دشمن جنگ ترکیبی همه جانبه را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917654

دبیرکل جامعه روحانیت رزمی گفت: دشمن برای رسیدن به هدف خود که ایجاد موانع در مسیر جمهوری اسلامی است، جنگ ترکیبی همه جانبه را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در دیدار با تعدادی از فعالان سابق دانشجویی با بیان اینکه شأن و منزلت والای دانشگاه و دانشجویان خواستار این شد که این دانشگاه باشند. محترمانه و مؤدبانه با او صحبت می شود. : البته از دانش آموزان نیز انتظار می رود که مطالبات و انتقادات خود را در فضایی آرام و با ادب و ادب مطرح کنند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه ایران در عصر حاضر نیازمند تحول اجتماعی کامل از عمومی به سطح فکری و مدیریتی است، ادامه داد: اساس این مهم، شکل گیری یک دستگاه محاسباتی صحیح مبتنی بر آن است. در مورد خودشناسی و شرایط داخلی و جهانی در همه سطوح، یعنی هم مردم، هم نخبگان و هم حاکمان باید از این دستگاه محاسباتی در همه عرصه های اجتماعی استفاده کنند تا پاسخی همه جانبه به جنگ ترکیبی دشمن بدهند.

پورمحمدی افزود: شناخت شرایط یکی از پایه های اصلی یک دستگاه محاسبه صحیح است چرا که امروز با ورود ایران به معادلات جهانی در کنار نقش آفرینی و حمایت مردم مظلوم یمن و سوریه، قدرت یابی می شود. توسط حزب الله لبنان، استقرار دولت جدید عراق و تمایل طالبان به همکاری با ایران و در نهایت فشار بر اسرائیل توسط فلسطینی ها، دشمنان ایران را متحد کرده اند تا این مسیر را مسدود کنند و این نشان از قدرت کشور ما به همین دلیل می توان گفت در شرایط کنونی دشمن به فکر فروپاشی نظام اسلامی نیست، بلکه سعی می کند به هر طریقی از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.تحقیقات آتی تضعیف را دنبال خواهد کرد. سیستم و سپس اهداف بالاتر.

دبیر عالی جامعه روحانیون شهرستان مبارز گفت: دشمن در تمامی عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی به ویژه در فضای مجازی ورود کرده و برای رسیدن به هدف خود جنگ ترکیبی همه جانبه را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است. که ایجاد موانع بر سر راه جمهوری اسلامی است.» از سوی دیگر، شکست شعارهای دولت در حوزه هایی مانند کنترل تورم، ثبات بازار، کنترل نقدینگی همراه با عدم درک عمومی نشان می دهد که شرایط داخلی مساعد نیست

وی یادآور شد: همکاری مردم در تحول امری ضروری است و نبود این همکاری منشأ بسیاری از ناکامی های دولتمردان است. مثلاً آقای احمدی نژاد با اینکه متوجه کمبودها بود مجبور به توزیع یارانه عمومی شد یا آقای روحانی با اینکه همه از مصلحت یارانه ها و حذف دهک های بالا و فشار بر ارز ناشی از آن صحبت می کردند. حذف این دهک ها به تولید، صرفاً به دلیل همراهی نکردن ایشان، مردم آن را اجرا نکردند.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز افرود: در تحلیل شرایط باید توجه داشت که علیرغم ارتباط چندوجهی بین شرایط داخلی و خارجی و عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، کنشگری و تحول در آنها دستخوش دگرگونی است. همه زمینه ها؛ به عنوان مثال، درست است که برجام توسعه اقتصادی کشور را در سطح بین‌المللی تسهیل می‌کند، اما اینکه توسعه داخلی و اقتصادی تنها به یک عامل بین‌المللی بستگی دارد، درست نیست. پس فعالان هر عرصه ای باید در نظر داشته باشند که اداره کشور چند لایه و به هم پیوسته است و از هیچ حوزه ای غافل نشوند و به هیچ حوزه ای بسنده نکنند.

پورمحمدی ادامه داد: علاوه بر تحلیل شرایط درونی و بیرونی، خودشناسی بسیار مهم است تا خودمان را دست کم نگیریم یا دست کم نگیریم. یکی از سفرای سابق آمریکا در مصر گفته بود که علیرغم همه فشارهایی که آمریکا به ایران وارد می‌کند، ایرانی‌ها دائماً در حال پیشرفت هستند و امروز ایرانی‌ها یک نیروی تأثیرگذار در خاورمیانه هستند و یکی از عوامل موفقیت ایران، آموزش جمهوری اسلامی است. سیستم. در حالی که هر یک از ما در نگاهی به نظام آموزشی کشور تنها به نقاط ضعف می پردازیم که در نتیجه نباید خود را دست کم بگیریم، در 40 سال گذشته تحولات مثبت زیادی در کشورمان رخ داده است. آگاهی از این یک انرژی مثبت است و برای افزایش سرعت حرکت تبدیل و جبران نقاط ضعف ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: البته از سوی دیگر نباید مغرور و مغرور شد و در مورد اقداماتی صحبت کرد که بدون اذعان به احتمالات غیرممکن است، مثلاً اینکه در عرض 4 سال 4 میلیون شغل و خانه تولید می شود، غیرقابل قبول است. – شعار کار از آنجایی که به توانایی کشور در تحقق آن توجهی نمی شود و نتیجه نگرفتن از اینگونه شعارها که در شرایط کنونی کشور اجرا نمی شود، موجب یأس و ناامیدی مردم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید