اوج هیجان و حماسه ملت ایران در ایام سوگواری امام حسین (ع) است/ خون اباعبدالله (ع) کشور را در دوران مقدس حفظ کرد.


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889146

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: در دوران دفاع مقدس خون و دعای امام حسین (علیه السلام) این کشور را نجات داد و در آن دوران هر دژ و گروهان و گردان حسینیه بود و باید آن هویت را گرامی بداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (علیه السلام) و یارانش گفت: ما از نظر جغرافیایی ایرانی هستیم و مرزهایمان نیز مشخص است. اما عزت و حقیقت ما با اباعبدالله علیه السلام پیوند خورده است و این عصاره هستی است که کرامت و عزت و آبروی ما را تا کنون حفظ کرده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دوران پهلوی اول تلاش کردند تا مراسم ختم امام حسین علیه السلام را نگیرند و خداوند همه را به برکت خداوند به جهنم فرستاد. خون سیدالشهدا علیه السلام.

وی افزود: اوج هیجان و حماسه ملت ایران در ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و عاشورا بود که برای هویت و حقیقت ما مهم است و اگر این حقیقت از زندگی ما گرفته شود خالی هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: در دوران دفاع مقدس خون و قبور امام حسین (علیه السلام) این کشور را نجات داد و در آن زمان هر دژ و گروهان و گردان حسینیه بود و باید آن را گرامی بداریم. این هویت

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما به واسطه امام حسین علیه السلام می توانیم به هر جایگاه و منزلت دینی و دینی که بخواهیم برسیم و به برکت امام حسین(ع) این انقلاب حفظ خواهد شد. درود خدا بر او.

وی گفت: بزرگ مرد خدا و دست بزرگ امام راحل و تولیت مجلس حسینی سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمله جاودانه «ما امت امام حسینیم» فرمودند و این دلیل دشمنی است. مستکبران و جهانخواران با ما و آنها می دانند که هویت حسین سرچشمه استقلال ماست.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه به ما یاد دادند که هویت خود را هویت حسین کنیم، خاطرنشان کرد: زیارت نامه ای برای سیدالشهدا (علیه السلام) از جمله زیارت عاشورا است که یکی از با ارزش ترین و با ارزش ترین منابع علم است که او بیشترین درس های هدایت را به ما می دهد و یکی از آن درس ها این است که هر که بخواهد در رکاب امام حسین (علیه السلام) شهید شود، دنیا و آرزوهایش خواهد بود. در بالای افق باشد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید