دستان پشت صحنه مخالفان در پروژه ترور/ شایعات ضد انقلاب این بار در مرگ مهسا امینی داغ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سال هاست که ضد انقلاب و مخالفان از هر توطئه و توطئه ای برای حمله به نظام استفاده می کردند، در این سال ها با شایعه و دروغ سعی در رسیدن به اهداف خود داشتند، اما با بصیرت و آگاهی مردم، همه این سناریوها و برنامه ها، نقش معکوس است.

در فتنه 1367، ضد انقلاب تلاش کردند پروژه ترور را به گونه ای توسعه دهند که گام های قاطعی برای براندازی نظام برداشتند، اما خیلی زود تیرهایشان به سنگ اصابت کرد و نقاب به گونه ای از چهره زشت آنها برداشته شد. خود را رسوا کردند

مخالفان نظام در کنار ضدانقلاب همیشه حاضر بوده اند از هر کاه کوهی بسازند و با وارونه جلوه دادن تاریخ برای به حاشیه راندن اصل آن، رسانه های غربی را برای شایعه پراکنی استفاده می کنند، در حالی که رسانه آنها هیچگونه شایعه ای ندارد. رنگ در جهان

اما ماجرای جدیدی که این روزها برای ماندان اهمیت پیدا کرده، ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر 22 ساله ای است که اهل سننجی بود و به دلیل شرکت در دوره های توجیهی و آموزشی در تهران توسط گشت ارشاد بازداشت شد. به دلیل نامناسب بودن لباس در عرض یک ساعت دچار ایست قلبی شد و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در نهایت پس از دو روز بستری شدن در بیمارستان فوت کرد.

رسانه های غربی در همان لحظات اولیه که قصد داشتند طرح حجاب را زیر سوال ببرند، شایعه بعدی را به ضرب و شتم پلیس ربط دادند، در حالی که فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها به راحتی آنها را رد کرد.


مرگ مهسا امینی بهانه ای شد برای دشمن

در این ایام رسانه ها و برخی افراد در شبکه های اجتماعی خود را دلسوز و گشاده روی نشان داده و تلاش کرده اند تا موضوع حجاب و عفاف را که در جامعه اسلامی یک موضوع دینی و ارزشی محسوب می شود به حاشیه برانند.

در این بین افراد فرصت طلبی هم کم نبودند که از مرگ مهسا امینی سوء استفاده کنند و این روزها ردپایی از افرادی دیده می شود که ظاهراً منتظر وقوع چنین اتفاقاتی هستند تا بتوانند از نظام سوء استفاده کنند.

سردرگمی رسانه های ضد انقلاب و غربی به حدی بود که فیلم وداع یکی از بیماران مرگ مغزی در ارومیه را منتشر کردند که به جای فیلم خداحافظی کادر پزشکی با مهسا امینی با اهدای گل از محل اعزام شد. توئیت ها و عکس های آشفته در اینستاگرام همگی شایعاتی هستند که این روزها حریفان خوشحال می شوند تا پس از بررسی دلایل و پاسخ نهایی پزشکی قانونی علت اصلی آن مشخص شود.


سناریوی قتل ضد انقلاب

یکی از ترفندهای دشمنان در این سالها توسل به تاکتیک های سردرگمی و نفوذ در افکار عمومی، تکرار تاریخ است که بلافاصله دستشان را می چرخاند و ثابت می کند که جز دروغ و شایعه چیزی ندارند.

در فتنه سال 1357 شایعه کشته شدن 25 طلبه را برای نشان دادن وخامت اوضاع پخش کردند، در فتنه 88 بیش از 70 نفر را لیست کردند و عده ای نیز با پخش ویدئویی اعلام کردند که این شایعه است و تلاش های رسانه های مخالف برای پیشبرد پروژه ترور ادامه دارد.

در جریان اعتراضات سال 1395 بازار شایعات دوباره در رسانه های غربی داغ شد که یکی از کشته شدگان امیرحسین پاپی معرفی شد که پس از چند روز خبر قتل راضیه اسماعیلیان را شایعه یا خبر قتل در همان زمان اعلام کرد. سال گفتند، این زن بر اثر سرطان مرده است.


تلاش دشمن برای از بین بردن اولویت ها

مهدی اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: تکلیف جبهه ضد انقلاب و استکبار در برابر جمهوری اسلامی ایران روشن است و این راهی است که برای خود تعیین کرده ایم. با پیروزی انقلاب

وی افزود: در مقابل این حرکت جمهوری اسلامی ایران، ضد انقلاب و معاند صف آرایی می کنند و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می کنند، بنابراین یک روز با جنگ تحمیلی یا تحریم، یک روز با قیام و فریب یا با ترور تعرفه سعی می کند از برخی جریان ها برای سردرگمی افکار عمومی استفاده کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: متأسفانه عده‌ای در داخل به آسیاب دشمن می‌چرخند و در راستای هجمه‌های دشمن پیاده‌روی او می‌شوند، بنابراین شروع به اخاذی و بزرگنمایی می‌کنند که تنها کاری که می‌توانند در مقابل این حملات انجام دهند رسانه‌ها هستند. فرازمینی آگاهی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با این هجمه ها می خواهد اولویت ها را از بین ببرد چرا که مرگ مهسا امینی تنها بهانه و دستاویزی برای آنهاست و تلاش اصلی دشمن کاهش اولویت حجاب و عفاف در جامعه است. جامعه و قصد کشتن مردم را در پروژه توقف اجرای حجاب دارند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن ابتدا اعمال فشار و پس از آن عقب نشینی از اجرای این برنامه و اولویت است و با آگاهی و بصیرت می توان ترفندهای دشمن را درک کرد چرا که دشمنان سابقه زیادی در کشتار پروژه ها دارند. و نباید . وی موضوعات اولویت دار کشور را از دستور کار خارج کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید