بسیج با هوشیاری توطئه دشمن را در تهاجم ترکیبی اخیر خنثی کرد

وی تصریح کرد: در جنگ روانی و تروریستی دشمن در 2 ماه گذشته تمرکز بسیج بر غلبه بر توطئه است اما در این توطئه بسیج ما بدون سلاح بیرون آمد، هرچند انبارهای سپاه و بسیج است. پر از تجهیزات اما بسیجی ها داوطلبانه اسلحه نگرفتند زیرا با بصیرت خود متوجه شده اند که دشمن قصد دارد به ایران یک سیستم خلاف حقوق بشر نشان دهد.


بسیجیان در اغتشاشات اخیر به ناحق کشته شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیجیان در این اغتشاشات مظلوم واقع شدند و گفتند ما ترجیح می دهیم شهید شویم اما از سلاح استفاده نکنیم تا بفهمیم چه کسانی خشن و غیرانسانی هستند.

سردار نقدی گفت: شهید روح الله عجمیان شکنجه شد و به پیکر بی جان شهید رحم نکردند چرا که اینها طایفه شمر و کولیس آن زمان هستند و دنیا دید که چگونه یک ظالم نمازگزاران را در حرم حضرت شاه کشت. چیراگ.

وی افزود: مشکل امروز جامعه ما گرانی و مشکلات معیشتی برخی بخش هاست و برخی مربوط به تحریم های ظالمانه و برخی به بی توجهی برخی به بیانات مقام معظم رهبری است چرا که ایشان بارها تاکید کردند دسته بندی تولید، و ما آن را نادیده گرفتیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان در جریان قیام ها از مشکل اصلی مردم که گرانی بود حرفی نزدند، بلکه حرف های بی ربطی زدند که ریشه در مردم نداشت و نشان داد که آنها فضا برای فکر کردن ضعیف است، زیرا اقدامات آنها به نفع ما تمام شد و از ابتدا که این حرکت را شروع کردند، از ابتدا عقیم بود.


دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی به تولید کمک کرد

وی گفت: دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی گامی جسورانه برای حمایت از تولید برداشته و این اقدام به بهبود معیشت مردم کمک می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن شعار برهنگی زن را برای ملتی بسیار متدین مطرح کرد و این نشان از حماقت اندیشکده های آمریکایی است چرا که در مورد تضعیف اعتقادات دینی در ملت ما بسیار دروغ گفتند. که این دروغ را هم باور کردند.

سردار نقدی گفت: بعد از بازی فوتبال ایران و انگلیس به گروه های خود گفتند که با پرچم انگلیس به تیم ملی فوتبال ایران توهین کنند و با این حرکت در بین مردم ایران منفورتر شدند و این دروغ ها پایانی ندارد.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی، امنیتی و اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورده است و تنها سلاحی که دارد جنگ رسانه ای و روانی است و می خواهند شکست خود را با دروغ رسانه ای جبران کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وظیفه رسانه های ضد انقلاب تحریف واقعیت ایران است زیرا واقعیت ایران اسلامی نشان می دهد که در همه عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و منطقه ای و جهانی پیشرفت کرده است. در سراسر جهان دوره 43 ساله

وی تصریح کرد: امروز در دنیا رتبه پانزدهم علمی را داریم، کشوری که قبل از انقلاب اسلامی 90 درصد مواد غذایی خود را از خارج وارد می کرد، امروز بیستمین اقتصاد دنیاست، این کشور هر بار در تاریخ مورد تهاجم قرار گرفته است. بخشی از خاکش از دست رفت اما امروز طبق برآوردها ایران هفتمین قدرت دنیاست چون توکل به خدا داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان پهلوی وزرای ما از انگلستان منصوب می شدند. امروز از نظر سیاسی هر آنچه جمهوری اسلامی در منطقه می خواهد محقق شده است اما آمریکا دیگر آن نفوذ را در آن منطقه ندارد.

سردار نقدی گفت: 90 درصد رسانه های دنیا در دست آمریکا و صهیونیست هاست اما اگر از شما بپرسند منفورترین کشور دنیا کجاست همه می گویند آمریکاست و این نشان از آمریکاست. ناکارآمدی حکمرانی


باید بپذیریم که همه حرف های دشمن دروغ است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن هر چه می گوید باید قبول کنیم که دروغ می گوید. در جریان فوت یک زن در ایران جنجال در دنیا راه انداختند و بسیج جهانی کردند، با وجود اینکه دکترش هم گفته بود بیماری دارد و چندین بار عمل کرده و پزشکی قانونی هم در گزارش رسمی گفته است که وجود دارد. بدون ضرب و شتم و چهار هزار پزشک هم اظهار داشتند که این قضیه را بررسی کردند و ضرب و شتم نبود و به دروغ گفتند که این زن اینطور کشته شده است که روسای جمهور فرانسه و آمریکا گفتند این خانم کشته شده است.

وی گفت: پلیس آمریکا آن مرد سیاهپوست (جورج فلوید) را در مقابل دوربین خفه کرد، اقدامی نکرد، اما در زمان مرگ این زن در ایران، خیابان را به نام او نامگذاری کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: امروز باید بپذیریم که هر چه آمریکا و انگلیس علیه ما می گویند دروغ است، امروز انقلاب اسلامی پیروز و دشمن در حال بازنده است و به زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. و فرار آمریکا از ما کشورهای منطقه خواهیم بود و اسلام سرزمین های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

سردار نقدی گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی رو به افول بوده است.


دفاع مقدس درخشان ترین دوران تاریخ ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج افزود: دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوران در تاریخ چند هزار ساله ایران است چرا که یک کشور با همه مشکلات روبرو بوده است. قدرت های شرق و غرب در آن زمان و پیروز شدند.

وی گفت: ملت بزرگ ایران با بسیج و فرهنگ بسیجی در این نبرد زمانی پیروز شد که همه دنیا از صدام حمایت کردند و بسیجیان دست خالی به جبهه رفتند و با دستان پر و پیروز از نبرد بازگشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای جنگ هیچ امکانات و تجهیزاتی نداشتیم اما در اواخر جنگ پیشرفت کردیم و چندین لشکر زرهی و توپخانه داشتیم که همه اینها اسیر کردیم

سردار نقدی گفت: بعد از جنگ در عرصه ملت سازی بسیج از رتبه 53 علمی دنیا پرید و به رتبه 15 علمی رسید و این پیشرفت ها نشان شهیدان شهریاری، احمدی روشن و… است.


بسیج در همه عرصه ها منشأ برکت است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج همیشه منشأ خیر و برکت در همه عرصه ها بوده است و اگر بحرانی مانند سیل یا زلزله رخ دهد، بسیج اولین دستگاه کار است و عظمتی است. و موهبتی الهی که خداوند آفرید راحل در دل امام جاری شد و این همه پیشرفت زاییده تفکر و حرکت بسیجی است.

وی تصریح کرد: دشمن جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کرد که قدرتمندترین کشور منطقه از آن بیرون آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن یک تحریم علمی بر ما تحمیل کرد که زاییده آن دستاوردهای علمی باورنکردنی بود که دنیا را شوکه کرد و منجر به اختراع موشک برد 2000 کیلومتری شد. جهان.”

سردار نقدی افزود: در حوزه اقتصادی دشمن ما را تحریم کرد و این تحریم در تاریخ بی سابقه بود و تصورش این بود که مردم دیگر نان تولید نکنند اما امروز 12 سال از این تحریم ها می گذرد و با وجود مشکلات وجود دارد. ما هیچ چیز از ضروریات اولیه نداریم.

وی گفت: یک کشور اروپا را در حوزه گاز تحریم می کند و هنوز 6 ماه از تحریم نگذشته بود که مردم آن کشورها به خیابان ها آمدند و اعتراض کردند.

دیدگاهتان را بنویسید