جهاد تبیین در عرصه جنگ روایی یک مسئولیت عمومی است

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795744

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امیر سرتیپ اکرمی نیا با تاکید بر اینکه جهاد تبیین در عرصه جنگ روایتی یک مسئولیت همگانی است، گفت: آحاد مردم به ویژه نخبگان جامعه در خط مقدم جنگ روایی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اورست، سردار سرتیپ محمد اکرمی نیا صبح امروز سه شنبه در نشست سیاسی فرماندهان و افسران یگان های آجا مستقر در استان، با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در این سال ها ما جنگ های نظامی و تهاجمات فرهنگی مختلف را پشت سر بگذارید.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنگ نرم فرهنگی و فکری دشمن و تلاش برای ناکارآمدی نظام اسلامی گفت:

وی با بیان اینکه همه ما در جنگ روایات نیازمند تبیین هستیم، افزود: تعبیر جهاد اکبر این است که از دشمن پیروی نکنیم و نشان دهیم نظام اسلامی مؤثر است و همه ما در عرصه مجاهدت وظیفه داریم تبیین کنیم. “

سرتیپ اکرمی نیا به بررسی مسائل سال 88 و روند اغتشاشات پرداخت و گفت: امروز که درگیر مذاکرات هسته ای هستیم، این سوال مطرح است که این چه ربطی به روند اغتشاشات دارد؟

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه قیام 1367 با بصیرت مردم خنثی شد گفت:

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف برای براندازی نظام اسلامی دور هم جمع شده‌اند، ادامه داد: تحریم بنزین ایران، افزایش تقاضای هسته‌ای، قطعنامه شورای امنیت در سال 1929 از پیامدهای قیام 88 است که هنوز هم از پیامدهای منفی آن هستیم. شاهد بودن این سوالات را توضیح دهید.

امیر سرتیپ اکرمی نیا در ادامه به سابقه مذاکرات هسته ای در دولت قبل و اجرای برجام اشاره کرد و گفت: تعهدات وی عملی نشد و از برجام خارج شد و راهبرد فشار حداکثری بر ایران را اتخاذ کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان مصوبه هسته ای مجلس و تصویب «اقدام راهبردی رفع تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران»، گفت:

وی با تاکید بر اینکه راهبرد فشار حداکثری دشمن به دلیل توسعه موشکی و نقش آفرینی ایران در منطقه شکست خورده است، افزود: امروز مقاومت در منطقه به یک فرهنگ تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز مذاکرات هسته ای برای تامین حقانیت آمریکایی هاست.

امیر سرتیپ اکرمی نیا با بیان اینکه قدرت آمریکا رو به افول است و دیگر قدرتمند نیست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نشانه ها و نشانه های زیادی از افول آمریکا را بیان کردند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم قوی‌تر شده است و در بودجه سال 1401 فروش حدود 1.2 میلیون بشکه نفت برنامه‌ریزی شده است و به مرور زمان ممکن است وابستگی کشور به نفت کاهش بیشتری پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تاثیر روانی مذاکرات هسته ای را خنثی کرده ایم، افزود: امروز نیز مانند گذشته نتیجه مذاکرات مهم نیست. ما.”

وی در پایان خاطرنشان کرد: قیمت سازش و کاپیتولاسیون بسیار بالاتر از قیمت مقاومت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید