هوشیاری مردم شورش ها و توطئه های دشمنان انقلاب و ملت ایران را خنثی کرد.


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900450

امام جمعه و نماینده مردم پیرانشهر در بیانیه ای تاکید کردند;

امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف پیرانشهر و سردشت در خصوص حوادث اخیر کشور بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف پیرانشهر و سردشت در خصوص آخرین اتفاقات کشور بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سبحان الله رب العالمین و صلوات و درود بر سیدنا و پیامبر ما محمد و آل او باد.

ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند و حمایت مردم انقلاب شکوهمند اسلامی را آغاز کردند و با گذشت بیش از چهار دهه همچنان با تقدیم هزاران شهید و شهید از این گوهر و الگوی حکومت دینی و اسلامی پاسداری می کنند. جان و مال خود را اهدا کنند.

امروز با وجود همه تهدیدها و دشمنی های غرب و همپیمانانش در منطقه، شاهد پیشرفت، پیشرفت و توانمندی های نظامی، علمی، فناوری و همه جانبه کشور در عرصه های مختلف جهانی و تداوم این حرکت امیدوارکننده هستیم. فقط با نصار است خون و همدلی و رفاقت مردم و کارمندان محقق نمی شود. البته انقلابی بودن و انقلابی ماندن تنها با حرف و شعار محقق نمی شود، بلکه باید بر اساس فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در همه امور رئیس بیان است عمل کرد.

در حال حاضر صهیونیست های کودک کش، بیگانگان ضد انقلاب و گروه های معاند با حمایت رسانه های غربی و سوء استفاده از حوادث اخیر به وضعیت فعلی منجر شده اند که به نفع هیچکس نیست. این مهم هوشیاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان را می طلبد تا توطئه ها و توطئه های روزافزون دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران را در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از جمله اغتشاشات سال های اخیر خنثی کنند.

علاوه بر شرح، پایبندی به مبانی و ارزش های اصیل اسلامی و اهداف و آرمان های عالی انقلاب در سایه استقلال کشور، آگاهی از تهدیدات دشمنان ضروری است. نظام و با رعایت تقوای دینی و سیاسی توطئه های دشمنان قسم خورده این ملت عزیز را به انحراف کشانند.

وی بدین‌ترتیب از همه شهروندان گرانقدر خواست با صبر و آرامش و پرهیز از هر گونه تفرقه و تنش تا خنثی شدن توطئه‌های اخیر دشمنان که از پیش طراحی شده بود، مانند توطئه‌ها و نقشه‌های قبلی استعمار جهانی که هرگز به فکر آن نبود. مردم ایران اسلامی عزیز، نسوخته است، بار دیگر به چشم دشمنان کور خواهد شد.

امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف شهرستانهای پیرانشهر و سردشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید