جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران/ حضور بسیجیان برای برقراری امنیت و سلامت ضروری است


ساعت: 22:39
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881668

فاطمی استاندار یزد گفت: امنیت و سلامتی که در روایت به عنوان دو نعمت ناشناخته ذکر شده و در کشور ما این دو در اوج هستند جز با حضور بسیجیان حاکم نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی عصر امروز در دومین مرحله از رزمایش دوازدهم بیت المقدس تحت عنوان «شمگاه یاد یاران» و در اجتماعات گردان های بیت المقدس و کوتصر یزد اظهار داشت: ما همیشه در معرض بسیاری هستیم. تهدیدها و خطرات در حوزه اعتقادی و در عرصه زمین ما هستیم و همانطور که امام فرمودند جنگ دینی ما آغاز شده است و این جنگ از آدم تا خاتمی ادامه خواهد داشت و دشمن قطعاً جنگ های شناختی و ترکیبی را برای آن برنامه ریزی کرده است. ما

وی افزود: از نظر سرزمینی در موقعیتی قرار داریم که همیشه بین دو صفحه خاکی عربستان و توران تحت فشار قرار داریم و گسل ها و خطرات زمینی زیادی از زلزله و مانند آن ما را تهدید می کند و از نظر اقلیمی نیز در موقعیتی قرار داریم. یک کمربند که کمربند خشک جهان است و 90 درصد خطرات و بلایایی که کشور ما را تهدید می کند، بلایای اقلیمی از جمله سیل و طوفان و مانند آن است.

استاندار یزد با بیان اینکه نمی توان این گونه بحران ها را صرفا بر اساس توان دولتی و دولتی مدیریت کرد، افزود: مدیریت بحران در حوزه امداد و نجات و در حوزه امنیتی باید مردمی شود و مظهر مردمی بودن بحران باشد. مدیریت و موفقیت در این عرصه به حضور تک تک بسیجیان بستگی دارد.» قهرمان همیشه در صحنه است.

وی حضور نیروهای بسیج را در کنترل و مدیریت بلایای طبیعی کشور از جمله زلزله بم، سیل خوزستان، زلزله آذربایجان و حتی سیل یزد بسیار موثر دانست و گفت: امنیت و سلامت که در روایت به عنوان دو نعمت مجهول ذکر شده است و در کشور ما این دو در اوج قرار دارند.

فاطمی خواستار برگزاری اینگونه رزمایش ها و ایجاد آمادگی ها و آموزش های لازم برای برقراری نعمت سلامت و امنیت شد و گفت: این رزمایش ها همه ما را با آمادگی کامل و البته در مرحله اول با حضور در بحران ها وامی دارد. مدیریت ریسک، پیش بینی و پیشگیری کنیم و در صورت مداخله با آن مقابله کنیم و به مقوله توانبخشی و بازسازی بپردازیم که با دستان مقتدر و مطمئن و قلب های مؤمن بسیجیان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید