اصناف و بازارهای یزد دشمنان را ناامید کردند/ فضای مجازی باید رصد شود


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911917

آیت الله ناصری گفت: اصناف و بازاریان یزد با موقعیت خود دشمن را ناامید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد اظهار داشت: حل مشکلات کشور در گرو ایمان به خدا و تکیه بر ارزش های الهی و توانمندی های داخلی است و اینکه عده ای حل مشکلات را برای خود می دانند. با دشمنان ارتباط داشته باشد و آمریکا کاملا در اشتباه است.

وی گفت: الان عربستان و خیلی از کشورهای دیگر با آمریکا رابطه دارند اما مشکلات زیادی دارند و ما قبل از انقلاب هم با آمریکا رابطه داشتیم و ایران مشکلات زیادی داشت.

امام جمعه یزد به هفته بسیج و نقش بسیج در ایران و برخی کشورهای اسلامی و نقش شهید سلیمانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: فرهنگ ناب بسیجی باید در جامعه و در بین مردم تقویت شود. جوانان روز به روز

ناصری تصریح کرد: نقش نیروهای مردمی و بسیج در شکست دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و برخی کشورها بر دوش کسی نیست و امروز شکست دشمنان مدیون حضور بسیجیان است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازاریان استان با مقاومت خود دشمن را ناامید کرده اند افزود: اصناف و بازاریان شریف در چند روز اخیر با توطئه دشمن مواجه شده اند و این وضعیت باید با همکاری مردم و تامین امنیت توسط مردم ادامه یابد. دولت و نیروهای نظامی …

وی ادامه داد: در ۴۳ سال گذشته ملت ایران و تجار و اصناف فداکار و مؤمن یزد روحیه انقلابی، اقتدار و مقاومت خود را بارها در دفاع از کشور در بخش‌های مختلف و به حول و قوه الهی نشان داده‌اند. دشمنان دوباره بیش از هر زمان دیگری تحقیر شده اند.»

وی همچنین بر اهمیت تربیت دینی نسل جوان با همت و همکاری نهادهای فرهنگی و آموزشی و اقدامات مناسب و موثر خانواده ها تاکید کرد و تقویت و ارتقای آن را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت نظارت بر فضای مجازی که در حوادث اخیر کشور چهره و ماهیت خود را نشان داده است و باید برای رفع آن اقدام عاجل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید