دشمن در بسیاری از توطئه های خود در جنگ ترکیبی اخیر شکست خورده است


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918012

حجت الاسلام محسنی آجی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ما در کشور تامین امنیت است، گفت: دشمن جنگ ترکیبی، تحریم های ظالمانه و عملیات روانی علیه ایران را همزمان آغاز کرده و ادامه می دهد. اما او در بسیاری از نقشه های خود به دلیل برداشت نادرست از ایران شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; حجت الاسلام غلامحسین محسنی آژه ای امروز در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری زنجان اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم در این استان خوب، مردم خوب، متدین، انقلابی، با بصیرت و مردمی حضور داشته باشم. کسانی که محمد و آل او را دوست دارند.

وی افزود: امیدوارم خداوند در سفر به استان زنجان به ما کمک کند تا گره کار را باز کنیم تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از وظایف مهم دولت در قبال مردم فراهم آوردن بستر رشد و آگاهی مردم در همه ابعاد است. امیدوارم زمینه رشد مردم در همه عرصه ها و مزین شدن به فضایل اسلامی و انسانی برای کسب احترام در دنیا فراهم شود و در این راستا یکی از وظایف دولت تامین امنیت است.

وی اذعان داشت: یکی از وظایف مهم و اساسی دولت تامین معیشت و اشتغال مردم است تا مردم بتوانند کار و معیشت آبرومندانه پیدا کنند و شرایط پیشرفت و امنیت دنیا و آخرت خود را فراهم کنند.

وی یکی دیگر از وظایف دولت را برقراری عدالت در سطوح مختلف برای جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: مسئول نیز این وظیفه را در قبال زیردستان خود دارد و باید کرامت و شایستگی کارکنان را تضمین کند تا آنان بتوانند به وظایف خود عمل کنند. عزت و حیثیت، علاوه بر این مسائل، عدالت باید رعایت شود.

حجت الاسلام محسنی آژه ای ادامه داد: با این حال همه ما به عنوان کارگزاران نظام باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و هر کارمندی باید به این نکات توجه کافی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز در اثر ظلمی که نه در کشور ما، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان حاکم است، مردم تحت فشارهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و روانی، امنیتی، امنیتی هستند، گفت: این ظلم ها متعلق به ماست. کشور خیر و کشور ما در این زمینه ها شرایط بسیار بهتری نسبت به سایر کشورها دارد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه برخی از کشورهای دنیا استقلال سیاسی و استقلال فرهنگی ندارند و آبرو و حیثیت آنها حفظ نمی شود، گفت: برخی از زیرساخت های این کشورها توسط نظام سلطه از بین رفته یا خواهد شد. تمام سرمایه های این کشورها را گروگان گرفت و بر آنها حکومت کرد و انواع ظلم ها را تحمیل کرد، اما کشور ما خیلی بهتر از این شرایط است، اما ما همچنان قربانی این نظام سلطه در طول زمان از جمله اکنون هستیم. فشار بر قوه قضائیه و مردم است.

وی اذعان داشت: امروز دولت و مجلس تلاش می کنند اما این میزان حقوق اضافه شده به حقوق کارمندان با توجه به تورم تاثیری ندارد. فرض کنید در طول سال دو تا 10 میلیون به دستمزد، مزایا، مستمری بازنشستگی اضافه می شود اما این تورم بیشتر از دستمزدی است که اضافه می شود.


47065535 eeda 40f8 a336 67ec269d627d خبر خاکستری

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای یادآور شد: این موضوع مختص دستگاه قضایی نیست و شرایط برای همه مسئولان یکسان است. بنابراین باید دست به دست هم دهیم و این چند کار را درست انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از این وظایف تامین امنیت بود، گفت: دشمن با جنگ تلفیقی و تحریم های ظالمانه و عملیات روانی آغاز کرده بود و ادامه دارد. او تصور اشتباهی از ایران داشت و فکر می کرد که می تواند با جنگ تلفیقی، روانی و اقتصادی با اقدامات تخریبی و جنگ روانی بسیار شدید، یک وضعیت کاملا ضد امنیتی در کشور ایجاد کند. حتی پس از ناآرامی ها در برخی استان های مرزی اقدامات بیشتری انجام دهید.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد که نتیجه دعوت به عمل و ندایی که از گلوی شیطانی آن‌ها می‌آمد، همه مردم را علیه نظام برمی‌انگیخت، زیرا این اشتباهی که از مردم ما دریافت کرد ممکن است مردم را ناراحت کند. و ارزش ها در حال بالا رفتن است و با این سوءتفاهم نقشه های بسیاری را تدارک دیده بود که به فضل الهی با هوشیاری مردم و درایت رهبر فرزانه انقلاب و همه مأموران اطلاعات امنیتی و از همه مهمتر بصیرت مردم، بسیاری از شورش های دشمن شکست خوردند.

وی با بیان اینکه خیلی بیشتر از آنچه امروز دیده می شود برنامه ریزی کردند، گفت: بیشتر توطئه های دشمن خنثی شد و شکست خورد.

محسنی آجی با بیان اینکه یکی از اشتباهات فاحش این بود که قرآن و پرچم کشورمان را آتش زدند و سخنانی به زبان آوردند که هیچ عاقلی مرتکب این حرف و عمل نمی شد، تصریح کرد: دشمن هر چند توانست این زخم ها و ضعف های اداری را مرهم کند. منجر به مشکلات اداری می شود و جلوتر می رود، اما با همان محاسبات اشتباه کارهایی کرد که مردم فهمیدند و اعلام کردند که بله نارضایتی وجود دارد، مشکل اقتصادی وجود دارد، مشکل مدیریتی وجود دارد، اما می دانیم که شما هستید. خیرخواه ما نیستی و تو برای ما هستی، تو برای آینده ای بهتر تلاش نمی کنی، می خواهی ما را نابود کنی.

وی ادامه داد: اما آیا این شورش ها تمام شده است؟ نه، دشمن همچنان با اقدامات روانی، اقدامات بین‌المللی و ایجاد اجماع علیه ما در مجامع بین‌المللی تلاش می‌کند، بنابراین کار هنوز تمام نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژی با اشاره به تلاش دشمنان برای اعمال فشار و حمله به نهادهای موثر نظام جمهوری اسلامی از جمله قوه قضائیه، سپاه و بسیج، تصریح کرد: امروز هر نهاد و دستگاهی که مؤثرتر و نفوذپذیرتر در ساختار جمهوری اسلامی باشد، بیشتر مورد هجمه و تحریم نظام حاکم است.

همچنین رئیس قوه قضائیه توصیه هایی به کارکنان دادگستری استان زنجان برای حمایت از کارکنان جمعی و فردی و همچنین احترام به ارباب رجوع ارائه کرد.

رئیس قوه قضائیه در خصوص مقوله جابجایی های اداری پست های قضایی گفت: سپردن پرونده ها و مسئولیت ها به افراد ذیصلاح و ذیصلاح یکی از مهم ترین موضوعات است. اگر فرد شایسته و شایسته تری در جایگاه جایگزین شود و جابجایی مدیریتی حاصل شود اشکالی ندارد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه کاهش 7 درصدی پرونده ها در دادگستری و دادگاه های استان زنجان را موضوعی بسیار مهم و قابل تقدیر دانست و تلاش قوه قضائیه با همکاری دولت و مجلس برای حل و فصل را مورد تاکید قرار داد. مشکلات معیشتی مسئولان دستگاه قضایی

همچنین در این جلسه نمایندگان کارکنان قضایی و اداری، سازمان های قضایی تابعه و هیأت های حل اختلاف به بیان دیدگاه ها و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید