توطئه دشمنان با زیرکی و هوشیاری رانندگان خنثی شد


ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918727

معاون هماهنگ کننده قول اردوی روح الله استان مرکزی:

گودرزی گفت: خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروزی همواره در خدمت رسانی به مردم استوار بوده و با وجود برخی مشکلات و کمبودها اجازه سوء استفاده بیگانگان و دشمنان را نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه تجلیل از رانندگان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی جامعه حمل و نقل نقش بسیار مهمی ایفا کرد. در دستیابی به اهداف کشور و خدمت، آرامش و امنیت مردم و رانندگان گمنام راهداران و مجاهدانی هستند که خالصانه برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی افزود: یکی از گروه های مهمی که در مقاطع مختلف در اردوهای جهادی فعال بوده و فعالیت داشته اند کامیون داران و کامیون داران استان هستند که از زلزله و سیل کرمانشاه در سال 1397 تا بیماری کرونا و زمان دشمنان نیات توطئه آمیز داشته، همواره منشأ خیرات بوده و خدمات موثر بوده و خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروز زیرک و وفادار به انقلاب و مردم است.

سرهنگ گودرزی با اشاره به هوشیاری جامعه حمل و نقل در برابر توطئه های دشمنان گفت: در حوادث اخیر یکی از ابعاد توطئه آمیز دشمنان جامعه حمل و نقل این بود که با هوشیاری و زیرکی خود، فراخوان های دشمن برای اعتصاب هیچ تاثیری نداشت، به ویژه رانندگان کامیون و با روحیه جنگندگی، میهن پرستی و میهن پرستی، کامیون ها به توطئه های دشمنان توجهی نکردند.

وی افزود: در حوادث اخیر دسیسه های دشمنان با زیرکی و هوشیاری رانندگان به ویژه کامیون داران و کامیون داران خنثی و بی اثر شد و خوشبختانه جامعه حمل و نقل امروز همواره در خدمت مردم و علیرغم حضور استوار است. از برخی مشکلات و کاستی ها، مجاز است از بیگانگان و دشمنان سوء استفاده نکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: رانندگان یکی از مولفه های مهم اقتصاد و پیشرفت کشور هستند و از این رو ضروری است همه مسئولان و مدیران مسئول نسبت به رفع مشکلات، مشکلات و دغدغه های خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت 5 آذرماه که به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان اعلام شده و به همت پایگاه و اتحادیه بسیج شهید آهنگرانی، تلاش تعدادی از رانندگان، کامیون داران، کامیون داران و تمامی از کارگران زحمتکش جامعه حمل و نقل تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید