رئیسی: مردم رسما اعلام می کنند که تحریم ها با مقاومت خنثی می شود/ دشمن می داند که مردم خطر می کنند؛ این سوال آنها را ناامید می کند/ ما موظفیم مخالفان نظام سلطه را طبق خواست مردم در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی: مردم رسما اعلام می کنند که تحریم ها با مقاومت خنثی می شود/ دشمن می داند که مردم خطر می کنند؛  این سوال آنها را ناامید می کند/ ما موظفیم مخالفان نظام سلطه را طبق خواست مردم در دستور کار قرار دهیم.

روز جدید رئیس جمهور ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند مردم را از هویت انقلاب دور کند، اظهار داشت: دشمن می داند که مردم ریسک می کنند و این عامل ناامیدی دشمن و امیدواری نیروهای انقلابی است. وی با بیان اینکه باید با شعار «ما می توانیم» کارها را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع به معنای شکست دشمنان انقلاب است، چرا که مردم رسما اعلام کرده اند که تحریم ها با مقاومت خنثی می شود، بنابراین فکر می کنیم که این آیا وظیفه ما اطاعت از خواست مردم است باید مبارزه با تندروها و نظام استبدادی را در دستور کار قرار دهیم و از مواضع جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنیم.

سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه 15 مردادماه در جمع مردم شهرستان کبودراهنگ به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: جوانان این خطه و این شهر سابقه مبارزات و مقاومت در برابر رژیم طاغوتی دارند. ، سابقه درخشانی در پاسداری از مقدسات دارد و در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با بصیرت همراهی، قیام و اعلام موضع کرده است، به طوری که این شهر برای همه به عنوان شهر مومن، انقلابی، ولایی شناخته می شود. و شهدا این موضع، مقاومت و بصیرت باید همیشه در این شهر و منطقه حفظ شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: افتخار حضور در هر نقطه از این استان را دارم اما امروز به دلیل تنگنای زمانی در این شهرستان حضور یافتم که مردمانی مقاوم، مسئولیت پذیر و بصیر دارد که مهمترین مولفه ملی ماست. امروز قدرت است و این امنیت ملی ماست، مردم مذهبی در صحنه هستند.

رئیسی گفت: هر اقدامی که در راستای اقتدار کشور انجام شود برای کشور نیرو تولید می کند. چه تلاش عزیز برای آماده سازی و ساختن صنایع نظامی پیشرفته در پادگان ها و پایگاه های نظامی که تولید انرژی می کند و چه شما کشاورز عزیزی باشید که زیر نور خورشید محصول تولید می کنید، هر قدمی که در جهت تولید برداشته می شود، نیرو تولید می کند.

وی ادامه داد: امروز تلاش همه تولیدکنندگان در کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن و همه کسانی که برای قدرتمندتر کردن کشور تلاش می کنند، در حال تولید قدرت برای کشور هستند. در طول سال تولید

رئیس جمهور با اشاره به شهرستان کبودراهنگ و مشکلات این منطقه که از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به وی منتقل شد، تصریح کرد: اولین موضوع بحث کشاورزی است که باید رونق بیشتری پیدا کند و اصلاح مدیریت منابع آب با مساعدت و مشارکت خود مردم این کار باید انجام شود تا از این منابع هر چه بهتر استفاده شود چه در سطح شهرستان کبودرهنگ و چه در سطح استان.

وی با اشاره به اصلاح الگوی کشت به عنوان نکته دوم، خاطرنشان کرد: مردم و کشاورزان عزیر باید در این امر کمک کنند تا این مشکل محقق شود و کشت هم برای کشور مناسب و ضروری باشد و هم منافعی برای مردم داشته باشد. کشاورزان این امر باید با اقدام دوگانه مسئولان استانی و دست اندرکاران، استاندار، فرماندار و مسئولان ادارات با کمک خود مردم انجام شود.

رئیسی در ادامه به موضوع وقف زمین در شهرک کبودراهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: زمین اهدایی راه حل خاص خود را دارد و با توجه به مشکلاتی که وقف زمین در کسب و کار، سکونت، منزل و زندگی مردم کبودراهنگ از زمان وقف ایجاد کرده است. من و استاندار از دولت استانی می خواهیم که فوراً یک کارگروه را در این زمینه فعال کند تا مشکل حل شود و ما در دولت در این زمینه کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم اینجا متدین هستند پس باید بدانیم که زمین ها وقفی هستند یا خیر، تصریح کرد: من آشنایی خاصی با موضوع وقف ندارم اما اگر از اسناد وقف مشخص است باید به دنبال راه حلی بود که باعث تثبیت مردم شود. زندگی، خانه و شغلشان. پیدا شود و اصلاح شود، بنابراین پیشنهاد من این است که کارگروهی در خصوص تعیین تکلیف وقف زمین و مشکلی که در زمینه مسکن و شهرسازی دارند به من گزارش شود.

وی ادامه داد: اصرار دارم یکی از خروجی های سفر و دیدار ما با مردم کوبودراهنگ رفع این دغدغه مردم است. می خواستم بگویم حداکثر ظرف دو ماه باید این کار انجام شود که شاید زمان کافی برای پیگیری و تعیین تکلیف نباشد اما با کار انقلابی می توان در عرض دو ماه برای مردم شرایط و شرایط ایجاد کرد. و به اطلاع ایشان می رساند که موضوع مسکن و محل کارشان در رابطه با کمک های خیرین و وزارت راه و فواید عمومی حل شده است لذا حداکثر ظرف مدت دو ماه باید این موضوع روشن شود.

رئیس جمهور راه های مواصلاتی را از دیگر مصائب مردم شهرستان کبودرهنگ برشمرد و تصریح کرد: کبودرهنگ در ارتباط با نقاط مختلف و مناطق اطراف آن مشکل دارد، لذا رفع مشکل راه های مواصلاتی شهرستان از اولویت های سفر ما است. و بعدازظهر در شورای اداری استان مصوباتی برای حل آن خواهد بود که این مشکلات و مسائل را در سراسر استان اعلام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از مشکلات سایر شهرها نیز مطلع بودیم و در نظر داریم تا حد امکان با توجه به اولویت های شناسایی شده برای آنها راهکار ارائه دهیم و با مصوبات و راهکارهای سفر بخشی از مشکلات این استان کاهش می یابد. .

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود به دغدغه کار و اشتغال جوانان تحصیلکرده پرداخت و گفت: کار منحصر به کارهای اداری نیست، فقط پشت میز نشستن در سازمان و اداره نیست، بهترین کار توسط پرورش دهندگان و صنعتگران، فقط یک بخش کار اداری است، نه کاملا اداری. این دغدغه شما در بحث شغل درست است و در دستور کار دولت است، اشتغال زایی به ویژه در روستاها می تواند به خوبی و به زودی فعال شود.

وی گفت: در این سفر اعتباراتی را در نظر گرفتیم تا بخشی از معضل بیکاری کاهش یافته و به اشتغال تبدیل شود. سرمایه بزرگ منطقه دلبستگی به ارزش های انقلاب و شهادت است. شهر شما یکی از مناطق برجسته کشور است و رهبر انقلاب به من توصیه کردند که مراقب هویت خود باشید. دشمن به دنبال این است که مردم را از هویت انقلاب دور کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمن می داند که مردم ریسک می کنند و این دلیل ناامیدی دشمن و امیدواری نیروهای انقلابی است. در دنیا جنگ اراده است، ملت ما تصمیم گرفته است راه شهدا را ادامه دهیم و راه را هموار کنیم و نگذاریم هیچ تحریمی مانع از آن شود.

وی با بیان اینکه باید با شعار «ما می توانیم» کارها را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع به معنای شکست دشمنان انقلاب است، چرا که مردم رسما اعلام کرده اند که تحریم ها با مقاومت خنثی می شود، بنابراین فکر می کنیم که این آیا وظیفه ما اطاعت از خواست مردم است باید مبارزه با تندروها و نظام استبدادی را در دستور کار قرار دهیم و از مواضع جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید