ترس دشمن از پیشرفت علمی جوانان کشور/جنگ ترکیبی علیه ایران شکست خورده است


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907030

احمد برسلانی با اشاره به اینکه دشمنان از رشد علمی و پیشرفت جوانان ما هراس دارند، گفت: جامعه اسلامی با کمک جوانان ما شکل می گیرد و به عنوان الگو به دنیا صادر می شود که دشمنان از آن بیم دارند. از.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار احمد برسلانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرکز بسیج مهندسین صنعت و معدن شهید دهقان استان مازندران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی پیشرفت انقلاب را نمی بینند که این دستاورد است. خون شهدا گفت: قدرت درخت سالم انقلاب روز به روز در دنیا بیشتر نمایان می شود.

برسلانی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند موفقیت و پیشرفت انقلاب به گوش مظلومان جهان نرسد، افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود هشت سال جنگ تحمیلی به رشد و بالندگی چشمگیری دست یافته است. موفقیت

جانشین فرمانده سپاه کربلا انقلاب اسلامی را الگویی برای کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه شاهد بوده اند که جمهوری اسلامی در مقابل ابرقدرت های دنیا سرپیچی کرده و هر روز در عرصه های علمی و صنعتی پیشروی می کند. .

برسلانی به آغاز جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اضافه کرد: دشمن با توهم سوریه بودن ایران تلاش کرد جنگ ترکیبی را علیه کشور به راه بیندازد اما ناکام ماند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال منافع خود و حفظ رژیم صهیونیستی هستند و در این راه موفق نبوده و نخواهند شد، گفت: کشور با رهبری خردمندانه یک کشور حفظ شده است. رهبر معظم انقلاب در سخت ترین شرایط و ناآرامی ها و خون های ناشی از آن. شهدای روحانی انقلاب به دنیا آمدند.

برسلانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نسل جوان در عرصه های سخت اقتصادی و تحریم خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف قدرت دارد و قطعاً دشمنان ما در آینده به ما نیاز خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمنان از رشد علمی و پیشرفت جوانان ما هراس دارند، افزود: جامعه اسلامی با کمک جوانان ما شکل می گیرد و به عنوان الگو به دنیا صادر می شود که این الگو به دنیا صادر می شود. چیزی است که دشمنان از آن می ترسند.

برسلانی همچنین به جهاد تباین اشاره کرد و گفت: در راستای جهاد تباین همه ما موظفیم دستاوردهای انقلاب و شهدا و بسیجیان حافظ امنیت را بیان کنیم.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا، باید با جهاد اقدامات دشمن را خنثی کنیم و دستاوردهای انقلاب را به نسل آینده انقلاب منتقل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید