هدف تحریم رسانه ای این است که ما را از ورود به جنگ روایی/ تقابل مطبوعاتی بازدارد. لازمه جنگ ترکیبی دشمن


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921098

عباسی گفت: دشمن می خواهد حرکتی که با انقلاب همراه است وارد عرصه جنگ شناختی و روایتگری نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: متاسفانه امروز با جنگ ترکیبی روبرو هستیم و دشمن روی آن حساب باز کرده است.

عباسی افزود: دشمن در حوزه نظامی، اقتصادی و رسانه ای تحریم هایی را علیه ایران اعمال کرده که در هر یک از این حوزه ها به تنهایی نتیجه ای نگرفته است.

وی هدف دشمن را عدم تمایل رسانه ها به حمایت از حق و جبهه نظام می داند و تصریح کرد: مخالفان در تلاشند تا اعلام کنند که اگر هر رسانه ای از انقلاب حمایت کرد، تحریم می شود.

عباسی تصریح کرد: دشمن قصد دارد با ایجاد رعب، رعب، رعب و وحشت در رسانه ها و محدودیت های بین المللی به انتقال پیام جبهه حق به جهانیان آسیب برساند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد حرکتی که مربوط به انقلاب است وارد عرصه جنگ عقیدتی و روایتگری نشود و تنها راوی حوادث ایران هستند.

عباسی گفت: اگر رسانه های انقلابی روایت واقعی از حوادث داشته باشند، دشمن نمی تواند روایت خود را به مردم تحمیل کند و بر موج ناآرامی ها و حوادث سوار شود.

وی افزود: متأسفانه اقدام خاصی در قبال تحریم های رسانه ای دشمن انجام نداده ایم زیرا معتقدیم ابزار مقابله و تحریم را نداریم.

عباسی در ادامه گفت: دشمن از اقدامات حداقلی ما در برابر آنها هراس دارد و محدودیت های متقابل برای آنها هزینه دارد.

وی در خاتمه گفت: تحریم رسانه های خارجی که سعی در پخش اخبار به نفع خود در مناسبت های بین المللی دارند موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید