امینی پدر مهسا: دخترم در سلامت کامل بود/ فیلمی را که به ما نشان می دادند قطع کردند

امینی پدر مهسا: دخترم در سلامت کامل بود/ فیلمی را که به ما نشان می دادند قطع کردند

روز جدید پدر مهسا امینی همچنان تاکید دارد که دخترش سابقه بیماری نداشته و در سلامت کامل بوده و هیچ بیماری نداشته است.

امجد امینی پدر مهسا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تشریح این حادثه گفت: به همراه برادرش در تهران در حال تردد بودیم که در اولین ایستگاه از مترو پیاده شد، توسط ماموران گشت ارشاد با پرچم مواجه شد. و سوار ماشین شد

امینی افزود: بر اساس آنچه که از سوی حاضران در خودرو به ما مخابره شد، وی چندین بار در خودرو به پلیس گفته بود که من یک پسر شهرستانی هستم و نمی دانم کجاست به همین دلیل اجازه ندادند. بیرون

وی گفت: بعد از اینکه او را به پلیس بردند نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است، فیلمی که به ما نشان داده اند بریده شده است، آنچه را که به ما نشان داده اند را قبول ندارم.

امینی پدر مهسا با انتقاد از عدم پاسخ گویی به اورژانس گفت: بر اساس تصاویری که به ما نشان داده شد، نیروهای اورژانس در بدو ورود به محل، آنطور که باید سریع عمل نکردند و در حال چرخش بودند.

وی افزود: عدم سرعت در انتقال دخترم به بیمارستان باعث شد که وی پس از ایست قلبی دچار ایست مغزی شود. بدترین چیز این است که آنها کسی را با دخترم نفرستادند تا اینکه پرستارها گفتند ما هستیم، نمی دانم به کی زنگ بزنم، پرستارها گفتند نه.” شماره تماس، نه همراه، در حالی که کوچکترین پسرم که 17 سال دارد، او را در بیمارستان پیدا نکردیم و بعد متوجه شدیم.

گفت فکر کنم مهسا را ​​دیر به بیمارستان منتقل کردند و روز اول دکترها به من گفتند که امیدی به نجاتش نیست و دخترت مرده است.

پدر مرحوم امینی همچنان اصرار دارد که دخترش مریض نبوده و در سلامت کامل بوده و هیچ بیماری نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهور و ابراز همدردی و تسلیت گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی درگذشت شینا را به ما تسلیت گفت. انتظار داریم هر چه زودتر ابعاد مختلف این موضوع روشن شود.» و موضوع را پیگیری کنید و نگذارید خون دخترم پایمال شود.

پدر مهسا امینی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم که عاملان یا عاملان احتمالی مرگ دخترم را به وضوح شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

وی به وجود کبودی روی پاهای دخترش اشاره کرد و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواسته بودم کبودی پاهای جینا را توسط پزشکی قانونی معاینه کنند، اذعان داشت: متأسفانه به درخواست من پاسخی ندادند.

امجد امینی ضمن قدردانی از همدردی مردم و سایر استان ها گفت: دخترم بی گناه جان باخت. من از مردم قدردانی می کنم. من در شرایط خوبی نیستم. تنها درخواست من پیگیری کامل موضوع و رسیدگی به آن است. “

دیدگاهتان را بنویسید