مهم فراتر از نتیجه اهتزاز پرچم ایران در المپیک زمستانی / اراده دولت ها بر اراده ملت و دولت ایران تأثیری نخواهد داشت

زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801687

تحریم بازی‌های المپیک زمستانی آمریکا و غرب دوگانگی را در رفتار آنها ثابت کرد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در کنار نتیجه اهتزاز پرچم ایران در المپیک زمستانی این مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنر کودکان المپیک زمستانی 2022 گفت: تمامی محدودیت های موجود، کمبود تجهیزات، نبود برف و نبود پیست اسکی ویژه پکن.

وی افزود: نباید توقعات را بالا برد. حضور کاروان ما در بازی‌های المپیک، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورد و این برای ما یک هدف است و هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، این نتیجه را برای کشور قابل قبول می‌دانیم زیرا فراتر از نتیجه ماست.» پرچم کشورمان

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: خوشبختانه برنامه ریزی های لازم از سوی فدراسیون انجام شده و برنامه ها به تصویب ستاد و ستاد المپیک رسیده است. ما معتقدیم که جایگاه خود را در المپیک پکن ارتقا خواهیم داد. سفارت چین امسال این مرحله را بسیار جدی گرفت و همه دستگاه ها کمک کردند و به ویژه کانون پرورش فکری کودکان کار زیبایی انجام داد که برای ما به عنوان کمیته ملی المپیک بسیار ارزشمند بود که در رویدادهای آینده از آن بهره ببریم. برنامه ریزی خواهیم کرد که با مدیر محترم مرکز صحبت کنیم. 3 رویداد در پیش رو داریم: رویداد کشور اسلامی، رویداد آسیایی و رویداد جوانان آسیایی در چین. اگر فرزندان، خانواده و فرزندان ما درگیر این رویدادها شوند، دو دستاورد خواهیم داشت: از آنها کشف کنید.

وی گفت: خدای نکرده در آینده نزدیک جلساتی با ریاست محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعه روابط بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و این کانون خواهیم داشت.

صالحی امیری افزود: تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا و برخی کشورهای غربی در المپیک زمستانی امسال نوعی دوگانگی را در رفتار آنها ثابت کرده است، همه می گویند سیاست در ورزش دخالت نمی کند اما مدعیان آن برعکس عمل کرده اند. امسال قصد داریم در این رویداد حضور فعال داشته باشیم تا بتوانیم این پیام را به آمریکا و جهان منعکس کنیم که اراده دولت‌ها بر اراده ملت‌ها از جمله مردم و دولت ایران تأثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید