3 ضلع هدف، رهبری و مردم عوامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی هستند/ دشمن با رویکرد تغییر باورها به جنگ نرم روی آورد.

زمان: 07:47 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805218

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هر حرکت و خیزش اجتماعی سه ضلع رهبری و مردمی دارد، گفت: این سه کشور هم عامل پیروزی و هم عامل تداوم و بقای اسلام بودند. انقلاب در ایران.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در جشن بزرگ دوازدهم بخمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به وطن که در ثارالله گلزار حسین به شهدای سفلی زنجان برگزار شد، اظهار داشت: دو نفر هستند. مسائل مربوط به انقلاب اسلامی خود انقلاب یا به تعبیر امام راحل نیرویی که انقلاب کرد و دومی; بقیه نیرو (بقا) انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر جنبش و قیام اجتماعی 3 ضلع دارد، اظهار داشت: ضلع اول؛ هدف و اندیشه آرمانی است که نیاز به اصل مسئله و طرف دوم دارد; رهبری آن چیزی است که در رأس هر قیامی رهبر دارد و عوامل رهبری مانند اضلاع مثلث که سازمان دهندگان بدنه قیام هستند باید در نظر گرفته شود.

آیت الله خاتمی افزود: ضلع سوم قیام کسانی هستند که انقلاب را به وجود آوردند و محقق کردند.

سخنگوی ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به آرمان انقلاب اسلامی گفت: روح مشترک انقلاب اسلامی ایران شعار مردم کوچه و خیابان، مدرسه، دانشگاه، ادارات، بازارها و پشت بام ها لا اله الا الله «یعنی ایمان و ایمان به خدا.

*روح مشترک انقلاب اسلامی ایران «الله اکبر» و «لا اله الا الله» است.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اولین خط شکنان بودند و به تعبیر قرآن کریم اولین و نزدیکترین … سینه سپر نیست، هر چند بعد از انقلاب اسلامی نیز برای مصادره انقلاب اینگونه شعارها در رابطه با نان و مسکن معروف است، اما شعار اصلی همان لا اله الا الله بود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نهضت و قیام به رهبری امام جامعه الشریعه که در حوزه علمیه تربیت شده و دارای اندیشه ای پربرکت و متعالی بود، انجام شد، گفت: در هر شهر چند تن از علما به عنوان وارث این سلسله گسترش یافته اند. رهبری.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه ما هیچ گاه ادعا نکرده ایم که انقلاب ما صنفی و متعلق به یک طبقه است، گفت: کشور سوم و اساس انقلاب اسلامی مردمی بودند که همه اقشار شهری و روستایی، زن و مرد، بزرگ و کوچک در شکل گیری انقلاب حضور داشتند.

وی گفت: در همه انقلاب‌ها و حتی کودتاها فقط یک طبقه وجود داشت، اما هیچ گروه و اتحادیه‌ای نمی‌تواند ادعا کند که انقلاب اسلامی توسط این گروه انجام شد، اما همه اقشار به عنوان مسلمان با هویت اسلامی وارد میدان شدند تا انقلاب پیروز شد. .

آیت الله خاتمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاریخ شفاهی انقلاب از زندان و تبعید تا دستگیری، شکنجه و شهادت امام خمینی (ره) و رهبرانقلاب و شهدا، گفت: هدف مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی 1342 و امام در دوران تبعیدم به ترکیه راحیل گفت که دوستانم در گهواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به عکس های مربوط به پیروزی انقلاب نگاه کنید، می بینید که اکثر آنها کمتر از 20 سال سن دارند و همان کسانی هستند که در سال 1342 در گهواره بودند و انقلاب با آن پیروز شد. حضور داشته باشید و ادامه دهید و ادامه دهید.

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی گفت: اروپا و کشورهای مرتجع این جنگ دیگری بود و در حالی که گفته می شد این جنگ تنها 3 روز طول خواهد کشید. ، 8 سال به طول انجامید.

وی با بیان اینکه دشمنان انتظار نداشتند جنگ تحمیلی تا این حد طول بکشد، گفت: اینجا ایمان، میهن پرستی، انقلاب و میهن دوستی کار خود را کرد و همه ملت در قالب بسیج مستضعفان و هشت سال مبارزه با دشمن ایستادند. بالا

* ملت ایران همیشه آزمون خوبی را پشت سر گذاشته است

آیت الله خاتمی گفت: ملت همیشه بهتر عمل کرده و امتحان خوبی را پشت سر گذاشته اند و صاحب این انقلاب همیشه ملت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت باقیمانده انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند عوامل پیروزی انقلاب یعنی. هدف، رهبری و مردم همان عوامل باقیمانده انقلاب هستند.

وی گفت: ملت ایران 43 سال است که برای تبعیت از ولایت، حضور در صحنه و احساس مسئولیت برای همه در کنار هم بودن با انواع توطئه ها روبرو شده است.

آیت الله خاتمی بر وحدت و همراهی ولایت فقیه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: بر اساس وعده قرآن کریم که تا به امروز توفیق و پیروزی است، موفقیت و پیروزی شامل حال ملت ایران خواهد شد. “

* پس از شکست در جنگ نظامی و اقتصادی، دشمن با رویکرد تغییر باورها به جنگ نرم روی آورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد در برابر هجمه ناجوانمردانه دشمنان، افزود: خوشبختانه در جنگ اقتصادی و تحریم پیروز نشدند.

وی با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن این است که بینش و نگرش ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی را در دو محور تغییر دهد، گفت: محور اول؛ همه تلاش‌های دشمنان این است که نگاه و نگاه ملت ایران به انقلاب اسلامی را تغییر دهند. جنگ نرم فرهنگی است و دشمن می خواهد باور و نگرش جامعه را تغییر دهد که این جنگ در قالب زیباسازی و نشان دادن چهره منفور پهلوی و آمریکا به نسل جوان با بمباران تبلیغاتی است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: محور دوم این است که بگویند بیش از همه نیازی به انقلاب نبود و در واقع می خواهند پیوند و حضور مستشاران آمریکایی و شاه را پاکسازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاریخ و تمدن 8000 ساله کشورمان گفت: ما کشور کوچکی نبودیم و در زمان ظهور اسلام دو امپراتوری بزرگ بر جهان حکومت می کنند که بزرگترین آنها ایران است.»

وی بیان کرد: بیشتر امپراتوری ایران اسلام آوردند زیرا فکر، فرهنگ و اندیشه ملت ایران بسیار بالا بود و امروز ملت ایران با دشمنان با قدرت و اقتدار و هزینه آن مواجه است.

آیت الله خاتمی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه ای در گام دوم انقلاب فرمودند که جوانان باید آمادگی پذیرش مسئولیت های بزرگتر را داشته باشند.

وی با اشاره به دستور رهبر انقلاب مبنی بر مقایسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با چهلمین سالگرد انقلاب های دیگر مانند انقلاب های روسیه و فرانسه، گفت: امروز کشور در زمینه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته و در حال صادرات هستیم. بسیاری از مناطق.”

آیت الله خاتمی با اشاره به اقتدار نظامی و دفاعی کشور گفت: در عرصه نظامی و دفاعی به قدری پیشرفت کرده ایم که دشمنان حتی از تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید