آمریکا شیطان بزرگ است/ ملت ایران باید در مقابل توطئه های دشمنان مراقب باشند


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902042

حجت الاسلام محمدی گفت: آمریکا دست از دشمنی برنمی دارد و در هر زمان و به هر نحوی زهر خود را می ریزد و لازم است ملت ایران هوشیار باشد و ناآرامی های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدحسن محمدی امام جمعه خضری دشت بیاض با اشاره به اینکه بیانات رهبری در رابطه با اتفاقات اخیر شفاف و صریح است، به خبرنگار خاورستان گفت: آنچه مسلم است ایران دارای دشمن آشکار و شیطان بزرگ که در اوایل انقلاب امام راحل را معرفی کردند و آمریکا را شیطان بزرگی نامیدند که دست از دشمنی برنمی دارد و زهر خود را در هر زمان و به هر نحوی می ریزد.

وی ادامه داد: آمریکا قبل از انقلاب تصور می کرد با حمله به ایران و رسیدن به صحرای طبس می تواند انقلاب را تضعیف و نابود کند، اما در آنجا شکست خورد و خداوند متعال ملت ایران را نجات داد، سپس جنگ تحمیلی را بر ایران تحمیل کرد و ملت ایران ایستاد. قهرمانانه در مقابل آنها ایستادند و پس از 8 سال دفاع مقدس و دفاع جانانه از ملت ایران، صدامی ها شکست خوردند.

به گفته وی، کودتای نویه را برای نابودی انقلاب طراحی کردند اما شکست خوردند، خدا آبرویشان کرد، قیام 88 را هم ایجاد کردند که در عین حال واضح و آشکار است، توطئه های خارجی در کنار عواملی که در داخل بودند، که بسیار تند شد. اما الحمدلله آنچه مشخص است و امید به تداوم انقلاب، مردم ایران هستند، یعنی توطئه آمریکا در فتنه 88 توسط مردم ایران در 18 دی ماه نابود شد.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر مردم در روزهای مختلف در شهرهای مختلف بدون دعوت دولت و نظام خود به خیابان ها آمدند و اعلام کردند که بی گناه هستند.

وی تاکید کرد: دولت ما ضعیف است، مردم در مطالبات خود حق دارند و مشکلات اقتصادی آنها را آزار می دهد. این واضح است، اما مردم هرگز قرآن و مسجد را آتش نمی زنند و سر کسی را که مسئولین کشور را اداره می کند و از طرف امنیت مردم و پشتوانه ناموسی، موافق نیستند، از تنشان جدا نمی کنند.

به گفته امام جمعه هزاری دشت بیاض وقتی جنایتکاران حزب کومله، داعش، منافقین، سلطنت طلبان، تجزیه طلبان و …. به میدان آمدند و این جنایات را درست کردند و قرآن را سوزاندند و پرده آبروی مردم را کشیدند و مسجد و موکب امام حسین (ع) به آتش کشیده شد، مردم آمدند و گفتند ما اینها را قبول نداریم. با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، حرکت می کند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: آنچه مهم است سرمایه این انقلاب است، مردم رمز موفقیت انقلاب ما هستند، رهنمودهای پیامبر، رهبرانقلاب و وحدت کلمه، همه مردم هستند. ایران زیر یک پرچم با یک شعار هستند.

وی ادامه داد: وقتی مردم دیدند که در فتنه 88 و در فتنه الان با همه مشکلات با سلیقه آنها سازگار نیست، صف های خود را شکافتند و این توطئه ها نیز نقش بر آب شد و امیدواریم در آینده همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند. همه جا لازم است این ملت ایران با همه مشکلات اقتصادی که دارد ببیند که ارزش های انقلاب، اسلام، ایران و تمامیت ارضی ایران در خطر است و امیدواریم برنامه هایشان به نتیجه برسد. .

وی گفت: ملت ایران شهدا داده و انقلاب ما به خون شهدا آغشته شده است و هیچ نیرویی در هیچ جای دنیا نمی تواند این ملت را از صحنه بیرون کند و مردم را از ارزش های انقلاب و انقلاب دور کند. مردمی که در این تاریخ فریب خورده اند.» عفو دادند و سیستم قضایی کار می کند.

وی حجاب و کشتن دختر جوان را بهانه ای عنوان کرد و افزود: بنا به دستور مقام معظم رهبری اگر این دختر جوان کشته نمی شد، اول مهر ماه برنامه اغتشاش در ایران را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید همیشه هوشیار و بیدار باشد، افزود: دشمن هر روز با این گاوهای نقدی برای براندازی این نظام تلاش می کند و همانطور که مشاهده می شود کشورها در حال تبدیل شدن به حیوان آمریکا هستند و آمریکا از این کشورها و منافقان داخلی عبور می کند. این شورش ها را برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم ایران بیدار و وفادار به ارزش‌های انقلاب هستند، آمریکا و سایر کشورها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی در پایان به امید خداوند متعال خواستار شد که پرچم این انقلاب از دستان مقام معظم رهبری به دست امام زمان (عج) منتقل شود و دشمنان همیشه مغلوب و مغلوب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید