مخالفان و مخالفان نظام به دنبال سود بردن از مرگ مهسا امینی هستند


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898698

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی:

حجت الاسلام مشرفی گفت: دشمنان، دشمنان و بدخواهان از مرگ خانم امینی سوء استفاده کرده و با آتش زدن آیات حجاب و سایر مشکلات ایجاد شده به دنبال رسیدن به اهداف جنایتکارانه خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفه رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار شرقوی درباره باطل و هیجان برخی افراد و رسانه ها از درگذشت خانم مهسا امینی گفت: دعایی داریم با این مضمون که پروردگارا حق را آنطور که هست به ما بنما تا بتوانیم دنبال آن باشیم و باطل را در به همین ترتیب اجازه دهید شکل دروغ را بدانیم تا بتوانیم از آن اجتناب کنیم.

وی افزود: در مورد فوت خانم امینی کدام فرد آزاد و عدالت خواه است که فوت شخص دیگری بر او تأثیری نداشته باشد.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: در موضوع درگذشت خانم امینی که هموطن جوان ایرانی ما بودند، همه از این حادثه ناراحت هستند و طبیعتاً مانند سایر مسائلی که پیش آمد، مسئولان آنها به دنبال حقیقت موضوع هستند و برای این هستند که واقعیت برای مردم روشن و بیان شود.

حجت‌الاسلام مشرفه گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی، نظامی، بهداشتی، درمانی و غیره در کشور برای حفظ سلامت، آرامش و امنیت هموطنان خود تلاش می‌کنند.

وی گفت: اینها شعار نیست بلکه حقیقت است که چهل سال تجربه، ایثار به شهدای امنیت، بهداشت و نیروی انتظامی این موضوع را ثابت می کند.


پلیس مفتخر است که در خدمت و تامین امنیت و سلامت مردم است

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: جمهوری اسلامی در این مورد نباید شعار و ادعا کند، بلکه حقیقت میدان و شهدایی را که ارائه کردند برای ایجاد امنیت، رفاه و آرامش مردم است. جامعه بهترین سند این واقعیت است که پلیس افتخار خدمت به تامین امنیت و سلامت افراد مختلف جامعه را دارد.

حجت الاسلام مشرفی افزود: اما همانطور که این موضوع برای مردم ما کاملاً روشن است، یک چیز دیگر نیز برای اکثر مردم ما کاملاً واضح است که دشمنی که دستانش به خون ملت ایران و ملت ایران آلوده و آلوده است. مردم مظلوم غرب آسیا هرگز خیرخواه مردم ایران نبوده اند. به هیچ وجه.

وی گفت: این اسم رمزی که امروز به دست آنها رسید، حاصل ضرباتی است که از جبهه مقاومت خوردند.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: کسانی که زندگی خود را مقابله با اسلام، دین، حق و عدالت خواهی می دانند و کسانی که از موضع مردم مسلمان ضربه خورده و بر ضد آنها هستند. اسراف و استعمار و امت اسلامی با قیام و مقاومت و شهادت حجاب و عفاف را به دست آوردند، افرادی هستند که به دنبال استفاده از هر وسیله غیرمنطقی برای جبران خسارات خود هستند.

حجت الاسلام مشرفی گفت: اتفاقی که برای هموطنمان مهسا امینی افتاد ضرر است و حقیقت باید معلوم شود که آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر و این امر پابرجاست.


دشمن از مقاومت مردمی و اربعین حسینی ضربه زد

وی گفت: اما این فضا، عملیات روانی و گسترش شبهات ایجاد شده از سوی منافقین، سلطنت طلبان، غربی ها و مردمی که چندان درگیر امور ملی و مذهبی خود نیستند، به این دلیل است که به جبهه مقاومت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ضربه خورده است. آنها خوردند

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تصریح کرد: ملت شریف و ملت بزرگ ایران هرگز مشمول این طرح و نقشه ای که دشمنان ایجاد کرده و در بوق رسانه ای خودشان دمیده اند، نمی شوند.

حجت الاسلام مشرفی گفت: توصیه ما به مردم عزیزمان، جوانان، برادران و خواهران این است که تا روشن شدن کامل موضوع و وجود دلیل قاطع، تحت تأثیر شایعات و تبلیغات مسموم دشمن قرار نگیرید.

و افزود: چرا این طرف قضیه را که برای همه ما قاطع و روشن است مستند نمی کنند. شما این واقعیت را در نظر نمی گیرید که پلیس برای حفظ امنیت و سلامت جامعه ما این همه شهید داده است. این را به کسانی می گویم که فریب نقشه های دشمن را خورده اند.


افرادی که با هدایت ارشاد از نقشه دشمن نجات یافتند

مسئول نمایندگی ولی قانونی امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: در بین افرادی که هدایت شدند و در حال هدایت بودند، فقط خانم امینی حضور داشت؟ این همه دختری که در تور دشمن گرفتار شدند و توسط گشت ارشاد از نقشه های دشمن نجات یافتند چرا ملاک محسوب نمی شوند؟

حجت الاسلام مشرفی گفت: وقتی هیچ سندی مبنی بر مقصر بودن پلیس و گشت هدفمند در این موضوع وجود ندارد، دلیل این همه حمله به نیرویی که خدمت می کند چیست، چگونه می خواهند به وجدان خود پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: آیا روح خانم امینی از عملکرد کسانی که در جبهه استکبار، استعمار، ظالمان و غاصبان ملت ایران خدمت می کنند و به پلیس زحمتکش حمله می کنند، راضی و شاد خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی به آتش زدن آیات حجاب اشاره کرد و گفت: نقشه و طرح دشمن با حمله به ساحت مقدس کتاب مقدس متجلی می شود. قرآن.

خجت‌الاسلام مشرفه می‌گوید: در قیام گذشته نیز همین اتفاق افتاد و زمانی که مردم صفوف خود را از دشمن جدا کردند و شورشیان به صحن مطهر امام حسین (ع) حمله کردند.


مخالفان و بدخواهان نظام به دنبال سود بردن از مرگ مهسا امینی هستند

وی ادامه داد: امروز هم که به ساحت مقدس قرآن کریم تعرض کردند، مشخص است که صحنه سازی و بدرفتاری با دشمنان، دشمنان و بدخواهان به خاطر فوت خانم امینی است و به دنبال پیشرفت خود هستند. اهداف شیطانی و شیطانی و طبیعتاً همینطور است، افرادی که میانه خوبی با عدالت، حقیقت، معنویت و انسانیت ندارند و دشمن همه اینها هستند، به دنبال فرصتی هستند تا از موقعیتی استفاده کنند.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تصریح کرد: اما آنچه امروز اهمیت زیادی دارد، هوشیاری مردم شریف، عزیز و شجاع ایران و نتیجه تبیین و روشنگری است که همیشه و امروز به آن نیاز داشته ایم. در صحنه رویارویی ما به روشنگری بیشتر در مورد جنگ رسانه ای و تبلیغات دشمن نیاز داریم.

حجت الاسلام مشرفی در بحث حجاب گفت: آزادی برای سعادت انسان خوب است اما این آزادی که به نقطه مقابل خودش تبدیل می شود یعنی انسان را در باتلاق تباهی و توهم فرو می برد و خانواده ها را متلاشی می کند و جوان می آفریند. مردم ناراضی، به هیچ وجه مورد تایید نیستند، انسان عاقل و منطقی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری در دنیا آزادی مطلق وجود ندارد، گفت: همه کشورها برای رسیدن به اهداف خود یک سری قوانین و دلایل دارند و چه قوانین و مقرراتی بهتر و بالاتر از قوانین اسلام عزیز وجود دارد که سعادت انسان، هدایت بشر و سعادت دنیا، آخرت می خواهد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: بدحجابی و بی حجابی زمینه فساد، تباهی خانواده ها، جوانان و از هم پاشیدگی جامعه را فراهم می کند. در این شرایط، چه کسی عاقل است که رفتار لجام گسیخته را می پذیرد و از هر نوعی که دوست دارد در جامعه ظاهر شود و در این شرایط از خود دفاع کند.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: از آنجایی که در حوزه های مختلف قوانین و مقرراتی داریم، در حوزه پوشش جامعه طبیعتاً قوانین و مقرراتی لازم است تا این جامعه انسجام، فعالیت و پویایی خود را حفظ کند و بتواند به سمت بالا حرکت کند. آرمان ها و اهداف..

و افزود: در جامعه ای که در آن بی نظمی، فساد و از هم پاشیدگی خانواده ها باشد، پیشرفت و تحقق آرمان های والا محقق نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید