بازپخش موج سواری سلبریتی خون/ کشف دستاورد مرگ حجاب مهسا امینی برای بازیگران فراموش شده


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898289

وقتی دم خروس از کسانی که ادعای محافظت از زنان را دارند بیرون می‌آید.

در میان سکوت مقامات نظارتی و قضایی، برخی سلبریتی های دوگانه که حتی از ابراز علنی اتهام تعرض به خود ابایی ندارند، الگو شده اند و مردم به سادگی بر این باورند که این افراد سوار بر موج حوادثی مانند مهسا امینی و تغییر هستند. آنها را همراهی می کنند و گاهی با تحریک احساسات عمومی و هدف قرار دادن آنها و دنبال کردن کورکورانه آنها باعث بروز حوادث تلخ می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مهسا (زینا) امینی زاده، متولد 1379، دختر سننجی که در 22 شهریور 1401 در حالی که برای شرکت در کلاس های حجاب رفته بود بر اثر ایست قلبی درگذشت.


درگذشت او اعتراضات بسیاری را در فضای مجازی و واقعی ایران برانگیخت و کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای مختلف احساسات خود را در این باره ابراز کردند.


اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مثل همیشه منتظران چنین اتفاقاتی دست به کار شدند تا بتوانند از این آب گل آلود ماهی های بزرگ و دندانه دار صید کنند.



کاسه داغتر از خاکستر بازیگران تاریخ مصرف گذشته است


از شبکه‌های عامل خارجی در کشورهای دور و نزدیک، تا سیاستمدارانی که با کاسه‌ای داغ‌تر از خاکستر تلاش می‌کنند از پاسخگویی فرار کنند و برخی فراری‌هایی که مدت‌هاست از این کشور و مردمانش سر درز کرده‌اند.


به گفته مهسا امینی، این فرصت نابی است که این افراد از آن برای حل مشکلات سیاسی استفاده کنند یا به قول یکی از این بازیگران که خودش به دوگانگی در فرصت طلبی اش اعتراف می کند و در جایی می گوید: «کشف حجاب برای فلانی است. که قبلاً با حجاب بود.» و او حجاب خود را برمی‌دارد، فکر نمی‌کنم کسی باور کند که من قبلاً حجاب داشته‌ام، بنابراین من فقط حقیقت را نشان می‌دهم. (عکس)


این رفتار دوگانه این بازیگر زن که هرگز حجاب خود را از سر نگرفته، با احترام مهسا امینی و دیگر زنان و دختران ایرانی که به گفته خودشان مجبور به رعایت حجاب هستند همراه است، پشت صحنه ای است که بعدا مشخص خواهد شد. در نظرات بعدی او و فعالیت های او در صفحه او نشان داده شده است.



photo 2022 09 19 12 26 55 خبر خاکستری




کتایون ریاحی در 62 سالگی کشف حجاب کرد


کتایون ریاحی در گفت و گو با رسانه های بین المللی عربستان گفت که هرگز حجاب نداشته و قصد دارد از این پس در مورد حجاب خود به مردم دروغ نگوید.


ریاحی در دوران بازیگری خود چندان پرحاشیه نبود اما اظهارات و اقدامات اخیر او به شدت حاشیه ساز بوده است.


به گفته خودش حدود 20 سال است که در فیلم بازی نکرده و مدعی است در 10 سال اخیر توقیف بوده است.



«بیماری دیده شدن» آفت این روزهای بازیگران ایرانی است


مشکل دیگری که اگر خوب به آن نگاه شود، ابعاد جدیدی از دوگانگی رفتاری سلبریتی ها، در اصطلاح «بیماری دیده شدنی»، بازیگران یا ورزشکارانی که در طول دوران حرفه ای خود، بلکه پس از پایان عمر مفیدشان قابل توجه نبوده اند، آشکار خواهد شد. و دیگران نه از سوی کارگردان و نه مربی پذیرفته شدند، بنابراین بهترین راه را برای حاشیه سازی، طراحی و فریب و همراهی مردم عادی برای ماندن در تیتر اخبار دیدند.


به عنوان مثال، خانم شبنم فرشجو پس از اعلام بازنشستگی از بازیگری و مهاجرت، بیش از 50 استوری از بازنشر پست خود را بارگذاری کرد تا نشان دهد که هنوز چقدر در بین مردم اعتماد دارد.

photo 2022 09 19 12 27 25 خبر خاکستری



یا از طرفی خانم کتایون ریاحی از آنجایی که سال هاست علیرغم حضور بازیگران جوان و تازه وارد در هیچ سریال و پروژه سینمایی ایفای نقش نکرده است، برای اینکه از ذهن مردم پاک نشود، سوار اسب سواری می شود. سناریوی حاشیه سازی تا نام او دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

فضای جامعه ایران سلبریتی شده است


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص رفتارهای دوگانه برخی سلبریتی ها گفت: متاسفانه فضای جامعه ایران سال هاست تحت تاثیر فضای سلبریتی ها قرار گرفته است.


وی افزود: به همین دلیل است که جامعه به راحتی تحت تاثیر رفتار، حرکات و اعمال این افراد قرار می گیرد، در جوامع دیگر دنیا به ندرت پیش می آید که افراد تا این حد تحت تاثیر قرار بگیرند، به ما اطلاع دهید.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اشکال کار، سیاستمداران فضای هنری و فرهنگی جامعه هستند که رفتارهای متناقضی با این مشاهیر دارند.


کایدی گفت: اتفاقات ناگواری مانند سقوط هواپیمای اوکراینی، حوادث استان خوزستان، فوت مهسا امینی و… در کشور در حال رخ دادن است، اما عده ای همیشه قصد دارند به نظام و حاکمیت کشور حمله کنند. با گشت و گذار در این رویدادها.”


وی خاطرنشان کرد: آنچه قابل توجه است این است که همه دارایی ها و شایستگی های این افراد که این گونه رفتار می کنند مدیون ایران و جمهوری اسلامی ایران است مانند خانم ها کتایون ریاحی، شبنم فرشجو، آناهیتا نعمتی و …. در واقع آنها مدیون فرهنگ و هنر ایرانی هستند.



هیچ اقدام سخت گیرانه ای با افراد مشهوری که قوانین را زیر پا می گذارند انجام نخواهد شد


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هیچ رفتار جنجالی با سلبریتی ها وجود ندارد، افزود: با چنین افرادی برخورد قاطع انجام نمی شود.


کایدی تصریح کرد: برخی از افراد مشهور در غیاب نظارت لازم پس از خداحافظی از دنیای هنر ایران به این عرصه بازمی گردند و به راحتی دست به کار می شوند.


وی تاکید کرد: از سوی دیگر افراد مشهوری که دست به این رفتارهای حاشیه ساز می زنند مانند خانم پرستو صالحی، کتایون ریاحی، شبنم فرشجو و… در فیلم ها حضور ندارند و حتی به نقشی هم نمی رسند چون تمام شده است، پرستو. صالحی او هم اکنون در ترکیه به سر می برد و هنوز نتوانسته به کشور مقصد برود، بنابراین برای رهایی از بلاتکلیفی هر چه زودتر باید به نوعی کاغذ «نه به جمهوری اسلامی» را نشان دهد.

photo 2022 09 19 09 32 13 خبر خاکستری


رفتار هیستریک برخی از سلبریتی ها باید دیده شود و در جامعه احیا شود


وی تصریح کرد: رفتار هیستریک این سلبریتی ها این است که دوباره آنها را در جامعه ببینند و خود را احیا کنند، سیاستمداران سینما و رسانه ملی هیچگاه برخورد درستی با این افراد نشان نداده اند، به همین دلیل برخی شاهد رفتارهای غیراصولی هستند. ما افراد مشهوری هستیم


مدیرکل هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هیچ بازیگری در هالیوود نمی‌تواند حتی درباره هولوکاست صحبت کند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد، مرد به سرعت تحریم می‌شود و هرگز نمی‌تواند با هیچ مؤسسه یا شرکت تولید فیلمی همکاری کند، این اصول آنهاست. اما در ایران برای بازیگران اصولی وجود ندارد.


قائدی با بیان اینکه در ایران حتی برخی از مسئولان تحت تأثیر فضای سلبریتی ها هستند، افزود: آنها آفت هستند و باید چهره واقعی و تناقض در رفتار و گفتار این گونه سلبریتی ها به مردم نشان داده شود تا مرجعی برای آنها نباشد. مردم را دنبال کنید


وی ادامه داد: ورود بازیگران یا ورزشکاران به عرصه هایی مانند سیاست یا مسائل پیچیده اجتماعی در حالی که علم و دانشی در این زمینه ندارند نشان می دهد که این افراد چقدر پست هستند. تنها اعتقادی که اینها دارند این است که من مثلاً فوتبالیست هستم، من یک بازیگر هستم و حق دارم اینطور رفتار کنم.



سلبریتی هایی که سطح زندگی بالایی دارند درد طبقه متوسط ​​را درک نمی کنند


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص حادثه ای که برای خانم مهسا امینی رخ داد، معتقدم این افراد سلبریتی وار حامی ایشان هیچ گاه دغدغه و اعتقادی به حجاب نداشتند.


کایدی خاطرنشان کرد: افراد مشهوری که عمدتاً از سطح زندگی بالایی برخوردار هستند، هرگز درد و رنج طبقه متوسط ​​جامعه را نمی شناسند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ متأسفانه در میان سکوت مقامات نظارتی و قضایی، برخی سلبریتی ها با رفتارهای دوگانه که حتی از بیان علنی اتهامات علیه خود ابایی ندارند، الگو شده اند و مردم به سادگی بر این باورند که این افراد سوار بر موج حوادث هستند. مثل مهسا آمین و تغییر رنگ می دهند با آنها همراهی می کنند و گاهی با تحریک احساسات عمومی و هدف قرار دادن آنها و دنبال کردن کورکورانه آنها باعث اتفاقات تلخ می شوند.



photo 2022 09 19 12 27 21 خبر خاکستری



سلبریتی هایی که به بهانه حمایت از یک دختر ایرانی از کشور خارج می شوند و برای زندگی در کشوری دیگر از آنچه در ایران دارند آماده می شوند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید