دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی روی آورد


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921384

فرمانده سپاه آذربایجان غربی گفت: دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی روی آورده است و یکی از تاکتیک های آشکار و مشهود آن عملیات روانی و فشار بر مردم و نظام اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در همایش طلاب و روحانیون استان شمال غرب آذربایجان در خوی با بیان اینکه جنگ نرم و جنگ سخت دو روی یک هستند، گفت: وی گفت: مردم اصلی و پایه انقلاب اسلامی هستند و دشمن با هجمه هولناک خود وحدت ملی را مورد تهاجم قرار می دهد و به دنبال شکستن امت با ولایت است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: وظیفه امروز ما اطلاع رسانی و تنویر جامعه است و یکی از این ارکان جهاد مکتب حاج قاسم است که غرب پیگیرانه در تلاش است تا حوزه نفوذ ایران اسلامی را کاهش دهد. غرب و جهان اسلام

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: برجسته کردن حوادثی مانند سرنگونی پرواز 752 در جنگ روسیه و اوکراین، حمایت ایران از جبهه مقاومت و ناآرامی های اخیر در کشور از نشانه های جنگ ترکیبی دشمن است. تاکتیک های آشکار و مشهود که عملیات روانی و فشار است، این بر مردم و نظام اسلامی است.


امروز یکی از وظایف ما تبیین اندیشه مقاومت به جامعه است

در ادامه این همایش مسئول نمایندگی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: دهه بصیرت در واقع دهه بصیرت است. جهاد تبیین و امروز وظیفه ماست که اندیشه مقاومت را به جامعه تبیین کنیم، این همان اندیشه ای است که دشمن با کشتن سردار دهلی و همرزمانش می خواست آن را نابود کند.

حجت الاسلام میثم فیاضی افزود: یکی از اهداف غرب کاهش نفوذ و اندیشه انقلاب اسلامی در اذهان عمومی به ویژه جوانان بود و شهادت حاج قاسم باعث زنده شدن این تفکر و مکتب شد. دلها و وحدتی بی نظیر برای امت اسلامی .

حجت الاسلام فیاضی به شخصیت پرهیزگار سردار دلها اشاره کرد و گفت: حاج قاسم شهید سوء تفاهمات دینی بود که یکی از آنها داعش خبیث و جنایتکار بود که اسلام ناب محمدی را به نام دین نابود و منحرف کرد.

وی تصریح کرد: نظم نوین جهانی که غرب بارها از آن صحبت می کند و آن را در دنیا ابداع و اجرا می کند، مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی است که می خواهند آن را از بین ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید