افتخار امروز انقلاب اسلامی از برکت هشت سال پاسداشت مقدس است


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898624

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

حجت الاسلام کریم بیگی رئیس نهاد نمایندگی قانونی در سپاه الغدیر یزد گفت: افتخار امروز انقلاب اسلامی به برکت هشت سال پاسداری مقدس و دفاع شجاعانه رزمندگان اسلام در این دوران است. زمان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام کاظم کریم بیگی امروز در نشست خبری فرماندهان دستگاه های نظامی و انتظامی استان یزد با اشاره به شبهات مطرح شده در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس، خطبه حضرت را مورد توجه قرار داد. علی (علیه السلام) در پاسخ به این شبهات می فرماید: امیرالمؤمنین (علیه السلام) دیوار مستحکم جهاد محسوب می شود. که افراد جامعه را از دشمنان حفظ می کند و هر کس جهاد را ترک کند خداوند جامه ذلت او را می پوشاند.

وی ادامه داد: بسیاری از ملت هایی که جهاد را ترک کردند و در مظلومیت عقب نشینی کردند، در کشور خودشان مظلوم و ذلیل شدند.

مسئول نمایندگی ولی قانونی سپاه الغدیر ادامه داد: مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) او) فرصت مناسبی برای پاسخگویی به شبهات مربوط به دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

کریم بیگی با اشاره به پیوند هشت سال جنگ تحمیلی با عاشورا گفت: واجب محوری و عزت جاودانه یکی از شباهت های هشت سال پاسداشت مقدس با عاشورایی است که پس از آن اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: عزت امروز انقلاب اسلامی به برکت هشت سال پاسداشت مقدس است و اینکه بعد از پاسداشت مقدس هیچکس جرأت نکرد به انقلاب اسلامی نگاه کند، دقیقاً به خاطر هشت سال پاسداری مقدس رزمندگان اسلام شجاعانه خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید