تومور در سر مهسا امینی بود/ چون خون مهسا رقیق بود از گوشش خون جاری بود.

تومور در سر مهسا امینی بود/ چون خون مهسا رقیق بود از گوشش خون جاری بود.

روز جدید جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در خصوص مرگ مهسا امینی گفت: مهسا تومور در سر داشت و بعد از عمل به دیابت بی مزه مبتلا شد و گوشش به دلیل نادر بودن خونش خونریزی می کرد.

رویداد۲۴ زهرا ظهروند: جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون حقیقت یاب مجلس در خصوص درگذشت مهسا امینی در گفت و گو با رویداد۲۴ گفت: درگذشت مهسا امینی خشم همه را برانگیخته است و از چند روز گذشته دلایل مختلفی در فضاهای مجازی درباره درگذشت مهسا امینی مطرح شده است. این دختر کرد در روز حادثه سعی می کند شفاف سازی کند اما مردم به آن شک دارند و حقیقت را می خواهند.
ویدیوهای گشت ارشاد را دیدم، مهسا امینی کتک نمی خورد

وی می گوید: در دو جلسه ای که برای بررسی این موضوع برگزار شد، فیلم های روز حادثه بررسی و بازبینی شد. فیلم ها از زمان پیاده شدن خانم امینی از وانت بود تا زمانی که با برانکارد به آمبولانس منتقل شدند و این فیلم ها پیوسته بود و من به شخصه دوبار فیلم را کامل و با دقت دیدم تا ثانیه های آن قطع نشود چون زمان و ثانیه در ویدئو مشخص بود.

عضو کمیته امور داخلی کشور و شوروی می گوید: حقیقت این است که هیچ اتفاقی برای این خانم نیفتاده و برخورد، ضربه و ضرب و شتم صورت نگرفته است و زوایای دوربین ها به گونه ای بود که می شد مدام آن را رصد کرد. جاده. در واقع از بدو ورود او به حیاط، زاویه دوربین با زاویه دوربین در راهرو همخوانی دارد و نشان می دهد که هیچ اتفاقی برای او نیفتاده است. از زمانی که او از ون پیاده شد، دو دوربین او را تعقیب کردند و دو دوربین او را در راهرو تعقیب کردند.

امینی پدر مهسا: به دروغ می گویند لباس مهسا با لباس فیلم فرق داشت/ تمام بدنش را پوشاندند تا کبودی ها را نبینیم/ با صدای بلند می گویم دخترم بیماری نداشت.

رشیدی می گوید: این حرف ها را زدم که صراحتاً با او تعاملی وجود نداشت. مدارکی که پزشکی قانونی تا کنون در اختیار ما قرار داده است حاکی از آن است که هیچ مورد ضرب و شتم یا حمله فیزیکی به آنها صورت نگرفته است، اما گزارش نهایی پزشکی قانونی تا دو هفته دیگر آماده می شود، یعنی در مورد سم شناسی. سم شناسی به این معنا نیست که به او سم داده اند، بلکه به معنای شناسایی دارویی است که مصرف کرده است.

نماینده مرودشت می گوید: او دارو مصرف می کرد و من شخصا تمام شبهات و ابهاماتی را که در فضای مجازی وجود داشت و بحث خونریزی از گوش وجود داشت یا اینکه گفتند پلیس او را زد، جمع آوری کردم، همه چیز را بررسی کردیم و همچنان در حال بررسی هستیم. هستند. حتی یک نفر گفت که او را دیدم که سرش را چند بار به دیوار کوبیده است. ما با همه کسانی که آنجا بودند صحبت می کنیم و به شیوه ای بی طرفانه و صادقانه می گوییم که چه چیزی درست است.
خانواده مهسا امینی در فرمی که در بیمارستان پر کردند نوشتند که فرزندشان دارو مصرف می کند.

وی در خصوص اظهارات مرحوم پدر امینی مبنی بر اینکه پسرش بیمار نیست، گفت: ادعای پدرش مبنی بر اینکه دخترم مریض نیست اشتباه است چرا که بیماری او دلیل منطقی دارد. هر فردی که بیمار می شود یک پرونده پزشکی دارد و وقتی فردی به اورژانس مراجعه می کند، یک فرم اولیه را به خانواده خود می دهد تا در صورت داشتن یک بیماری زمینه ای برای کمک به درمان، آن را پر کنند و ثبت کنند. ما همه دلایل را جمع آوری کرده ایم و من نه می خواهم دفاع کنم و نه توجیه کنم و نه رد پرونده.

چون خون مهسا امینی کمیاب بود، خون از گوشش جاری شد

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان فارس می گوید: من مدارک را ارائه می کنم و تصمیم با شماست. وقتی اعضای خانواده ناراحت و استرس دارند، هرچه لازم باشد برای نجات جان فرزندشان می گویند زیرا احتمال یک درصد وجود دارد که گفته های آنها به درمان کمک کند. در فرمی که خانواده خانم امینی پر کرده اند، آمده است که او بیماری دارد و در حال مصرف چنین دارویی است. سوابق پزشکی برای سال 2007 و قبل و بعد از آن وجود داشت. او یک تومور روی سرش داشت و بعد از عمل جراحی به دیابت بی مزه مبتلا شد و به همین دلیل از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کرد و یکی از دلایل خونریزی گوشش این بود که خونش رقیق بود و اینها. در مرحله پزشکی قانونی-سم شناسی تایید شد.

می گوید: پس ما جزئیات را دقیقه به دقیقه بررسی می کنیم و خود را با هیچکس مقایسه نمی کنیم. کسانی که مرا می شناسند می دانند که من در این امور خرج زیادی می کنم، اما دنبال حق و حقیقت هستم. مرگ او بسیار مهم است، اما زمینه وقایع اخیر نیز مهم است. با مرگ او کشور تاوانش را خواهد داد، هرکس با گشت ارشاد موافق باشد، مخالف، با حجاب، بی حجاب یا بی حجاب، همه در کشور تاوان این حوادث و امنیت را خواهند داد. به خطر افتاده است.

نماینده مرودشت با اشاره به دوقطبی شدن حجاب در جامعه گفت: در این دو قطبی شدن همه آسیب می بینند. ما به دنبال رفع این روش هستیم تا دیگر شاهد مواردی از این دست نباشیم. ما باید عملکرد گشت ارشاد را در 15-20 سال اخیر ارزیابی کنیم و محاسن و معایب آن را بسنجیم و هر سمتی که سنگین است را اصلاح کنیم زیرا عقل سلیم حکم می کند که راه را اصلاح کنیم.

وی درباره خشم مردمی در این چند روز تصریح کرد: باید خشم مردمی را درک کنیم و همه را ضد انقلاب ندانیم. بسیاری از افراد جامعه از وضعیت موجود و فشار اقتصادی ناراحت هستند و دلیلی برای اعتراض وجود دارد، البته من مخالفم چون به جایی نمی رسد و بعد از چند روز عصبانیت فروکش می کند، بنابراین راه عمده ای نیست. همانطور که رئیس مجلس گفت باید این مسیر غلط را اصلاح کنیم.

یکی از اعضای کمیسیون و شوراهای داخلی کشور گفت: قبل از اینکه به فکر اصلاح باشیم نباید مرد. سه ماه پیش جیغ زدم و گفتم این طرز برخورد با گشت ارشاد مضر است. این وظیفه پلیس نیست، بلکه وظیفه نهادهای فرهنگی است. یکی از دلایل دوقطبی شدن جامعه گشت ارشاد است و بخشی از رسانه ها و بخشی دیگر بوروکرات ها و هرکسی که در ایجاد این دوقطبی سهیم است به دولت خیانت می کند اما ما نباید چشم بسته حرف بزنیم و 100 درصد پلیس انتقاد کند. یا از آن دفاع کنیم که اشتباه است، باید حقیقت را بگوییم.

وی می گوید: اگر به عملکرد ظرافت یافته گشت ارشاد انتقاد داریم به این معنا نیست که با حجاب موافق هستیم و ما را با افرادی مانند مسیح علینژاد یکی نمی دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید