موج سواری و شادی ناسیونال لیبرال ها از مرگ مهسا امینی/ خاتمی و همکارانش چگونه با خون امینی سیاست می کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا ؛ درگذشت مهسا امینی بر اثر سکته قلبی زمینه را برای دشمنان ملت ایران فراهم کرد تا مکان مناسبی برای دروغگویی و موج سواری و جریحه دار کردن افکار عمومی پیدا کنند و همین امر باعث خروج آنها شد. در عرض چند ساعت انواع دروغ ها و شایعات را در فضای مجازی منتشر کنید.

در این میان لیبرال های ملی و امثال محمد خاتمی و همرزمانش برای عقب نماندن از قافله دشمنان ایران به این دروغ ها دامن زدند و حتی از انتشار فیلم ها و کلیپ های غیر واقعی در این راستا ابایی نداشتند.


تلاش همه ارکان سیستم برای پیگیری کامل و شفاف مشکل

این در حالی است که رئیس جمهور دستور رسیدگی و پیگیری این موضوع را صادر کرده و روز گذشته نیز تلفنی با خانواده امینی تسلیت گفت. رئیس مجلس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور را موظف به پیگیری این موضوع کرد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و رئیس کمیته شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در این خصوص گفت: پیرو دستور ریاست محترم شورای کمیته شوراها و امور داخلی از همان ابتدا با پلیس و دست اندرکاران این موضوع صحبت کردند و گزارش اولیه به دست آمد.

وی ادامه داد: کمیته ای متشکل از سه نماینده مجلس، یک نفر از قوه قضائیه و دو نفر از کارشناسان حوزه نظارت مجلس تشکیل شد و این کمیته از امروز کار خود را آغاز کرد و برای دریافت گزارش کامل جلسه ای با مسئولان مرتبط با نیروی انتظامی برگزار کرد. مستند شد و مدارک ارائه شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: همچنین گزارش اولیه کالبد شکافی به پزشکی قانونی رسید و پس از آن کمیسیون تا فردا به کار خود ادامه می دهد تا بتوانیم گزارش را برای مرحله مجلس آماده کنیم.

جوکار تصریح کرد: اگرچه هنوز نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد و باید منتظر تکمیل گزارش باشیم، اما گزارش های اولیه ای که وارد شده حاکی از آن است که تقلبی صورت نگرفته و آنچه امروز در فضای مجازی منتشر می شود قابل قبول نیست.

وی گفت: تنها خواسته ما این است که موضوع به صورت دقیق و شفاف بررسی شود و نتیجه را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.


adfcc30a c61a 4bd7 948b 62813c9dc7fc خبر خاکستری


دلیل شادی امثال خاتمی از مرگ مهسا امینی چیست؟

اگرچه تلاش دولت، مجلس و دیگر مسئولان برای همدردی با خانواده امینی و پیگیری جدی این حادثه کم است، اما از سوی دیگر برخی این حادثه را فرصتی برای موج سواری دانسته اند و نه تنها از مرگ غمگین نیستند. دختری 22 ساله و حتی از این بابت خوشحالند و خوشحالند چون بهانه و بستری برای تخلیه کینه توزی نسبت به مردم و نظام پیدا کردند، بهانه ای یافتند تا موفقیت های کشور را تحت الشعاع قرار دهند.

کسانی که روزگاری به همه مجالس مذهبی از جمله راهپیمایی اربعین حمله می کردند و به هر دری می زدند تا سایه آن را بپوشانند، حالا چه بلایی سرشان می آید بهتر از این که بتوانند از آن برای کینه توزی نسبت به نظام اسلامی استفاده کنند و این حادثه عظیم را تحت الشعاع قرار دهند.

امثال خاتمی که در انتخابات سال 88 به آرای مردم و قانون لگد زدند و علناً به مردم و نظام دروغ می گفتند و حتی در جلسات شخصی هم به دروغ گویی اعتراف می کردند، حالا بار دیگر صحنه برای موج سواری و بازی با احساسات مردم آماده شده است. دیده می شود و آشکارا دروغ می گویند. .

ظلم شدید آنها به نظام و مردم در سال 88 پیامدهای زیادی برای کشور داشت که تنها یکی از آنها تحریم های فلج کننده بود و امروز هم از مقاومت مردم در برابر تحریم ها خسته شده اند و موفقیت و پیروزی های ایران را نمی بینند. و ایرانیان همراه با دشمنان به چهره ایران چنگ می زنند.

این افراد از هیچ تلاش موج سواری و استثمار سیاسی فروگذار نمی کنند، جان مردم برایشان مهم نیست، اما مهم این است که چقدر می توان از مرگ مردم استفاده سیاسی کرد؟ برای آنها جان مردم اهمیتی ندارد، زیرا وقتی یکی از همرزمانشان یک زن کرد را با گلوله کشت، نه تنها این عمل را محکوم نکردند، بلکه حتی با بی شرمی با قربانی رفتار ناعادلانه ای کردند.

این افراد همان کسانی هستند که همین چند روز پیش وقتی زن مریوانی برای فرار از نیت شوم همسایه خود را از پنجره به بیرون پرت کرد و به دلیل عدم امکان استفاده سیاسی از این موضوع جان خود را از دست دادند، سکوت کردند.


e26e1472 02df 4a6c 872c bcc62666b832 خبر خاکستری


مرگ مهسا امینی بهانه ای برای حمله به ایران

آیت الله سید محمد کاظم مدرسه ای امام جمعه مرکز یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: مردم از این حادثه و درگذشت خانم امینی که به هیچ وجه کرامت انسانی را رعایت نکردند و هر روز به انحاء مختلف بشریت را نابود می کنند متاسفند. و از این کارها احساس ناراحتی یا پشیمانی نمی کنند.

وی ادامه داد: واقعیت های این حادثه باید به صورت شفاف و صادقانه به مردم ارائه شود که خوشبختانه تاکنون این اتفاق افتاده است، اما باید در این زمینه مراقب باشیم، وجه اشتراک آن با دشمنان است که قصدشان همدردی با مهسا نیست. امینی، اما برای زیر سوال بردن اصل جمهوری اسلامی ایران. ما نمی توانیم آن را پیدا کنیم.

امام جمعه مرکز یزد با تاکید بر اینکه عده ای دلسوز در این زمینه قصد دارند ویرانه ای را که می خواهند کشورمان بسازند، گفت: این حادثه باید دقیقا ریشه یابی شود تا دلایل این حادثه دلخراش مشخص شود. علل و عوامل این حادثه باید به مردم اطلاع داده شود.

مدیر حوزه علمیه مدینه الکاظمیه در ادامه با اشاره به اینکه 27 نهاد مختلف در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت اجرایی دارند، تصریح کرد: باید از برخی افرادی که در مورد این حادثه اظهارات و توئیت کردند، سوال کنیم که برخی از آنها این بوده اند. حتی از جامعه کلیسا تاکنون چه برنامه ها و اقداماتی در زمینه عفاف و حجاب، رابطه دختر و پسر و … انجام داده اند که اکنون به پلیس که در مرحله نهایی این پرونده است اعتراض کرده اند.

همچنین محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: باید اقتدار پلیس در محل باشد و اگر تخلفی مرتکب شده، آن شخص مجرم است و باید در حال انجام است و برای کسانی که می خواهند پلیس را تضعیف کنند قابل قبول است.» اینطور نیست.

وی تصریح کرد: آنچه دشمنان می خواهند و امروز در فضای مجازی به شدت روی آن کار می کنند، انتشار اخبار جعلی و کذب برای جریحه دار کردن افکار عمومی است.

جوخار افزود: البته ملت ما ملتی هوشیار است و این را در صحنه های مختلف ثابت کرده اند و هجمه های دشمنان ایران علیه نظام اسلامی باز هم مانند توطئه های قبلی ناکام خواهد ماند.


هیجان و شتاب جو به نفع کیست؟

یکی از پیامدهای متشنج کردن و هیجان انگیز کردن فضا به دلیل دروغ یکی پس از دیگری این است که مانع هر نوع اصلاحی می شود. یعنی اگر اشتباهات نیاز به اصلاح داشته باشد، این فضاها اجازه این اصلاحات را نمی دهد و البته کسانی که این مسیر را اداره می کنند و آگاهانه دست به جنجال می زنند، دقیقا می دانند که یکی از پیامدهای این مشکل، جلوگیری از اصلاح است و بنابراین آنها فقط به دنبال اصلاحات نیستند کسانی که به دنبال جلوگیری از اصلاحات نیستند.

آنها نه تنها به دنبال اصلاح نادرست نیستند، بلکه آرزوی تکرار چنین اتفاقاتی را دارند تا بتوانند بر امواج سوار شوند و اهداف سیاسی خود را دنبال کنند. آنها زندگی سیاسی خود را موج سواری در این رویدادها می دانند. حتی حامیان گروهک تروریستی منافقین که دستشان به خون بیش از 17 هزار ایرانی آغشته است نیز در این امر تردیدی ندارند.

بنابراین اگر عده ای مانند برخی به اصطلاح استارت آپ ها علناً از خون مهسا امینی به عنوان ابزار کسب و کار اقتصادی خود استفاده می کنند، عده ای نیز از آن به عنوان تجارت سیاسی استفاده می کنند. بر این اساس به نظر می رسد دستگاه قضایی نباید به راحتی از کنار این دروغگویان که افکار عمومی را به بستری برای فعالیت های سیاسی و اقتصادی خود تبدیل کرده اند بگذرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید