پاسداشت مقدس دوران حماسه ها امروز هم جنگ اراده هاست/ تغییر جایگاه شهدا در دستگاه ها قانون است.

معاون رئیس جمهور عصر کنونی را دوران جنگ اراده دانست و افزود: ملت بصیر و مقاوم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنان روبرو بوده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: ارائه خدمات شایسته جامعه ایثارگر در کشور امکان پذیر نیست و امیدواریم دولت سیزدهم برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به موضوع ایثار توجه بیشتری داشته باشد. و شهادت.در عرصه های مختلف.«قرارداد.

وی تغییر وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان در قوه مجریه را قانون دانست و یادآور شد: در این زمینه برخی دستگاه های اجرایی کوتاهی کرده اند، اما موظف به اجرای این قانون هستند، البته مجلس شورای اسلامی از این قانون حمایت می کند. دولت در این راستا . .

دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم در دولت دکتر رئیسی که حل شده است بتوانیم مشکلات را حل کنیم و در خدمت مردم ارزشمند ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم و خدمت جناب آقای دکتر رئیسی به مردم عزیز و استاندار استان تبریک می گویم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سلام و درود خود را به مردم چهارمحال و بختیاری و شهرستان های لردگان و حنمیرزا به رئیس جمهور می رسانم و امیدوارم مشکلات ایثارگران برطرف شود. جامعه حل خواهد شد. در سال های آینده کاهش می یابد.»

حماسه های متعدد و متنوعی در دوران دفاع مقدس رخ می دهد

معاون رئیس جمهور گفت: جنگ ما فقط جنگ با صدام و حزب بعث نبود، بلکه 43 کشور جهان با ما در جنگ بودند و همه از صدام حمایت می کردند. ارتش عراق به طور کامل بازسازی و تجهیز شد، درگیری ها در خلیج فارس زیاد شد، فشار تبلیغاتی دشمن چند برابر شد، به طوری که وقتی فشار زیاد شد، در شهری مردم با بصیرت و تا جایی که می توانستند با ماشین جمع می شدند و .. به جبهه اعزام شوند، اما برای رساندن پیام خود به جهانیان، با دلی الهی، کاروانی را در طول پیاده روی 7 روزه به جبهه می فرستند تا کاروان امید، اتحاد و انگیزه رزمندگان اسلام، بزرگ باشد. جنبشی که در تاریخ حفاظت مقدس باقی خواهد ماند. شد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در جنگ تحمیلی کشورهای مختلف، انواع سلاح، مواد شیمیایی، هواپیما، سرباز و پول به رژیم صدام عراق کمک کرد.

وی دفاع مقدس را جنگی بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: زمانی که موازنه جنگ تغییر کرد و پیامدهای شکست همه جانبه بعثی ها در عراق مشخص شد، راهبرد دشمن در منطقه تبلیغات و عملیات تغییر کرد.»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در این مدت رزمندگان ایرانی از جمله رزمندگان شهرستان های لردیگان و حنمیرزا در قالب کاروان و با پذیرش سختی راه در خط مقدم جبهه حضور یافتند. اشتباه، مصمم به محافظت از دشمنان. دین خدا و جمهوری اسلامی مکتب و اطاعت از امام خمینی را ثابت کرد.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس قدرت اراده باعث سربلندی ملت ایران برای جهانیان شد.
وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته دست از دشمنی با ایران برنداشته و در عرصه های اقتصادی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و غیره کشور اختلال ایجاد کردند که البته برخلاف میل نتوانستند موفق شوند. از مردم ایران.”

ادای احترام به مقام شامخ شهدای لردگان، بازدید از هشتمین یادواره شهدای سردار، سردار و 286 شهید لردگان و دیدار با 2 خانواده معظم شهدا و جانبازان 70 درصد دفاع مقدس از برنامه های این مراسم است. روز دیدار سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری.

دیدگاهتان را بنویسید