سکوت ‌ خواص در سال 1367 نبود کمتر از خیانت سران شورشیان / دشمن به جان باورها و تحول فرهنگی جوانان ایرانی در فضای مجازی افتاد.

ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796401

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمن قربانی تحولات اعتقادی و فرهنگی جوانان ایرانی در فضای مجازی شده است، گفت: او به اهداف خود رسیده و جمهوری اسلامی کشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام ذوالنوری ظهر امروز در مراسم یادبودی که در مدرسه فیضیه حوزه علمیه کوم برگزار شد، با اشاره به فضای مجازی گفت: جوانان ایرانی سقوط کردند.
وی ادامه داد: انتخابات که عرصه و کارزار مهمی برای قدرت و وحدت ملی است، اما جمعی از مردم 14 ماه قبل از انتخابات ملت دیندار را به توطئه و قیام در حضور متفکران آمریکایی فراخواندند و رایزنی کردند. “
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نتیجه این جلسه این شد که دو کلمه دروغ و تقلب شعار و رمز انتخابات سال 88 شد، گفت: هشت ماه قبل از انتخابات کمیسیون صیانت از آرا تشکیل شد. تقلب در ایران این پیام را می دهد که ما به سیستم خود اعتماد نداریم و سیستم انتخاباتی ما ناسالم است تا بتواند حمایت بین المللی را جلب کند و راه را برای کمپین های خیابانی هموار کند.
وی افزود: در همان سال در مراسم نمادین ورود امام راحل به ایران در فرودگاه مهرآباد، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فرمودند که اگر شورای نگهبان و نیروی انتظامی اجازه دهند امسال انتخابات خوبی خواهیم داشت. آزادی لازم مردم: «این به معنای کاشتن انتخابات ناسالم بود، اقدامات مختلفی برای تحریک احساسات و شورش و آشوب قبل از انتخابات در همان سال انجام شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: میرحسین موسوی 24 هزار ناظر رای دارد، اما از شمارش صندوق‌ها خودداری کرد و تنها بر لغو انتخابات تمرکز کرد. هدف از نابودی ایران اثبات حق ایران در برگزاری انتخابات و بازکردن درهای سازمان ملل در برگزاری انتخابات بود.
وی خاطرنشان کرد: پاشنه اصلی انقلاب های رنگی برانگیختن احساسات عمومی و بیرون کشیدن مردم در خیابان هاست و در این میان سکوت برخی از اموال ما در سال 88 کمتر از خیانت سران معاند نبود. کشتار شورش و تجمعات خیابانی به دستور کار شورشیان تبدیل شده است.
ذوالنور گفت: مردم با دیدن دروغ های همپیمانان و سران اغتشاش و دخالت مستقیم سران استکبار، تجزیه طلب و ضدانقلاب، به بطلان این حرکت شیطانی و موذیانه پی بردند و از آنها جدا شدند. آغاز شد.
وی گفت: در آن سال ها دانشگاه آزاد اسلامی علیرغم روزه داری مردم برای معترضان آب معدنی توزیع می کرد و به دانشجویان خود می گفت در صورت حضور در مراسم روز نهم از دانشگاه اخراج می شوند. با حمله معترضان به اعتقادات مردم به ویژه در روز عاشورا و تاسوعا و آتش زدن حسینیه و مسجد، احساسات مردم به جوش آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: علت شکست فتنه 88 علیرغم همه حمایت های جریان های ضدانقلاب، حضور رهبری بصیر و آگاه و مردم در صحنه بود. در سال 1367 مقاومت نمی کرد، قیام به اهداف خود می رسید و جمهوری اسلامی سلاخی می شد.

وی ادامه داد: در همه جای تاریخ شاهد اجتهاد بر نص و تناسب بین امت و امام مسلمین بوده ایم، جامعه اسلامی ضربه خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید