تغییر باورها در جنگ اراده ها تاکتیک جدید استعمار است

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780769

ابوالفضل صادقی به تغییر باورها و اراده ها از طریق استعمار فرانو اشاره کرد و گفت: استکبار در شرایط امروز به دنبال تسلط بر مردم از طریق اجرای استعمار فرانو در قالب اشغالگری انسانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل صادقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به مناسبت 13 آبان و روز مبارزه با استکبار گفت: در ابتدا استعمار سرزمین ها را اشغال کردند. در این راستا انگلیس هندوستان، ایتالیا لیبی و امپراتوری عثمانی فلسطین را اشغال کردند تا با استقرار عوامل خود به غارت آن کشورها بپردازند.

این دکترای جریان سیاسی با بیان اینکه روش های مقابله با استعمار در کشورهای اشغالی منجر به خروج آنها شد، گفت: پس از شکست تاکتیک های وی در حضور در کشورهای میزبان، استعمار منجر به اشغال دولت ها شد. در این راستا می توان رضاشاه را در ایران، مبارک را در مصر، بن علی را در تونس، محمد بن سلمان را در عربستان سعودی منصوب کرد و اشاره کرد که این دولت ها را مستعمره می کند و دولت مستقیماً در خدمت منافع ابرقدرت ها است. ارتش پاسخ می دهد: حفظ تاج و تخت .

وی به تغییر روش استعمار برای سلطه بر ملت ها اشاره کرد و گفت: با ظهور انقلاب اسلامی مردم با عوامل استکبار مبارزه کردند. و این دولت نیست که اشغال می شود، بلکه مردم اشغال می شوند و تعبیر جنگ نرم می شود.

صدقی یکی از زمینه های استعمار بشر را شبکه های مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری عنوان کرد و گفت: استعمار با مدیریت ادراکات در بستر رسانه و فضای مجازی به دنبال تغییر افکار، درک و افکار مردم نسبت به جهان پیرامون است. با ایجاد طمع، عشق و نفرت کشور میزبان را تضعیف می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی راه های دیگر برنامه های استکبار را برای نفوذ ملت ها از طریق استعمار ماوراءالطبیعه برشمرد و افزود: کشورهای استکباری از طریق ماوراء استعمار سعی در ایجاد جهت گیری های ویژه برای مردم در مناسبت هایی مانند انتخابات برای منافع قدرت های بزرگ دارند.

وی در پایان افزود: استکبار در شرایط امروز از طریق تحقق استعمار فرانکو در قالب اشغالگری انسانی به دنبال تسلط بر سایر کشورها از طریق جنگ، نبرد، اراده و مدیریت ادراکات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید