زنان ایرانی باید با زیرکی و هوشیاری کامل مراقب دسیسه های دشمنان باشند


ساعت: 15:38
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906169

سکینه ناروی با بیان اینکه زنان با رعایت حجاب و عفاف در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند، گفت: زنان ایرانی باید با زیرکی و هوشیاری کامل مراقب دسیسه های دشمنان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سکینه نارویی کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: در واقع زنان پرچمدار جنگ نرم هستند و باید توجه ویژه داشته باشند که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در حال طراحی هستند. و هر لحظه نقشه های شوم خود را اجرا می کنند و هوشیارانه و با احتیاط در این راستا عمل کنند.

وی افزود: دختران و زنان مسلمان باید همواره مراقب دسیسه های دشمنان اسلام باشند تا خدای ناکرده با دسیسه های شوم خود به دلیل عدم آگاهی به بیراهه نروند. زنان و دختران در نزد اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند که خداوند دختران را مایه رحمت پدر و مادر برای ابراز مقام گرانقدر خود می داند.

ناروی خاطرنشان کرد: اگر به نقش زن در آغاز اسلام برگردیم متوجه نقش مهم حضرت خدیجه(س) همسر پیامبر(ص) می شویم که پول خود را به دین بخشید و یاور پیامبر (ص).


این کارشناس مذهبی بیان می کند: همچنین حضرت سمیه (سلام الله علیها) اولین بانویی بود که در دشت کربلا به ایفای نقش پرداخت و اولین شهید زن محسوب می شود. همچنین حضرت زینب (سلام الله علیها) به عنوان یک زن، الگوی بسیار کم نظیری در عرصه مقاومت، صبر و مبارزه با دشمنان برای جهان اسلام است.

نارویی تصریح کرد: زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با روحیه ایثار و مقاومت به ایفای نقش پرداختند و در کنار مردان با کفر و استکبار ایستادند و جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: باز هم زنان باید بدانند که دشمن همچنان در کمین ضربه زدن است لذا روشنگری و بصیرت زنان ایرانی مانند همیشه باعث شکست سخت دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

این کارشناس مذهبی اذعان داشت: از این رو لازم است مادران برای تربیت فرزندان خود تلاش کنند چرا که روزی فرزندان آنها حافظ این کشور و نظام مقدس انقلاب اسلامی خواهند بود.

نارویی گفت: زن دارای جایگاه والایی است و حفظ این مقام مستلزم ماندن در پوسته حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید