحانی دیگری که نمی داند چقدر درس خوانده و چقدر اسلام را می شناسد و چقدر قرآن خوانده، تکلیف روشنی دارد».

وی ادامه داد: «خداوند به پیامبر می فرماید این زینت ها و فضایل دنیا را چه کسی برای شما حرام کرده است؟» اینها برای بندگان خداست. به هر حال وقتی آقای ولایتی این حرف را می زند بعید به نظر نمی رسد از دانش آموزی که سوادش نامعلوم است، توقع داشته باشد.»

وی در ادامه با بیان اینکه جرم تجاوز به افکار عمومی در محتوای این سخنرانی ها آمده است، گفت: این اسلام است. یکی از علما نیز چندی پیش گفته بود که حمایت نکردن از اسلام بهتر از نادیده گرفتن اسلام است. متأسفانه چنین رفتاری دارند و هیچ تعریفی برای نشر اکاذیب در جامعه درباره این حرف ها و این افراد وجود ندارد.»

قوامی گفت: این افراد می خواهند به اهداف خود برسند و باید مردم را متقاعد کنند که فقر، غذا و نان مهم نیست و حتی چند وقت پیش شخصی در تلویزیون گفت که گوشت برای مردم خوب نیست، شاید بخشی از آن باشد. جامعه نیز باید به آنها ایمان داشته باشد، اما مسئله در اهداف آنهاست. اسلام دین رفاه، آسایش، زندگی، معنویت است و معنویت خالی از رفاه نیست».

دیدگاهتان را بنویسید