عملیات روانی دشمن با تبیین جهاد در جنگ روایی خنثی می شود


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903686

دبیر کارگروه گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان زابل:

محمد حیدری نیا گفت: دشمن راه های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی در پیش گرفته است و در حال حاضر در این میدان مبارزه و عملیات روانی دشمن، تبیین جهاد با روایات به موقع و سریع خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری نیا دبیر کارگروه گام دوم انقلاب در زابل در گفتگو با خبرنگار عصرهون گفت: دشمن از همه امکانات خود برای جنگ معرفتی و تمدنی علیه ملت ما استفاده کرده و همه را هدف قرار داده است. جنگ 80 میلیونی مانند هر جنگ دیگری به ابزار خود نیاز دارد و ابزار این جنگ شناختی و امپراتوری رسانه ای دشمن جهاد است تا توضیح دهیم که حضور همه مردم ایران در این جنگ شناختی البته لازم است. همه مردم ما در این عرصه حضور دارند اما وظیفه ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با تبیین جهاد برای جوانان بیان کنیم.

وی افزود: امروز باید روحیه جهادی در مدارس شهر نمایان شود و باید بپذیریم که در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار داریم و دشمنان جمهوری اسلامی اعتقادات مردم به ویژه را هدف قرار داده اند. جوانان و کودکان این سرزمین

دبیر کارگروه گام دوم انقلاب در زابل با بیان اینکه تبیین جهاد قطعاً مؤثر است، ادامه داد: وقتی دشمن به نوجوانان و جوانان ما دست می زند یعنی این تأثیر را داشته است و به همین دلیل است. وظیفه ما زمانی است که به ما امر به معروف و نهی از منکر می شود.» و تبیین جهاد مختلط است و می تواند مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: دشمن با تغییر باورها به دنبال بدبینی، بی اعتمادی، دلسردی، سرخوردگی و معرفی نظام دینی به عنوان عامل مشکلات است و همچنین با ایستادن در مقابل آمریکا سعی در برجسته سازی و پوشش مشکلات دارد. بالا دستاوردها، افزایش نارضایتی در جامعه و به چالش کشیدن نظام از درون، در واقع دشمن در صدد ایجاد تقابل بین ملت و نظام است، بنابراین دشمن به این نتیجه رسیده است که نظام دینی تحت کنترل همین مردم است. می توانند آنچه را که ساخته اند سرنگون کنند و بنابراین نمی توانند نظام دینی را با بمب و حملات و کودتا سرنگون کنند.

حیدری نیا تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از پایه های اصلی موفقیت در جنگ شناختی و خنثی سازی اقدامات دشمن، اقدام به موقع و سریع در برابر حوادث مختلف است تا بتوانیم روایت های صحیح را در بین افکار عمومی به ویژه جوانان و جوانان منتشر کنیم. نوجوانان با سرعت عمل خود باید ارائه دهیم.

وی افزود: جوانان امروز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ما را باید در زیر تابوت حاج قاسم شناخت، جوانی است که فطرت پاکی دارد و به برکت انقلاب کشش قلبی دارد. ما موظفیم جوانان را بیشتر متوجه برکات انقلاب اسلامی کنیم و تحقق این امر در فضای وسیع جنگ نرم امروز نیازمند اقدام مجاهدانه است.

این مسئول با اشاره به اینکه آنچه امروز جوانان ما را تهدید می کند، نقش جوانان در گذشته انقلاب و ارتباط آن با زمان حال است، خاطرنشان کرد: «تحریف» در انقلاب اسلامی حکایت از حوادث مختلف دارد و حشر جنگ و نبرد را شکل می دهد. روایات بین مردمی که در آن زمان شاهد بودند.

وی با تاکید بر اینکه باید رشدها، حرکت ها و انحطاط ها را برای جوانان مطالعه کرد، گفت: دلیل حرکت ها و انحطاط ها این است که اگر جوانان ما بدانند چه عواملی باعث کناره گیری عده ای از تاریخ انقلاب شده و کاستی های خود را بدانند، مسیر را می دانند. انقلاب است و بر اساس آن برنامه ریزی خواهد کرد.

دبیر کارگروه گام دوم انقلاب شهرستان زابل با اشاره به اهمیت و جایگاه جوانان و نقش آنان در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: معلمان نقش موثری در تعلیم و تربیت دارند. این نسل تربیت جوانان برای آینده کشور در سطح علمی و اخلاقی و گام دوم برای تمدن سازی در منظر جهانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید