بیانات حکیمانه رهبری در نقشه راه ملت ایران / توطئه دشمنان باید با دقت خنثی شود

وی به اظهارات مدیریت در خصوص موضع املاک در خصوص اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: افرادی که خود را جزء جامعه فرهنگی می دانند و اشتباه کرده اند و بدون تحقیق و شاید از سر دلسوزی نسبت به اتفاقات اخیر اطلاعیه و اظهار نظر کرده اند باید این اقدام را انجام دهند. صراحتا جبران کنید و با دشمن مخالفت کنید.

امام جمعه بخش مرکزی تصریح کرد: این افراد باید متوجه شده باشند که دشمن به دنبال ناامنی در ایران و تجزیه ایران است و به دنبال سوریه سازی و لیبی سازی در ایران است و هرگز به دنبال پیشرفت و اعتلای کشور نیست و آنها عامل هستند. غرب و جنوب شرق کشور نماد بارز اهداف شوم دشمن برای هدف قرار دادن امنیت، پیشرفت، استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

مدرسی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هر انسان و هر جامعه ای در پرتو مشکلات و سختی ها رشد می کند و تا زمانی که ناملایمات و مشکلات را برطرف نکند به کمال نمی رسد و انقلاب اسلامی نیز در پرتو این مشکلات رشد کرد و قطعا در یک جنگ تحمیلی 8 سال کشور ما به این پیشرفت و استقلال و افتخار دست نیافته بود.

وی ادامه داد: بذر انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید بارور شد، البته این به معنای استقبال از سختی ها نیست، بلکه به این معناست که اگر مشکلاتی برای ما پیش آمد نگران نباشیم و هرگز نباید نگران باشیم. رها کردن یا گم کردن پرچم.”

امام جمعه بخش مرکزی تصریح کرد: پرچم انقلاب اسلامی در دست رهبر معظم انقلاب است و طبق آیه قرآن نباید در پیشگاه رهبر خدا باشد، پس ملت ایران همیشه باید از دستورات و مقامات قانونی او پیروی کرد تا آسیبی نبیند.

وی افزود: در حوادث اخیر، کسانی که در کشور قیام کردند به دو دسته تقسیم شدند، کسانی که وارد این جریان شدند مغرضانه و مغرضانه نسبت به این انقلاب، رهبری، عزت و استقلال کشور بودند. تعدادشان کم است و تکلیفشان مشخص است، عده ای هم به خاطر عواطفشان درگیر این اغتشاش شدند که مقام معظم رهبری هم تذکر و نصیحت کردند.

مدرسی تصریح کرد: طبیعتا مردم ایران مانند همیشه هوشیار و زیرک هستند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند و با حضور در میدان و حمایت از مرجعیت، دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید