بسیجیان در فضای مجازی توطئه دشمنان را رصد کرده و آن را خنثی می کنند

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781574

جانشین فرمانده کل سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه بسیجیان در فضای مجازی توطئه های دشمنان را رصد می کنند، گفت: جبهه انقلاب در حال رصد توطئه های دشمنان در فضای مجازی و خنثی سازی آن ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: قطعا فضای مجازی بخش بزرگی از زندگی جامعه را به خود اختصاص می دهد.
وی ادامه داد: امروزه هر قشری از جامعه به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر این فضا هستند و از این فضا استفاده می کنند.
جانشین فرمانده سپاه کوم گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی ابزار قدرتمندی در دست دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی است، باید برای این فضا برنامه داشته باشیم.
وی افزود: جبهه انقلاب با اشغال فضای مجازی می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند. امروز فضای مجازی در همه ابعاد زندگی مردم وجود دارد و اگر از این فضا خارج شویم قطعا هزینه های زیادی باید پرداخت کنیم.
موحد ادامه داد: امروز جوانان، پویا و آینده سازان کشور در این رویداد مهم به رقابت می پردازند تا محصولی موثر در این زمینه داشته باشند.

وی بیان کرد: جوانان ما به ویژه بسیجی در این عرصه بسیار موثر عمل کرده اند و به صورت هوشمندانه آنچه در فضای مجازی رخ می دهد را رصد و خنثی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید