تریبون داران در هر موقعیتی برای خنثی کردن توطئه رسانه ای دشمنان ملت ایران


ساعت: 07:14
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809709

محمدیان گفت: علاوه بر تکلیف مسئولان به جهاد تبیین، صاحبان منبر با هر منصب و سلیقه سیاسی، اگر دل به انقلاب دارند، باید احساس وظیفه کنند که توطئه رسانه ای ایرانیان را خنثی کنند. دشمنان. ملت».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس محمدیان با اشاره به تمرکز اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر عملیات جهاد و عملیات جبهه رسانه انقلاب برای خنثی کردن توطئه رسانه ای و لجن پراکنی دشمن علیه ملت ایران، گفت: ایران در جنگ رسانه ای به نقطه ای رسیده است. رئیس جمهور آن را برابر با خصومت اقتصادی دانست.

وی افزود: از این رو صاحبان منبر علاوه بر وظیفه مسئولان در انجام جهاد تبیین، با هر سمت و سلیقه سیاسی، اگر دل به آرمان های انقلاب اسلامی دارند، باید خود را بدانند. موظف به خنثی کردن توطئه دشمنان قسم خورده مردم و دولت ما هستیم.»

رئیس بسیج رسانه گفت: دامنه تهمت زدن به دشمنان برای تحریف واقعیت های انقلاب و انحراف اذهان مردم از موفقیت بسیار بیشتر از هر حرکتی در جنگ سخت است. آنها باید به سمت بهبود شرایط زندگی مردم، به ویژه مستضعفان بروند. دولت سیزدهم بر همین اساس روی کار آمد و صراحتاً رئیس جمهور در این راستا تلاش می کند.

محمدیان ادامه داد: این در حالی است که سایر اقدامات و موفقیت های بعد از انقلاب توسط دشمنان ملت ایران بایکوت می شود تا مردم ناامید شوند. البته این تاکتیک آنها شکست خورده است و انشاءالله به شکست خواهد انجامید. “

رئیس سازمان بسیج رسانه در خاتمه به نقش مهم جوانان دهه شصت، هفتاد و هشتاد در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ جوانان دهه شصت، هفتاد و هشتاد در پیشبرد اهداف انقلاب نقش بسزایی داشتند. امروز جوانان باید ببینند دشمن چه هدفی را دنبال می کند، برعکس عمل کنند و جلو بروند». با امید به میدان بیایند و یقین بدانند که آینده روشن است با تکیه بر توان این قشر انقلابی و با ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی.

انتهای پیام/گ

دیدگاهتان را بنویسید