پدر مهسا امینی: پسرم به پلیس التماس کرد و گفت ما بچه های شهرستان هستیم، آدرس طولانی نداریم و خواهرم را نگیرید، اما جوابی نگرفت/ مانتو دخترم مشکلی نداشت او با حجاب بود/ برخی ادعاها مبنی بر اینکه من به مهسا اجازه فعالیت ندادم دروغ و خلاف واقع بود.

پدر مهسا امینی: پسرم به پلیس التماس کرد و گفت ما بچه های شهرستان هستیم، آدرس طولانی نداریم و خواهرم را نگیرید، اما جوابی نگرفت/ مانتو دخترم مشکلی نداشت  او با حجاب بود/ برخی ادعاها مبنی بر اینکه من به مهسا اجازه فعالیت ندادم دروغ و خلاف واقع بود.

روز جدید امجد امینی پدر مهسا امینی در تشریح ماجرای فوت پسرش گفت: تا جایی که می دانم دخترم در مقابل مترو شهید حقانی دستگیر شد و به محض پیاده شدن از مترو او را از آنجا بردند. ، او را گرفتند و سوار شدند. سپس مهسا و پسرم از مسئولان التماس کردند و گفتند ما بچه های شهرستان هستیم و آدرس را نمی دانیم و پسرم اصرار کرد که خواهرم را نبرند اما جوابی نگرفتند.

امجد امینی می گوید: مسئولان کشور به ما قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را دادند تا اینکه آیت الله رئیسی در تماس تلفنی به من گفتند که موضوع به طور جدی بررسی می شود و این به ما قوت و امید داد.

امجد امینی پدر مهسا امینی در تشریح ماجرای فوت پسرش گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم دخترم در مقابل متروی شهید حقانی دستگیر شد و به محض پیاده شدن از مترو او را از آنجا بردند. او را گرفتند و سوار شدند. سپس مهسا و پسرم از مسئولان التماس کردند و گفتند ما بچه های شهرستان هستیم و آدرس را نمی دانیم و پسرم اصرار کرد که خواهرم را نبرند اما جوابی نگرفتند.

امینی ادامه داد: هفته گذشته شمال بودیم و از آنجا به تهران رفتیم و اینگونه از ما استقبال شد. مانتو دخترم مشکلی نداشت و با حجاب بود.

پدر مرحومه مهسا امینی در پاسخ به اینکه چگونه از وضعیت پزشکی وی و آنچه در بیمارستان و پزشکی قانونی به او گفته شده است، گفت: وقتی پسرم با من تماس گرفت، در هچگرد بودم و بلافاصله به بیمارستان رفتم. دکترش را پیدا کردم و به گفته پزشک و پرستار مهسا دچار مرگ مغزی و ایست قلبی شده بود. به ما گفتند که برخی از اعضای بدن او هنوز زنده است. ما امیدوار بودیم که بازگردد، اما نتیجه ای نگرفتیم. حتی به من گفتند که مهسا برای نجات کلیه هایش باید دیالیز شود، گفتم برای نجات جان دخترم هر کاری می توانی انجام دهی و امضا کردم. این ادعا که من به مهسا اجازه فعالیت ندادم دروغ و صحت نداشت چون من تمام مدارک را امضا کردم. اما نشد و دخترم رفت.

پدر مرحومه مهسا امینی در درخواست خود از مراجع حاکمه گفت: من و خانواده ام تنها انتظار داریم که عاملان و عوامل مرگ دخترم مهسا به صورت علنی مورد بازخواست قرار گیرند که چرا این کار را انجام داده اند و باید این کار را انجام دهند. به سزای اعمالشان به خون دخترم برس.» پا نگذارید.

امینی با اشاره به تماس مسئولان کشوری گفت: مسئولان کشور به ما قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را دادند تا اینکه آیت الله رئیسی تلفنی به من گفتند که موضوع به طور جدی بررسی می شود و این به ما قوت داد و امید.” است.

وی تاکید کرد: کسانی که به دنبال استفاده از موضوع فوت مهسا هستند، به ما کاری ندارند و ما نیز با آنها کاری نداریم، آنها دلسوز ما نیستند، آنچه من در مصاحبه ها گفته ام درست است، فقط درخواست ما بررسی است. علت مرگ دخترم و برخورد با مسئولین این حادثه تنها خواسته ماست.

دیدگاهتان را بنویسید